Krookus lähtee aarrejahtiin etsimään salaperäistä rubiininpunaista hedelmää. Löytääkö hän aarteen? // Puropoukamassa liikkuu huhu: onko Voipavun kahvilan pihalle haudattu kultaa?
Joose ja Sini maalaavat kuvaa ystävistään, mutta se on vielä kesken. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, kenet Sini haluaa vielä lisätä kuvaan. Vihjeitä etsiessämme autamme myös värikkäitä ystäviämme!
Kadetit joutuvat todelliseen testiin, kun hoitavat kolmea vuohta, jotka pystyvät kiipeämään minne tahansa. // Sonjan todella suurella suvulla on sukukokous. Kadetit vievät innostuneet sarvikuonot rannalle tanssimaan.
Gabbyllä on täydellinen väline, joka auttaa Blazea valmistautumaan kisaan: koneita hallitseva kaukosäädin. Crusher varastaa kaukosäätimen ja aktivoi kaupungin koneet hidastaakseen Blazea.
Kapu Turbot ja hänen serkkunsa ovat bongailemassa valaita, kun Kampela ajaa karille ja alkaa upota. Nyt tarvitaan kaikkien tassuja apuun. // Salamatkustajapingviinit harhailevat ympäri Seikkailulahtea. On aika soittaa Paw Patrolille.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Joku (tai jokin) on vienyt superkummitusjuhlien karkit! Calvin ja ROBO G turvautuvat LEIKIN VOIMAAN löytääkseen ne, mikäli salaperäinen "Karkkidracula" ei löydä niitä ensin.
Sinillä on suuria uutisia kaikille! Tällä kertaa Joose ja katsojat ryhtyvät Sinin arvoitusleikkiin etsimään vihjeitä ja seuraamaan johtolankoja selvittääkseen, mitä Sinillä on kerrottavanaan.
Jaken suvun käkikello kiitää pitkin vuorenrinnettä alas Chickaletta kyydissään. Ryder soittaa Everestin pentujen avuksi pelastamaan karkurikellon ja kanan. // Kummallisia koloja ilmestyy kaikkialle neiti Marjorien pihalle.
Kaupungintalon edustalla oleva kiitospäivän pomppukalkkuna lentää tiehensä kyydissään Humdinger ja hänen kisunsa! // Outo ja voimakas tuulenpuuska kiusaa Seikkailulahden purjelautailukisan osallistujia.
Rouva Brown ei keksi mitä maalaisi, joten Paddington auttaa häntä saamaan inspiraation. // Jonathan ja Paddington löytävät ruukunsirpaleita, joka osoittautuu rouva Brownin tekemäksi patsaaksi. Kuka rikkoi sen?
Kaz pelkää, ettei ole kyllin rohkea, ja lähtee lasten kanssa etsimään Rohkeuskiveä, joka auttaisi häntä. // Nazboo löytää kazoo-pillin, joka vahvistaa taikaa kun sitä soitetaan, myös Zetan taikaa.
Kadetit kouluttavat ystävistään juniorikadetteja. Kun Luihu yrittää olla sankari, kaikkien täytyy puhaltaa yhteen hiileen ja pelastaa Luihu. // Kadetit löytävät aarrekartan. Kun Luihu varastaa sen, alkaa kisa siitä, kuka löytää aarteen ensimmäisenä.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Alkamassa on Tiimiautohaaste, jossa autot kisaavat parivaljakkoina. Kun Crusher päättää valita itselleen uuden parin, pettynyt Pickle liittoutuu Blazen kanssa todistaakseen kykynsä.
Biitti ja Rustyn äiti tempautuvat jättikuplien sisälle, ja Rustyn ja Roosan pitää keksiä, miten megavahvat kuplat saa puhkaistua! // Lasse ja Emilia käynnistävät vahingossa sukellusveneen ja joutuvat sen mukana meriseikkailulle.
Anni haluaa järkestää kaikista parhaimman kiinalaisen uudenvuoden juhlinnan Wai Polleen. // Pikki-Pekko haluaa matkustaa kuuhun ja nähdä siellä asuvan pörhön.
Kun Krookus syö kaikki piirakkaan tarkoitetut kirsikat, hän taikoo niitä lisää ja aiheuttaa kirsikkamaisia ongelmia. // Neiti Marmeladi pilaa paputiimin leffaillan. Saakohan ilta onnellisen päätöksen?
Joosen ja Sinin päivä on täynnä musiikkia, kun mietimme, mitä laulua Sini haluaa laulaa. Matkalla autamme Joosea ja Siniä tunnistamaan soitinten ääniä sekä maatilan tipuja valmistamaan lauluesityksen.
Gasquatch kutsuu Blazen ja AJ:n jäätelökekkereille, mutta hän on unohtanut jotain tärkeää - jäätelön! Blaze muuntautuu jäätelökoneeksi ja kiitää Gasquatchin kotiin juuri ennen kuin kemut alkavat.
Blaze ja AJ lentävät avaruuteen ja osallistuvat kisaan, joka ei ole tästä maailmasta! He tapaavat ystävällisiä avaruusolentoja, väistelevät asteroideja ja joutuvat nokitusten Crusherin avaruusaluksen kanssa.
Kun kadonnut dinosaurusmaailma löydetään, pormestari Humdinger haluaa viedä dinojen munia Usvalaaksoon. Mukana oleva brachiosaurus-vauva joutuu dinon kokoisiin ongelmiin! Onneksi pennut ovat valmiita dinopelastukseen.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Joku (tai jokin) on vienyt superkummitusjuhlien karkit! Calvin ja ROBO G turvautuvat LEIKIN VOIMAAN löytääkseen ne, mikäli salaperäinen "Karkkidracula" ei löydä niitä ensin.
Kadetit yrittävät antaa Piialle vapaapäivän, mutta kun Sisun alus riistäytyy hallinnasta, he tarvitsevat Piian apua. // Lenni yrittää tehdä maalla uskomatoman turbosurffausliikkeensä, ja muut kadetit kilpailevat skeittikisoissa.
Herra Brown on huolissaan siitä, että lapset pelkäävät nukkuessaan yön puumajassa. Paddington tahtoo osoittaa hänen olevan väärässä, mutta sitten iskeekin salamamyrsky. // Paddingtonin huoneessa on hirviö ja rouva Bird vie Paddingtonin mörköjahtiin.
Krookus lähtee aarrejahtiin etsimään salaperäistä rubiininpunaista hedelmää. Löytääkö hän aarteen? // Puropoukamassa liikkuu huhu: onko Voipavun kahvilan pihalle haudattu kultaa?
Joose ja Sini maalaavat kuvaa ystävistään, mutta se on vielä kesken. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, kenet Sini haluaa vielä lisätä kuvaan. Vihjeitä etsiessämme autamme myös värikkäitä ystäviämme!
Kadetit joutuvat todelliseen testiin, kun hoitavat kolmea vuohta, jotka pystyvät kiipeämään minne tahansa. // Sonjan todella suurella suvulla on sukukokous. Kadetit vievät innostuneet sarvikuonot rannalle tanssimaan.
Gabbyllä on täydellinen väline, joka auttaa Blazea valmistautumaan kisaan: koneita hallitseva kaukosäädin. Crusher varastaa kaukosäätimen ja aktivoi kaupungin koneet hidastaakseen Blazea.
Kapu Turbot ja hänen serkkunsa ovat bongailemassa valaita, kun Kampela ajaa karille ja alkaa upota. Nyt tarvitaan kaikkien tassuja apuun. // Salamatkustajapingviinit harhailevat ympäri Seikkailulahtea. On aika soittaa Paw Patrolille.
Tutkimme Sinin vihjeitä selvittääksemme, mitä kirjaa Sini haluaa lukuhetken aikana lukea. Etsiessämme vihjeitä harjoittelemme tunnistamaan kirjaimia, autamme herra Suolaa ja rouva Pippuria ostoslistan tekemisessä ja livahdamme kirjaan!
Paddingtonilla ei ole harrastusta kuten kaikilla muilla. Rouva Brown selvittää missä Paddington on taitava. // Paddingtonin käsi juuttuu postilaatikkoon sen seuraksena, kun oli vahingossa liimannut herra Gruberin harvinaisen postimerkin kirjeeseensä.
Tytöt lähtevät seikkailemaan merirosvohenki Zoran kanssa löytääkseen maagisen Sateenkaarihelmen, josta laiva saa käyttövoimansa. // Zeta vie kristallin, joka sisältää satunnaisia toiveita, ja käyttää taikaansa saadakseen nuo toiveet itselleen.
Banaanivarkaat vievät Onnan toimituslennokit ja suuntaavat kohti kommodorin kuumailmapalloa. Kadettien pitää syöksyä apuun. // Pinja leikkii Jannin kanssa, mutta kun Jannin veli joutuu kiipeliin, kaikkien kadettien täytyy kiitää apuun.
Stripes rakastaa viidakkotorveaan, jonka avulla hän voi kutsua villieläimiä. Kun kateellinen Crusher varastaa sen, Blaze ja Stripes ampaisevat hurjaan takaa-ajoon.
Blaze oppii uuden jännittävän pelin nimeltä autopallo. Kun Crusher ja hänen tiiminsä haastavat hänet, Blazen on koottava Axle Cityn asukkaista autopallojoukkue ennen suuren pelin alkua.
Fanttibotti tulee tervehtimään eläintarhan uutta norsunpoikasta, mutta poikanen pelästyy ja koko norsuperhe säntää karkuun. // Sakke kiinnittää haisunäätäänsä potkurin, mutta ei pystykään ohjaamaan sitä ja tarvitsee Rustyn ja Roosan apua.
Kun kaikista pienin piskupiippi katoaa, Annin täytyy löytää hänet ja estää piippejä panikoimasta. // Anni ja Pusse kuulevat yöllä omituisia ääniä ja löytävät hirviön, joka tykkää painella nappeja.
Krookus haluaa valmistaa opettajalleen täydellisiä lettuja, mutta saakin oppia, ettei herkullisuus vaadi täydellisyyttä. // Jasperi pelaa videopeliä töiden tekemisen sijaan. Ehtiikö hän viedä tärkeän lähetyksen ajoissa perille?
Tekeillä on maailman paras koirankoppi! Mutta ennen kuin Kuplamusti voi muuttaa uuteen koppiinsa, Kuplamuksujen on rakennettava se. Auta heitä rakentamisessa ja opi rakennustyöstä.
Lähde Joosen, Sinin ja ystävien mukaan oppimaan, että kaikki kasvaa eri tavoilla: hedelmät, vihannekset ja jopa sinä ja Sini! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini tänään haluaa touhuta pihalla.
Blaze ja AJ osallistuvat ensimmäistä kertaa kisaan, joka järjestetään veden alla. Blaze muuntautuu sukellusveneeksi ja kiitää uponneiden laivojen ja koralliriuttojen ohi päästäkseen maaliviivalle suuren hiekkalinnan luokse.
Kun Axle City saa riesakseen sotkevan pienen pesukarhun, Blazen pitää pelastaa kaupunki roskilta ja muuttua kierrätysautoksi. Hän siivoaa kaupungin ja pelastaa ystävänsä juuri ennen kuin Litter Critter aikoo toteuttaa suurimman pahantekonsa.
Kun uhkarohkea Maverick-pterodactyl loukkaa siipensä, pentujen pitää suorittaa yläilmoissa tapahtuva dinopelastus. // Purkautuva tulivuori uhkaa Dinomaata! Nyt tarvitaan kaikkien tassuja avuksi suureen dinopelastukseen.
Calvin sotkee vahingossa vaatteensa juuri Ylivoimainen sankari, haasteen edellä. Onneksi ROBO G auttaa luomaan upouuden asun, juuri ajoissa. Mutta riittääkö LEIKIN VOIMA viemään Calvinin voittoon?
Calvin on hukannut ROBO G:n synttärilahjan. Sen on siepannut salaperäinen vedenalainen otus, joka rakastaa kaikkea kiiltävää. Löytääkö Calvin sen LEIKIN VOIMALLA?
Kadetit kouluttavat ystävistään juniorikadetteja. Kun Luihu yrittää olla sankari, kaikkien täytyy puhaltaa yhteen hiileen ja pelastaa Luihu. // Kadetit löytävät aarrekartan. Kun Luihu varastaa sen, alkaa kisa siitä, kuka löytää aarteen ensimmäisenä.
Rouva Brown ei keksi mitä maalaisi, joten Paddington auttaa häntä saamaan inspiraation. // Jonathan ja Paddington löytävät ruukunsirpaleita, joka osoittautuu rouva Brownin tekemäksi patsaaksi. Kuka rikkoi sen?