Voit korostaa tv-listauksen ohjelmia aihepiirin mukaan. Valitse alta aihepiiri ja sen jälkeen haluamasi korostusväri.
Ohjelman lisätietoikkunan kautta pääset korostamaan myös yksittäisiä ohjelmia.
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)