Krookuksen ystävä muuttaa pois! Tytöt riitelevät ja Krookus pelkää, ettei sen takia saakaan hyvästellä ystäväänsä. // Krookus luulee rikkoneensa Dalian rakkaan teekannun. Yrittääkö hän piilotella totuutta vai tunnustaako hän tekonsa?
Leikkiessämme supersankareita kuulemme oudon äänen. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mistä se kuuluu. Matkalla tarkastelemme myös superystäviemme supervoimia.
Seikkailukarhu suuntaa veden alle! Pinjan ja muiden tiimin jäsenten täytyy pelastaa hänet päämajan komentoaluksen avulla. // Pinja tahtoo ansaita viidakontutkimismerkkinsä. Kake ja Pinja pelastavat Sami Apinan samalla kun Pinja ansaitsee merkkinsä.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Paw Patrol suunnittelee juhlia Wally-mursulle. Juhlakalu on kuitenkin kadonnut ja löytyy lopulta uuden ystävän Walindan luota. // Kapu Turbot on suorittamassa arkeologisia kaivauksia, kun maanvyöry paljastaa ison dinosauruksen luun.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky.
Päämajassa ei ole lahjapaperia! Onneksi ROBO G:llä on Megalahjapaperikone, mutta se on jumissa! Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA ja saatava kone käyntiin voidakseen paketoida Kaisonin yllätyslahjan.
Calvin lähtee Dinosaurusviidakkoon etsimään harvinaista kultamunaa. Mutta kun jylisevä tulivuori tärisyttää maata ja kivet sinkoilevat kohti, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA pelastaakseen kultaisen dinonmunan.
Sinin ystävä Viola tulee kylään! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini haluaa Violan kanssa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme vastakohtia ja eläinten jälkiä ystäviemme Lapion ja Sangon kanssa.
Kun pormestari Goodwayta ja kaksosia ei kuulu takaisin lumikenkäilemästä, Jake ja Everest pyytävät Paw Patrolin etsimään heitä. // Ankkalammen vesi on kummallisesti kuivunut, ja Paw Patrolin pitää selvittää mitä tapahtuu.
Pelottoman Dannyn uusi kaukosäädin alkaa vahingossa ohjailla Everestin lumitraktoria ja Seikkailulahden jokaista ajoneuvoa! // Rockyn täytyy pelastaa itsensä jouduttuaan kiipeliin saarelle, joka on täynnä Humdingerin jättämiä roskia.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky. // Paddingtonin huoneessa on hirviö ja rouva Bird vie Paddingtonin mörköjahtiin.
Kadettien täytyy pelastaa tv-ohjelman tähti Seikkailukarhu, jonka aikomuksena on valloittaa Pyörresaaren Jäähuippu. // Kun Sisu loukkaa siipensä, Kimi Kilpikonnan täytyy auttaa Taivassiiven ohjaamisessa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
Darington aikoo valloittaa äärimmäisen stunttiradan, ja kaikki kaupungin monsterikoneet saapuvat katsomaan hänen temppuaan. Kun kateellinen Crusher lähettää Daringtonin kauas pois, Blazen ja AJ:n ja pelastettava Darington ennen esitystä.
Lasse odottaa pääsevänsä vuoristorataan Emilian kanssa, mutta miten rata saadaan perille tivoliin?? // Rusty ja Roosa tekevät opettajalle roboapulaisen, mutta siihen tulee outo vika ja tuloksena on kaaos
Äitipelikaani luulee Pikki-Pekkoa lintuvauvaksi ja adoptoi hänet! // Mei ja Kai alkavat harrastaa steppaamista, mutta heidän mekastuksensa häiritsee jokaista hotellissa.
Krookus tykkää leikkiä uuden ystävänsä Söpiksen kanssa. Se on pitsa-auto, joka maagisesti herää henkiin. Tosin neiti Marmeladi ostaa Söpiksen ja uhkaa passittaa sen romuttamolle. Pystyykö Krookus pelastamaan ystävänsä?
Vihreällä liikkeelle! Kuplamuksut opettelevat värejä rallikilvan avulla! Auta heitä sekoittamaan värejä, tekemään uusia sävyjä ja hurauttamaan maalilinjan yli!
Joose hassuttelee, mutta Sini ei vain naura! Leikimme Sinin arvoitusleikkiä selvittääksemme, mikä sitä naurattaisi. Etsiessämme vihjeitä me tunnistamme kuvioita hassun taskurotan avulla ja etsimme kaikki Hassulassa vinksallaan olevat asiat.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Axle Cityn lelukaupassa on uskomaton kone, joka osaa tehdä juuri sen lelun minkä haluat. Crusher käyttää sitä ja valmistaa jättileluja, jotka aiheuttavat kaaosta. Vain Blaze ja Watts voivat pysäyttää jättilelujen riehumisen.
Jaken suvun käkikello kiitää pitkin vuorenrinnettä alas Chickaletta kyydissään. Ryder soittaa Everestin pentujen avuksi pelastamaan karkurikellon ja kanan. // Kummallisia koloja ilmestyy kaikkialle neiti Marjorien pihalle.
Päämajassa ei ole lahjapaperia! Onneksi ROBO G:llä on Megalahjapaperikone, mutta se on jumissa! Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA ja saatava kone käyntiin voidakseen paketoida Kaisonin yllätyslahjan.
Calvin lähtee Dinosaurusviidakkoon etsimään harvinaista kultamunaa. Mutta kun jylisevä tulivuori tärisyttää maata ja kivet sinkoilevat kohti, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA pelastaakseen kultaisen dinonmunan.
Kun Luihu McLepakko pelastaa Pyörresaaren asukkaat aiheuttamiltaan ongelmilta, kadetit joutuvatkin pelastamaan hänet. // Kadetit hukkaavat vahingossa Kaken lempilelun. He kisaavat kelloa vastaan löytääkseen sen ennen kuin Kake palaa.
Herra Gruber antaa Paddingtonille taikatemppulaatikon eikä hän opi temppuja muuta kuin harjoitelemalla kerta toisensa jälkeen. // Herra Curry on sairastunut ja Paddington päättää piristää häntä itsetekemällään sipulikeitolla.
Kun herra Äkäevä saapuu Hilpeälän kaupunkiin, hän tekee kaikki asukkaat äkäisiksi! Keksiikö sheriffi Molly keinon auttaa asukkaita käsittelemään hankalia tunteitaan?
Krookuksen ystävä muuttaa pois! Tytöt riitelevät ja Krookus pelkää, ettei sen takia saakaan hyvästellä ystäväänsä. // Krookus luulee rikkoneensa Dalian rakkaan teekannun. Yrittääkö hän piilotella totuutta vai tunnustaako hän tekonsa?
Leikkiessämme supersankareita kuulemme oudon äänen. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mistä se kuuluu. Matkalla tarkastelemme myös superystäviemme supervoimia.
Seikkailukarhu suuntaa veden alle! Pinjan ja muiden tiimin jäsenten täytyy pelastaa hänet päämajan komentoaluksen avulla. // Pinja tahtoo ansaita viidakontutkimismerkkinsä. Kake ja Pinja pelastavat Sami Apinan samalla kun Pinja ansaitsee merkkinsä.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Paw Patrol suunnittelee juhlia Wally-mursulle. Juhlakalu on kuitenkin kadonnut ja löytyy lopulta uuden ystävän Walindan luota. // Kapu Turbot on suorittamassa arkeologisia kaivauksia, kun maanvyöry paljastaa ison dinosauruksen luun.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky.
Sinillä on suuria uutisia kaikille! Tällä kertaa Joose ja katsojat ryhtyvät Sinin arvoitusleikkiin etsimään vihjeitä ja seuraamaan johtolankoja selvittääkseen, mitä Sinillä on kerrottavanaan.
Jaken suvun käkikello kiitää pitkin vuorenrinnettä alas Chickaletta kyydissään. Ryder soittaa Everestin pentujen avuksi pelastamaan karkurikellon ja kanan. // Kummallisia koloja ilmestyy kaikkialle neiti Marjorien pihalle.
Kaupungintalon edustalla oleva kiitospäivän pomppukalkkuna lentää tiehensä kyydissään Humdinger ja hänen kisunsa! // Outo ja voimakas tuulenpuuska kiusaa Seikkailulahden purjelautailukisan osallistujia.
Rouva Brown ei keksi mitä maalaisi, joten Paddington auttaa häntä saamaan inspiraation. // Jonathan ja Paddington löytävät ruukunsirpaleita, joka osoittautuu rouva Brownin tekemäksi patsaaksi. Kuka rikkoi sen?
Kaz pelkää, ettei ole kyllin rohkea, ja lähtee lasten kanssa etsimään Rohkeuskiveä, joka auttaisi häntä. // Nazboo löytää kazoo-pillin, joka vahvistaa taikaa kun sitä soitetaan, myös Zetan taikaa.
Kadetit kouluttavat ystävistään juniorikadetteja. Kun Luihu yrittää olla sankari, kaikkien täytyy puhaltaa yhteen hiileen ja pelastaa Luihu. // Kadetit löytävät aarrekartan. Kun Luihu varastaa sen, alkaa kisa siitä, kuka löytää aarteen ensimmäisenä.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Alkamassa on Tiimiautohaaste, jossa autot kisaavat parivaljakkoina. Kun Crusher päättää valita itselleen uuden parin, pettynyt Pickle liittoutuu Blazen kanssa todistaakseen kykynsä.
Biitti ja Rustyn äiti tempautuvat jättikuplien sisälle, ja Rustyn ja Roosan pitää keksiä, miten megavahvat kuplat saa puhkaistua! // Lasse ja Emilia käynnistävät vahingossa sukellusveneen ja joutuvat sen mukana meriseikkailulle.
Anni haluaa järkestää kaikista parhaimman kiinalaisen uudenvuoden juhlinnan Wai Polleen. // Pikki-Pekko haluaa matkustaa kuuhun ja nähdä siellä asuvan pörhön.
Kun Krookus syö kaikki piirakkaan tarkoitetut kirsikat, hän taikoo niitä lisää ja aiheuttaa kirsikkamaisia ongelmia. // Neiti Marmeladi pilaa paputiimin leffaillan. Saakohan ilta onnellisen päätöksen?
Joosen ja Sinin päivä on täynnä musiikkia, kun mietimme, mitä laulua Sini haluaa laulaa. Matkalla autamme Joosea ja Siniä tunnistamaan soitinten ääniä sekä maatilan tipuja valmistamaan lauluesityksen.
Gasquatch kutsuu Blazen ja AJ:n jäätelökekkereille, mutta hän on unohtanut jotain tärkeää - jäätelön! Blaze muuntautuu jäätelökoneeksi ja kiitää Gasquatchin kotiin juuri ennen kuin kemut alkavat.
Blaze ja AJ lentävät avaruuteen ja osallistuvat kisaan, joka ei ole tästä maailmasta! He tapaavat ystävällisiä avaruusolentoja, väistelevät asteroideja ja joutuvat nokitusten Crusherin avaruusaluksen kanssa.
Kun kadonnut dinosaurusmaailma löydetään, pormestari Humdinger haluaa viedä dinojen munia Usvalaaksoon. Mukana oleva brachiosaurus-vauva joutuu dinon kokoisiin ongelmiin! Onneksi pennut ovat valmiita dinopelastukseen.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Joku (tai jokin) on vienyt superkummitusjuhlien karkit! Calvin ja ROBO G turvautuvat LEIKIN VOIMAAN löytääkseen ne, mikäli salaperäinen "Karkkidracula" ei löydä niitä ensin.
Kadetit yrittävät antaa Piialle vapaapäivän, mutta kun Sisun alus riistäytyy hallinnasta, he tarvitsevat Piian apua. // Lenni yrittää tehdä maalla uskomatoman turbosurffausliikkeensä, ja muut kadetit kilpailevat skeittikisoissa.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky. // Paddingtonin huoneessa on hirviö ja rouva Bird vie Paddingtonin mörköjahtiin.