Pioni harjoittelee balettikoulun pääsykokeisiin, mutta kahvilan velvollisuudet ovat tiellä. Selviääkö hän molemmista tehtävistä?? // Krookusta jännittää ensimmäinen telttaretki. Saako Voipapu hänet voittamaan pelkonsa?
Tutkimme Sinin vihjeitä selvittääksemme, mitä kirjaa Sini haluaa lukuhetken aikana lukea. Etsiessämme vihjeitä harjoittelemme tunnistamaan kirjaimia, autamme herra Suolaa ja rouva Pippuria ostoslistan tekemisessä ja livahdamme kirjaan!
Kadettien täytyy pelastaa tv-ohjelman tähti Seikkailukarhu, jonka aikomuksena on valloittaa Pyörresaaren Jäähuippu. // Kun Sisu loukkaa siipensä, Kimi Kilpikonnan täytyy auttaa Taivassiiven ohjaamisessa.
Gabbyllä on täydellinen väline, joka auttaa Blazea valmistautumaan kisaan: koneita hallitseva kaukosäädin. Crusher varastaa kaukosäätimen ja aktivoi kaupungin koneet hidastaakseen Blazea.
Peloton Danny X tekee uuden temppunsa. Hän keikkuu valjaissa kanjonin yllä syömässä, mutta tuuli kääntää hänet ylösalaisin. // On piirakanvaihtopäivä! Humdinger lähettää kisunsa pihistämään herra Porterin piirakan, jotta voi osallistua kisaan.
Chickaletta on jumissa karanneessa lennokissa, ja kummalliset perhoset aiheuttavat kaaosta Seikkailulahdella. // Pormestari Humdinger varastaa Chickalettan patsaan ja kuljettaa sen pois Seikkailulahden maanalaisia tunneleita pitkin.
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
Jättiläismäinen Alex saa koko Seikkailulahden kaaoksen valtaan. // Kapu Turbot ja hänen serkkunsa joutuvat pulaan yrittäessään kuvata harvinaista lintua.
Tytöt juhlivat Halikamupäivää auttaen eläinten henkeä lemmikkien toimituksissa. Mutta kun Zeta tekee pimennysloitsun, eläinten hengen on pyydettävä apua kimallehengeltä, joka taikoo eläimiin hohtoa, niin että he pystyvät näkemään.
Kadetit yrittävät antaa Piialle vapaapäivän, mutta kun Sisun alus riistäytyy hallinnasta, he tarvitsevat Piian apua. // Lenni yrittää tehdä maalla uskomatoman turbosurffausliikkeensä, ja muut kadetit kilpailevat skeittikisoissa.
Blaze ja AJ liittyvät poliisivoimiin! Blaze muuttuu supernopeaksi poliisiautoksi uuden ystävänsä konstaapeli Annan avulla ja auttaa jokaista pulassa olevaa konetta.
Mustavyö ei ole perheensä ainoa ninjamestari - hänen mumminsakin osaa ällistyttäviä liikkeitä. Mutta kun mummi sairastuu, Blazen, AJ:n ja Mustavyön täytyy tehdä kaikista mahtavinta lääkettä - Ninjasoppaa.
Kun bitit löytävät romupihalle pudonneen satelliitin, Rustyn on keksittävä keino saada satelliitti takaisin kotiinsa avaruuteen! // Rustyn kavereineen täytyy siirtää sairas kala luonnonpuistosta hoitoon.
Anni haluaa järkestää kaikista parhaimman kiinalaisen uudenvuoden juhlinnan Wai Polleen. // Pikki-Pekko haluaa matkustaa kuuhun ja nähdä siellä asuvan pörhön.
Kun Dazzle antaa Butterbeanille ystävyyskaulakorun, Poppy tuntee olonsa ulkopuoliseksi. Kertooko Poppy ystävilleen tunteistaan?? // Cricketiltä irtoaa ensimmäinen maitohammas! Butterbean antaa laatikon hammasta varten, mutta laatikko katoaa!
Sinin välipalasta puuttuu jotakin, joten uuden juontajan Joosen johdolla selvitetään, mitä se on. Vanhojen ystäviensä Teemun ja Joelin avulla Joose keksii, mitä Sini haluaa välipalallaan syödä.
Kun Blaze haistaa savua Axle Cityn korjaamolla, hän auttaa ystävänsä rauhallisesti ja rohkeasti turvaan. Palopäällikkö on niin vaikuttunut Blazen urheudesta, että uskoo tämän sopivan palomieheksi. Blaze ja AJ ryhtyvätkin estämään onnettomuuksia ympäri Axle Cityä.
Blaze ja Crusher ryhtyvät ritareiksi, jotta voivat osallistua muiden sankareiden kanssa keskiaikaisen kuningaskunnan Kuninkaalliseen kisaan. Vaikka sir Blaze on kaikkien aikojen nopein ritari, Crusherin keskiaikaiset kepposet tekevät voittamisesta vaikeaa.
Kun pormestari Goodwayta ja kaksosia ei kuulu takaisin lumikenkäilemästä, Jake ja Everest pyytävät Paw Patrolin etsimään heitä. // Ankkalammen vesi on kummallisesti kuivunut, ja Paw Patrolin pitää selvittää mitä tapahtuu.
Kevät tarkoittaa sitä, että kommodori Kalkkuna saa uuden poikasen, mutta Hanna Haikara kadottaa hänen munansa! // Pyörresaaren tanssivat narsissit kukkivat vain keväisin. Kadetit pelastavat kommodori Kalkkunan ja hänen pienet poikasensa.
Seikkailukarhu suuntaa veden alle! Pinjan ja muiden tiimin jäsenten täytyy pelastaa hänet päämajan komentoaluksen avulla. // Pinja tahtoo ansaita viidakontutkimismerkkinsä. Kake ja Pinja pelastavat Sami Apinan samalla kun Pinja ansaitsee merkkinsä.
Meeri ja Liisa eivät osaa päättää mitä myisivät kojussaan, mutta Maxin raketti auttaa päätöksessä. // Meeri patistelee Maxia puistoon kuuntelemaan herra Piazzan laulua. Poika päätyykin pitämään yllätyskonsertin.
Kuplakylän muotiviikon huippu koittaa, kun Molly osallistuu vaatteiden vaihtamisen nopeuskisaan. Taitojensa ansiosta hän pääsee kaupungin kuumimman muotijulkaisun, Pukujuhla-lehden kanteen!
Pioni harjoittelee balettikoulun pääsykokeisiin, mutta kahvilan velvollisuudet ovat tiellä. Selviääkö hän molemmista tehtävistä?? // Krookusta jännittää ensimmäinen telttaretki. Saako Voipapu hänet voittamaan pelkonsa?
Tutkimme Sinin vihjeitä selvittääksemme, mitä kirjaa Sini haluaa lukuhetken aikana lukea. Etsiessämme vihjeitä harjoittelemme tunnistamaan kirjaimia, autamme herra Suolaa ja rouva Pippuria ostoslistan tekemisessä ja livahdamme kirjaan!
Kadettien täytyy pelastaa tv-ohjelman tähti Seikkailukarhu, jonka aikomuksena on valloittaa Pyörresaaren Jäähuippu. // Kun Sisu loukkaa siipensä, Kimi Kilpikonnan täytyy auttaa Taivassiiven ohjaamisessa.
Gabbyllä on täydellinen väline, joka auttaa Blazea valmistautumaan kisaan: koneita hallitseva kaukosäädin. Crusher varastaa kaukosäätimen ja aktivoi kaupungin koneet hidastaakseen Blazea.
Peloton Danny X tekee uuden temppunsa. Hän keikkuu valjaissa kanjonin yllä syömässä, mutta tuuli kääntää hänet ylösalaisin. // On piirakanvaihtopäivä! Humdinger lähettää kisunsa pihistämään herra Porterin piirakan, jotta voi osallistua kisaan.
Chickaletta on jumissa karanneessa lennokissa, ja kummalliset perhoset aiheuttavat kaaosta Seikkailulahdella. // Pormestari Humdinger varastaa Chickalettan patsaan ja kuljettaa sen pois Seikkailulahden maanalaisia tunneleita pitkin.
Sinin välipalasta puuttuu jotakin, joten uuden juontajan Joosen johdolla selvitetään, mitä se on. Vanhojen ystäviensä Teemun ja Joelin avulla Joose keksii, mitä Sini haluaa välipalallaan syödä.
Pormestari ja Alex joutuvat merihätään, ja samaan aikaan kapu Turbot jää majakkansa vangiksi. // Ryder yrittää pelastaa kiipeliin joutuneen vuohen, mutta joutuu itse pulaan.
Suuri katukisa saa yllättäviä käänteitä, kun pennut joutuvat pelastuspuuhiin kesken kilpailun. // Herra Porter ja pennut leipovat upean kakun kaupunkien väliseen kisaan.
Kaz pelkää, ettei ole kyllin rohkea, ja lähtee lasten kanssa etsimään Rohkeuskiveä, joka auttaisi häntä. // Nazboo löytää kazoo-pillin, joka vahvistaa taikaa kun sitä soitetaan, myös Zetan taikaa.
Kadettien täytyy pelastaa tv-ohjelman tähti Seikkailukarhu, jonka aikomuksena on valloittaa Pyörresaaren Jäähuippu. // Kun Sisu loukkaa siipensä, Kimi Kilpikonnan täytyy auttaa Taivassiiven ohjaamisessa.
Blaze ja AJ ajavat aavikolla, kun he tapaavat taianomaisen hengen, joka tykkää toteuttaa toiveita. Kun henki kadottaa timantit, joista hän saa voimansa, Blazen ja AJ:n tehtävänä on hankkia ne takaisin.
Axle Cityssä on yö, mutta kaikki autot ovat hereillä, koska he osallistuvat Keskiyön kilometrit-kilpailuun. Maaliviivan ensimmäisenä ylittänyt auto voittaa pimeässä hehkuvan palkinnon.
Rustyn ja Roosan täytyy saada valtavan ja helposti hajoavan vesipallon vesi turvallisesti järveen niin, ettei koko Sparkton Hills jää tulvan alle. // Kun Rusty ja Roosa kilpailevat siitä, kumpi saa kerättyä järvellä enemmän roskia, heistä tulee liian kilpailuhenkisiä.
Kun kaikista pienin piskupiippi katoaa, Annin täytyy löytää hänet ja estää piippejä panikoimasta. // Anni ja Pusse kuulevat yöllä omituisia ääniä ja löytävät hirviön, joka tykkää painella nappeja.
Neiti Marmalady ei anna roskakuskin tyhjentää Butterbeanin roskia ennen kuin he ovat pitäneet letunpaistokisan. // Neiti Marmalady yrittää pilata partiolaisten piknikin muurahaisille. Onnistuuko Cricket pelastamaan eväsretken partiotaidoillaan?
Molly ja Gil tapaavat Maajussin ja kaikki maatilan kivat eläimet. Mutta kun Maajussin suloinen pikku karitsa katoaa suuressa popcorn-myrskyssä, Kuplamustin on ryhdyttävä lammaskoiraksi ja paimennettava se turvallisesti takaisin!
Kun ystävällinen lehmipaimenauto Starla kadottaa mäntänsä, Blaze ja AJ lähtevät etsimään sitä. Heidän on kuitenkin pidettävä kiirettä, ettei Crusher ehdi saada sitä ahneisiin renkaisiinsa.
Paw Patrolin pitää pelastaa kapu Turbotin ja Francoisin Tilly-mummi, joka joutuu pulaan delfiinin selässä. // Carlos ja Tracker pyytävät Paw Patrolia selvittämään mikä salaperäinen ääni pelästyttää viidakon norsut.
Kadetit joutuvat todelliseen testiin, kun hoitavat kolmea vuohta, jotka pystyvät kiipeämään minne tahansa. // Sonjan todella suurella suvulla on sukukokous. Kadetit vievät innostuneet sarvikuonot rannalle tanssimaan.
Kadetit lähettävät hermostuneen Onnan Latvamökkiin lomalle, mutta asiat eivät suju mökissä odotetulla tavalla. // Luihu tahtoo näkyä Urho Untuvikon parhaimmassa seikkailukuvassa, mutta kadetit pelastavat Luihun ja päätyvät kuvaan.
Muksujen ystävän Sipin muuttopäivä ei suju suunnitelmien mukaan, joten Molly, Gil ja muut Muuttomuksut saapuvat laittamaan tavarat järjestykseen Sipin uudessa kodissa!