Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä markkinointikanava. Osin salaa kuvattu dokumentti paljastaa, kuinka kuluttajiin vaikutetaan ja valeklikkauksia tehtaillaan. (Celeb, Brands and Fake Fans, dokumentti, Iso-Britannia, 2013)