Katastrofin ainekset ovat kasassa, kun neiti Marmeladi tekee voileipiä käyttäen Voipavun maagista perhosvoita. // Krookus auttaa Jasperia toimittamaan tilauksia, mutta tekee koko ajan virheitä. Luovuttaako hän?
Olemme melkein valmiit lukemaan, mutta ensin selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla Sinin suosikkitarinan! Etsiessämme vihjeitä muistelemme Sinin ensimmäistä koulupäivää ja autamme kolmea karhua tavaroidensa kanssa
Kake intoilee, kun saa laulaa Sonjan kojulla, mutta Kroko ja Simppa vievät pianon. Kadettien täytyy saada se takaisin. // Armi Apina ja banaanivarkaat murtautuvat päämajaan ja yrittävät lentää tiehensä komentoaluksella.
Blaze ja AJ vahtivat Gherkin-vauvaa. Kun on päivänokosten aika, he kertovat kolme eeppistä tarinaa poliisista, cowboysta ja supersankareista - ja niissä kaikissa Blaze ja hänen ystävänsä ovat pääosassa!
Pennut ovat retkeilemässä ja opettavat Alexille paloturvallisuuden kiemuroita. // Kun Paw Patrolin jäsenet kutsutaan töihin, kaikki vaikuttaa normaalilta. Pennut yllättyvät kuullessaan, että heille on järjestetty Paw Patrolin kiitospäivä.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Joku (tai jokin) on vienyt superkummitusjuhlien karkit! Calvin ja ROBO G turvautuvat LEIKIN VOIMAAN löytääkseen ne, mikäli salaperäinen "Karkkidracula" ei löydä niitä ensin.
Sinin välipalasta puuttuu jotakin, joten uuden juontajan Joosen johdolla selvitetään, mitä se on. Vanhojen ystäviensä Teemun ja Joelin avulla Joose keksii, mitä Sini haluaa välipalallaan syödä.
Peloton Danny X tekee uuden temppunsa. Hän keikkuu valjaissa kanjonin yllä syömässä, mutta tuuli kääntää hänet ylösalaisin. // On piirakanvaihtopäivä! Humdinger lähettää kisunsa pihistämään herra Porterin piirakan, jotta voi osallistua kisaan.
Chickaletta on jumissa karanneessa lennokissa, ja kummalliset perhoset aiheuttavat kaaosta Seikkailulahdella. // Pormestari Humdinger varastaa Chickalettan patsaan ja kuljettaa sen pois Seikkailulahden maanalaisia tunneleita pitkin.
Paddington pelastaa pannukakkupäivän, kun rouva Bird satuttaa kätensä eikä voi tehdä pannukakkuja. // Jonathan opettaa Paddingtonille jalkapalloa, mutta Paddington potkaisee pallon herra Curryn pihalle. He päättävät kiivetä aidan yli pallon luo.
Kroko ja Simppa pihistävät Pinjan Vesisiiven. Hän yrittää saada sen takaisin Simpan sukellusveneen avulla. // Hanna vie juhlaherkkuja koululle, mutta banaanivarkaat pihistävät hänen koneensa. Kadettien täytyy pelastaa sekä kone että juhlat.
Koko Axle City nauttii ilmapallomarkkinoista, kunnes Crusher ja Pickle jäävät jumiin taivaalle liihottelevan kuumailmapallon kyytiin. Blazen ja AJ:n pitää pelastaa lentävät ystävänsä... ennen kuin he syöksyvät Limatulivuoreen.
Kun Axle City saa riesakseen sotkevan pienen pesukarhun, Blazen pitää pelastaa kaupunki roskilta ja muuttua kierrätysautoksi. Hän siivoaa kaupungin ja pelastaa ystävänsä juuri ennen kuin Litter Critter aikoo toteuttaa suurimman pahantekonsa.
Sakke haluaisi, että häntä pidettäisiin sankarina niin kuin Rustya. Hän rakentaa Pahisbotin voidakseen leikkiä pelastajaa. // Avaruusalus tekee pakkolaskun Maahan, ja muukalaisparkaa pitää auttaa pääsemään kotiplaneetalleen tärkeää juhlaa varten.
Karita Kiehkura on tornissa vankina, ja Annin ja Pussen pitää pelastaa hänet. // Anni ja Pusse auttavat Onnia pärjäämään paremmin kuurupiilossa. He kaikki päätyvät kiipeliin tuntemattomaan ja salaiseen käytävään.
Dalia on päättänyt tehdä kahdesta äksystä asiakkaasta ystäviä, mutta hänen ystävyyden reseptinsä ei toimi toivotulla tavalla. // Krookus rikkoo joukkueensa suklaapatsaan ja Muffi ja Kaffi saavat syyt niskoilleen. Kertooko Krookus totuuden?
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
Blaze ja AJ vahtivat Gherkin-vauvaa. Kun on päivänokosten aika, he kertovat kolme eeppistä tarinaa poliisista, cowboysta ja supersankareista - ja niissä kaikissa Blaze ja hänen ystävänsä ovat pääosassa!
Mestaruuskisat ovat alkamassa ja kaikki nopeimmat autot ovat valmiita kaahailemaan. Mutta kun Crusher varastaa palkinnon ennen kisojen alkamista, Blazen ja hänen ystäviensä pitää saada se ajoissa takaisin.
Luke Stars katoaa Haukkulassa juuri ennen konserttiaan, ja Sweetie yrittää saada itsensä konsertin päätähdeksi! // Villieläimet ovat vallanneet Haukkulan linnan sillä aikaa, kun prinsessa on poissa.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Joku (tai jokin) on vienyt superkummitusjuhlien karkit! Calvin ja ROBO G turvautuvat LEIKIN VOIMAAN löytääkseen ne, mikäli salaperäinen "Karkkidracula" ei löydä niitä ensin.
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
Paddington hoitaa sairaan Pulungton-linnun terveeksi, mutta raaskiiko hän päästää sen vapaaksi? // Perheenjäsenillä on omat askareensa paitsi Paddingtonilla. Herra Brown luo tehtävälistan hänelle, mutta hän ottaakin väärän listan!
Törky-Deema varasti Mollyn ja Gilin saippuan ja teki Puhtauden valtakunnasta hyvin likaisen! Mollyn ja Gilin on saatava saippua takaisin ja puhdistettava valtakunta!
Katastrofin ainekset ovat kasassa, kun neiti Marmeladi tekee voileipiä käyttäen Voipavun maagista perhosvoita. // Krookus auttaa Jasperia toimittamaan tilauksia, mutta tekee koko ajan virheitä. Luovuttaako hän?
Olemme melkein valmiit lukemaan, mutta ensin selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla Sinin suosikkitarinan! Etsiessämme vihjeitä muistelemme Sinin ensimmäistä koulupäivää ja autamme kolmea karhua tavaroidensa kanssa
Kake intoilee, kun saa laulaa Sonjan kojulla, mutta Kroko ja Simppa vievät pianon. Kadettien täytyy saada se takaisin. // Armi Apina ja banaanivarkaat murtautuvat päämajaan ja yrittävät lentää tiehensä komentoaluksella.
Blaze ja AJ vahtivat Gherkin-vauvaa. Kun on päivänokosten aika, he kertovat kolme eeppistä tarinaa poliisista, cowboysta ja supersankareista - ja niissä kaikissa Blaze ja hänen ystävänsä ovat pääosassa!
Pennut ovat retkeilemässä ja opettavat Alexille paloturvallisuuden kiemuroita. // Kun Paw Patrolin jäsenet kutsutaan töihin, kaikki vaikuttaa normaalilta. Pennut yllättyvät kuullessaan, että heille on järjestetty Paw Patrolin kiitospäivä.
Kun neiti Marjorie ajaa kirja-autonsa Everestin ja vuorten lapsien luokse, Maynard saa auton vahingossa käyntiin ja joutuu villiin kyyditykseen. // Pormestari Humdinger kaivertaa kasvojaan Seikkailulahden kallioon.
Carlos ja Tracker ovat tekemässä papaijamehua Paw Patrolin kanssa kunnes he kuulevat, että pormestari Goodway ja Chickaletta ovat pulassa. // Farmarin Alin siilon katto putoaa ja hän tarvitsee apua maissisatonsa pelastamisessa.
Herra Gruber antaa Paddingtonille taikatemppulaatikon eikä hän opi temppuja muuta kuin harjoitelemalla kerta toisensa jälkeen. // Herra Curry on sairastunut ja Paddington päättää piristää häntä itsetekemällään sipulikeitolla.
Kadetit yrittävät antaa Piialle vapaapäivän, mutta kun Sisun alus riistäytyy hallinnasta, he tarvitsevat Piian apua. // Lenni yrittää tehdä maalla uskomatoman turbosurffausliikkeensä, ja muut kadetit kilpailevat skeittikisoissa.
Blaze ja AJ vahtivat Gherkin-vauvaa. Kun on päivänokosten aika, he kertovat kolme eeppistä tarinaa poliisista, cowboysta ja supersankareista - ja niissä kaikissa Blaze ja hänen ystävänsä ovat pääosassa!
Lasse ja hänen ystävänsä Emilia haluavat olla sankareita kuten Rusty ja Roosa, mutta heidän tempauksensa vie ojasta allikkoon. // Rusty ja Roosa löytävät eksyneen apinanpoikasen. Etsiessään sen perhettä he joutuvat tiukkoihin tilanteisiin
Krookus ja Pionin serkku Reetta ottavat Voipavun vispilän ilman lupaa! Tekeekö Krookus oikein ja palauttaa sen? // Neiti Marmeladi matkii paputiimin reseptejä. Mutta Voipavun kahvila on paras!
Kun Oonan ystävä Avi saa pyrstöönsä murtuman, hänen on mentävä lääkärille. Kuplamuksut ovat rauhallisella mielin, sillä he saavat tietää, että lääkärin tehtävänä on auttaa paranemaan.
Sini on surullinen, ja me selvitämme arvoitusleikin avulla syyn siihen. Matkalla autamme huopaisia ystäviämme ja Sinin koulukavereita käsittelemään tunteitaan erilaisissa tilanteissa.
Kun tuulimyrsky puhaltaa kaikki Stripesin Eläinkemujen tarvikkeet pois, Blaze muuntautuu sellaiseksi monsterikoneeksi, joka jaksaa kuskata kaiken takaisin - rekaksi. Rekkavoimalla pystyy kuskaamaan mitä vain!
Blaze ja AJ auttavat ystäväänsä Stripesiä huolehtimaan eläinvauvoista, mutta yhtäkkiä pienet otukset ajautuvat pois isojen kuplien kyydissä. Nyt kolmen lastenvahdin täytyy pelastaa suloiset eläinystävänsä.
Rocky katoaa Otis-sedän mökillä, ja Paw Patrolin täytyy selvittää pentusuden arvoitus! // Wingnutien maatilalla on koittanut cowboy-päivä. Pormestari Goodway yrittää suorittaa lehmipoikien urotekoja, mutta kävelemällä unissaan!
Korjattuaan merikilpikonna Trevorin raajamurtuman Calvinin on rakennettava täydellinen vedenalainen toipumispaikka ystävälleen. LEIKIN VOIMALLA Calvin onnistuu löytämään kaiken tarvittavan Trevorin uuteen kotiin.
Calvinin seikkailut vievät hänet Fossiilien laaksoon etsimään hienoa fossiilia Kaisonille. Hänen kaivaessaan fossiilia esiin osa kalliosta murtuu ja ROBO G jää loukkuun. Calvinin on jälleen käytettävä LEIKIN VOIMAA!
Kaatuva puu uhkaa tuhota Onnan kodin. Kadetit kutsuvat hänet yökylään, ja hän pääsee avustamaan pelastuspuuhissa. // Lissu McLepakko haastaa Kaken nopeuskisaan. Kun Luihu yrittää huijata, Kaken täytyy pelastaa Lissu.
Paddington pelastaa pannukakkupäivän, kun rouva Bird satuttaa kätensä eikä voi tehdä pannukakkuja. // Jonathan opettaa Paddingtonille jalkapalloa, mutta Paddington potkaisee pallon herra Curryn pihalle. He päättävät kiivetä aidan yli pallon luo.
On salaisen agentin Nonnyn syntymäpäivä, ja hänen tehtävänsä on toimittaa salaiset viestit kaikille agenttiystävilleen. Paljastuu, että ne ovatkin kutsuja hänen omille yllätyssynttäreilleen!