Jasperi pelkää, että hänen huono onnensa estää häntä voittamasta Vauhtivehmasta. // Jasperi iloitsee, kun pääsee toimittamaan ensimmäisen tilauksensa Vauhtivehmaalla, mutta kohtaakin matkalla paljon ongelmia. Onnistuuko hän tehtävässään?
Tämä on Sinirock, Sinin arvoitusten musiikkikonsertti! Selvitämme arvoitusleikin avulla, minkä laulun Sini haluaa esittää. Sini ja Joose kuuntelevat innoissaan musikaalisia ystäviään, kuten Violaa ja Ally Brookea.
Kevät tarkoittaa sitä, että kommodori Kalkkuna saa uuden poikasen, mutta Hanna Haikara kadottaa hänen munansa! // Pyörresaaren tanssivat narsissit kukkivat vain keväisin. Kadetit pelastavat kommodori Kalkkunan ja hänen pienet poikasensa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
On vuosittaisen pormestarikisan aika, ja pormestari Humdinger suunnittelee kaikkien aikojen suurinta huijausta. // Pormestari Humdinger varastaa Ryderin löytämän aarrekartan ja rientää etsimään haudattuja kalleuksia.
Korjattuaan merikilpikonna Trevorin raajamurtuman Calvinin on rakennettava täydellinen vedenalainen toipumispaikka ystävälleen. LEIKIN VOIMALLA Calvin onnistuu löytämään kaiken tarvittavan Trevorin uuteen kotiin.
Calvinin seikkailut vievät hänet Fossiilien laaksoon etsimään hienoa fossiilia Kaisonille. Hänen kaivaessaan fossiilia esiin osa kalliosta murtuu ja ROBO G jää loukkuun. Calvinin on jälleen käytettävä LEIKIN VOIMAA!
Kun neiti Marjorie ajaa kirja-autonsa Everestin ja vuorten lapsien luokse, Maynard saa auton vahingossa käyntiin ja joutuu villiin kyyditykseen. // Pormestari Humdinger kaivertaa kasvojaan Seikkailulahden kallioon.
Carlos ja Tracker ovat tekemässä papaijamehua Paw Patrolin kanssa kunnes he kuulevat, että pormestari Goodway ja Chickaletta ovat pulassa. // Farmarin Alin siilon katto putoaa ja hän tarvitsee apua maissisatonsa pelastamisessa.
Herra Gruber antaa Paddingtonille taikatemppulaatikon eikä hän opi temppuja muuta kuin harjoitelemalla kerta toisensa jälkeen. // Herra Curry on sairastunut ja Paddington päättää piristää häntä itsetekemällään sipulikeitolla.
Kadetit yrittävät antaa Piialle vapaapäivän, mutta kun Sisun alus riistäytyy hallinnasta, he tarvitsevat Piian apua. // Lenni yrittää tehdä maalla uskomatoman turbosurffausliikkeensä, ja muut kadetit kilpailevat skeittikisoissa.
Blaze ja AJ vahtivat Gherkin-vauvaa. Kun on päivänokosten aika, he kertovat kolme eeppistä tarinaa poliisista, cowboysta ja supersankareista - ja niissä kaikissa Blaze ja hänen ystävänsä ovat pääosassa!
Lasse ja hänen ystävänsä Emilia haluavat olla sankareita kuten Rusty ja Roosa, mutta heidän tempauksensa vie ojasta allikkoon. // Rusty ja Roosa löytävät eksyneen apinanpoikasen. Etsiessään sen perhettä he joutuvat tiukkoihin tilanteisiin
Krookus ja Pionin serkku Reetta ottavat Voipavun vispilän ilman lupaa! Tekeekö Krookus oikein ja palauttaa sen? // Neiti Marmeladi matkii paputiimin reseptejä. Mutta Voipavun kahvila on paras!
Kun Oonan ystävä Avi saa pyrstöönsä murtuman, hänen on mentävä lääkärille. Kuplamuksut ovat rauhallisella mielin, sillä he saavat tietää, että lääkärin tehtävänä on auttaa paranemaan.
Sini on surullinen, ja me selvitämme arvoitusleikin avulla syyn siihen. Matkalla autamme huopaisia ystäviämme ja Sinin koulukavereita käsittelemään tunteitaan erilaisissa tilanteissa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
Blaze ja AJ auttavat ystäväänsä Stripesiä huolehtimaan eläinvauvoista, mutta yhtäkkiä pienet otukset ajautuvat pois isojen kuplien kyydissä. Nyt kolmen lastenvahdin täytyy pelastaa suloiset eläinystävänsä.
Rocky katoaa Otis-sedän mökillä, ja Paw Patrolin täytyy selvittää pentusuden arvoitus! // Wingnutien maatilalla on koittanut cowboy-päivä. Pormestari Goodway yrittää suorittaa lehmipoikien urotekoja, mutta kävelemällä unissaan!
Korjattuaan merikilpikonna Trevorin raajamurtuman Calvinin on rakennettava täydellinen vedenalainen toipumispaikka ystävälleen. LEIKIN VOIMALLA Calvin onnistuu löytämään kaiken tarvittavan Trevorin uuteen kotiin.
Calvinin seikkailut vievät hänet Fossiilien laaksoon etsimään hienoa fossiilia Kaisonille. Hänen kaivaessaan fossiilia esiin osa kalliosta murtuu ja ROBO G jää loukkuun. Calvinin on jälleen käytettävä LEIKIN VOIMAA!
Kaatuva puu uhkaa tuhota Onnan kodin. Kadetit kutsuvat hänet yökylään, ja hän pääsee avustamaan pelastuspuuhissa. // Lissu McLepakko haastaa Kaken nopeuskisaan. Kun Luihu yrittää huijata, Kaken täytyy pelastaa Lissu.
Paddington pelastaa pannukakkupäivän, kun rouva Bird satuttaa kätensä eikä voi tehdä pannukakkuja. // Jonathan opettaa Paddingtonille jalkapalloa, mutta Paddington potkaisee pallon herra Curryn pihalle. He päättävät kiivetä aidan yli pallon luo.
On salaisen agentin Nonnyn syntymäpäivä, ja hänen tehtävänsä on toimittaa salaiset viestit kaikille agenttiystävilleen. Paljastuu, että ne ovatkin kutsuja hänen omille yllätyssynttäreilleen!
Jasperi pelkää, että hänen huono onnensa estää häntä voittamasta Vauhtivehmasta. // Jasperi iloitsee, kun pääsee toimittamaan ensimmäisen tilauksensa Vauhtivehmaalla, mutta kohtaakin matkalla paljon ongelmia. Onnistuuko hän tehtävässään?
Tämä on Sinirock, Sinin arvoitusten musiikkikonsertti! Selvitämme arvoitusleikin avulla, minkä laulun Sini haluaa esittää. Sini ja Joose kuuntelevat innoissaan musikaalisia ystäviään, kuten Violaa ja Ally Brookea.
Kevät tarkoittaa sitä, että kommodori Kalkkuna saa uuden poikasen, mutta Hanna Haikara kadottaa hänen munansa! // Pyörresaaren tanssivat narsissit kukkivat vain keväisin. Kadetit pelastavat kommodori Kalkkunan ja hänen pienet poikasensa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
On vuosittaisen pormestarikisan aika, ja pormestari Humdinger suunnittelee kaikkien aikojen suurinta huijausta. // Pormestari Humdinger varastaa Ryderin löytämän aarrekartan ja rientää etsimään haudattuja kalleuksia.
Sinin ystävä Viola tulee kylään! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini haluaa Violan kanssa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme vastakohtia ja eläinten jälkiä ystäviemme Lapion ja Sangon kanssa.
Kun pormestari Goodwayta ja kaksosia ei kuulu takaisin lumikenkäilemästä, Jake ja Everest pyytävät Paw Patrolin etsimään heitä. // Ankkalammen vesi on kummallisesti kuivunut, ja Paw Patrolin pitää selvittää mitä tapahtuu.
Pelottoman Dannyn uusi kaukosäädin alkaa vahingossa ohjailla Everestin lumitraktoria ja Seikkailulahden jokaista ajoneuvoa! // Rockyn täytyy pelastaa itsensä jouduttuaan kiipeliin saarelle, joka on täynnä Humdingerin jättämiä roskia.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky. // Paddingtonin huoneessa on hirviö ja rouva Bird vie Paddingtonin mörköjahtiin.
Kadettien täytyy pelastaa tv-ohjelman tähti Seikkailukarhu, jonka aikomuksena on valloittaa Pyörresaaren Jäähuippu. // Kun Sisu loukkaa siipensä, Kimi Kilpikonnan täytyy auttaa Taivassiiven ohjaamisessa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
Darington aikoo valloittaa äärimmäisen stunttiradan, ja kaikki kaupungin monsterikoneet saapuvat katsomaan hänen temppuaan. Kun kateellinen Crusher lähettää Daringtonin kauas pois, Blazen ja AJ:n ja pelastettava Darington ennen esitystä.
Lasse odottaa pääsevänsä vuoristorataan Emilian kanssa, mutta miten rata saadaan perille tivoliin?? // Rusty ja Roosa tekevät opettajalle roboapulaisen, mutta siihen tulee outo vika ja tuloksena on kaaos
Äitipelikaani luulee Pikki-Pekkoa lintuvauvaksi ja adoptoi hänet! // Mei ja Kai alkavat harrastaa steppaamista, mutta heidän mekastuksensa häiritsee jokaista hotellissa.
Krookus tykkää leikkiä uuden ystävänsä Söpiksen kanssa. Se on pitsa-auto, joka maagisesti herää henkiin. Tosin neiti Marmeladi ostaa Söpiksen ja uhkaa passittaa sen romuttamolle. Pystyykö Krookus pelastamaan ystävänsä?
Vihreällä liikkeelle! Kuplamuksut opettelevat värejä rallikilvan avulla! Auta heitä sekoittamaan värejä, tekemään uusia sävyjä ja hurauttamaan maalilinjan yli!
Joose hassuttelee, mutta Sini ei vain naura! Leikimme Sinin arvoitusleikkiä selvittääksemme, mikä sitä naurattaisi. Etsiessämme vihjeitä me tunnistamme kuvioita hassun taskurotan avulla ja etsimme kaikki Hassulassa vinksallaan olevat asiat.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Axle Cityn lelukaupassa on uskomaton kone, joka osaa tehdä juuri sen lelun minkä haluat. Crusher käyttää sitä ja valmistaa jättileluja, jotka aiheuttavat kaaosta. Vain Blaze ja Watts voivat pysäyttää jättilelujen riehumisen.
Jaken suvun käkikello kiitää pitkin vuorenrinnettä alas Chickaletta kyydissään. Ryder soittaa Everestin pentujen avuksi pelastamaan karkurikellon ja kanan. // Kummallisia koloja ilmestyy kaikkialle neiti Marjorien pihalle.
Päämajassa ei ole lahjapaperia! Onneksi ROBO G:llä on Megalahjapaperikone, mutta se on jumissa! Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA ja saatava kone käyntiin voidakseen paketoida Kaisonin yllätyslahjan.
Calvin lähtee Dinosaurusviidakkoon etsimään harvinaista kultamunaa. Mutta kun jylisevä tulivuori tärisyttää maata ja kivet sinkoilevat kohti, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA pelastaakseen kultaisen dinonmunan.
Kun Luihu McLepakko pelastaa Pyörresaaren asukkaat aiheuttamiltaan ongelmilta, kadetit joutuvatkin pelastamaan hänet. // Kadetit hukkaavat vahingossa Kaken lempilelun. He kisaavat kelloa vastaan löytääkseen sen ennen kuin Kake palaa.
Herra Gruber antaa Paddingtonille taikatemppulaatikon eikä hän opi temppuja muuta kuin harjoitelemalla kerta toisensa jälkeen. // Herra Curry on sairastunut ja Paddington päättää piristää häntä itsetekemällään sipulikeitolla.
Kun herra Äkäevä saapuu Hilpeälän kaupunkiin, hän tekee kaikki asukkaat äkäisiksi! Keksiikö sheriffi Molly keinon auttaa asukkaita käsittelemään hankalia tunteitaan?