Tiimi toimittaa asiakkaille vahingossa jäisiä kuppikakkuja. Onnistuuko Krookus pelastamaan juhlat uusien taitojensa avulla? // Voipapu lainaa neiti Marmeladin pakastinta hedelmäjääpuikkoja varten, mutta neiti Marmeladilla on omat ketkut mielessään.
Hanna Haikara hukkaa silmälasinsa ja sekoittaa munat. Kadettien pitää viedä munat koteihinsa ennen kuin ne kuoriutuvat. // Simppa ja Kroko pihistävät Pyörresaaren helmet, ja Top Wingin tiimin täytyy hakea ne takaisin ennen Helmihulinoiden alkua.
Blaze ja AJ törmäävät syvällä metsässä asuvaan, mutaa rakastavaan monsteriautoon Gasquatchiin. He lähtevät uuden ystävänsä kanssa jännittävälle matkalle kohti Mutakemuja, kaikkien aikojen mutaisimpia kekkereitä.
Kapu Turbot ja hänen serkkunsa lähtevät merenpohjaan ottamaan kuvia harvinaisesta merimakkarasta. Valitettavasti sukelluskello jää pohjaan jumiin. // Myrsky hajottaa Chompy-majavan padon, joten se alkaa nakertaa farmari Yumin maatilan puupintoja.
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
Everest ja Jake yrittävät pelastaa pienen pingviinin, mutta päätyvätkin seilaamaan jäälautalla merelle. // Katien kissat riehuvat ympäriinsä mutaisina. Jos niitä ei saada kiinni, kissanäyttely on vaarassa mennä pieleen.
Pennut auttavat Alexin kirjan sivuilta karanneen leikkisän Kamu-lohikäärmeen takaisin kotiinsa. // Francoisin perävaunu irtoaa ja kaikki hänen ötökkänsä lähtevät karkuteille.
Paddington päättää tehdä leikekirjan muistoistaan ja yrittää mahduttaa siihen kaikki ystävänsä, jotta voisi näyttää sen Lucy-tädille. // Paddington päättää kaivaa tunnelin Maapallon läpi Peruun asti, mutta hän päätyykin herra Curryn kasvihuoneeseen.
Nazboon sisarukset saapuvat visiitille, ja Zeta värvää ne ryöstämään tyttöjen jalokivet näiden ollessa poissa kotoa. // Zacin toive vie hänet metsään etsimään salaperäistä olentoa, ja Kaz ja tytöt lähtevät seikkailulle löytääkseen Zacin.
Apinavarkaat pihistävät Sonjan banaanit! Kadettien täytyy pelastaa banaanit ja kilpparijuna apinoiden toiselta iskulta. // Onna asentaa turbomoottorin pieneen lentokoneeseensa. Nyt tarvitaan Sisun lentotaitoja, jotta orava saadaan pelastettua.
Ninjamestari Mustavyö opettaa Blazelle ja AJ:lle ninjataitoja, ja Crusher ja Pickle joutuvat kiipeliin jäisellä vuorella. Blaze ja AJ ottavat ninjataitonsa käyttöön pelastaakseen heidät.
Rustyn ystävineen on saatava toimitettua pingviinejä eläinpuistoon vuoden kuumimpana päivänä. // Lasse osallistuu hiekkalinnanrakennuskilpailuun, mutta menettää rakennuspiirustuksensa varastelevalle lokille. Rustyn ja Roosan on keksittävä, miten ne saa takaisin ennen kuin kilpailu päättyy.
Kun Pusse loukkaa itsensä, Olli ryhtyy Annin apuriksi. // Prinsessa Miin Mitilda-serkku tule kylään, ja Mii pelkää, että kaikki pitävät serkusta enemmän kuin hänestä.
Kun pikkuinen kissa riehuu kahvilassa, kaikki ovat varmoja, että syypää on Keksi. Mutta onkohan sittenkään? // Krookuksen ystävät eivät pääse pyjamabileisiin. Tilanne on painajaismainen, mutta onnistuuko paputiimi toteuttamaan hänen haaveensa?
Törky-Deema varasti Mollyn ja Gilin saippuan ja teki Puhtauden valtakunnasta hyvin likaisen! Mollyn ja Gilin on saatava saippua takaisin ja puhdistettava valtakunta!
Violalla on tiedossa jännittävä päivä, sillä se saa silmälasit! Selvitämme Sinin ja Violan arvoitusleikinavulla, mitä Viola haluaa tehdä saatuaan lasit, sekä pääsemme mukaan optikolle.
Blaze ja Stripes muuntautuvat hurjan nopeiksi viidakkokissoiksi kisatakseen Eläinsaaren mestaruudesta. Jotta ystävykset voittaisivat, heidän täytyy päihittää gepardiksi naamioitunut Crusher. Kynsivätkö sankarit tiensä voittoon?
Kun Mahtava Eläinkruunu katoaa merenpohjaan, Blaze muuntautuu todella nopeaksi haikalaksi, jotta saa palautettua sen Eläinsaaren ystävilleen. Blazen täytyy uida tosi nopeasti ettei Crusher löydä kruunua ensin.
On koittanut Seikkailulahti 500 -kisat! Pennut työskentelevät kisasankarinsa Whooshin varikkotiiminä. Kun legendaarinen kuski ei voikaan osallistua mestaruuskisoihin, hän pyytää Marshallia tarttumaan rattiin ja ottamaan hänen paikkansa kisoissa.
Kapu Kimmo ja kadetit rakentavat merirosvomaailman Loiskiskanjoniin, mutta kapu Kaija pihistää aarrearkun. // Dodot luulevat Lenniä legendaariseksi dodokuninkaaksi ja tekevät kaiken mitä hän pyytää kunnes Luihu McLepakko anastaa kruunun.
Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat. // Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!
Opettele käytöstapoja muksujen kanssa, kun Molly auttaa prinsessa Demandaa kohteliaan käytöksen hiomisessa Kimalluskisoja varten. Tuleeko heistä molemmista oikeita prinsessoja?
Tiimi toimittaa asiakkaille vahingossa jäisiä kuppikakkuja. Onnistuuko Krookus pelastamaan juhlat uusien taitojensa avulla? // Voipapu lainaa neiti Marmeladin pakastinta hedelmäjääpuikkoja varten, mutta neiti Marmeladilla on omat ketkut mielessään.
Hanna Haikara hukkaa silmälasinsa ja sekoittaa munat. Kadettien pitää viedä munat koteihinsa ennen kuin ne kuoriutuvat. // Simppa ja Kroko pihistävät Pyörresaaren helmet, ja Top Wingin tiimin täytyy hakea ne takaisin ennen Helmihulinoiden alkua.
Blaze ja AJ törmäävät syvällä metsässä asuvaan, mutaa rakastavaan monsteriautoon Gasquatchiin. He lähtevät uuden ystävänsä kanssa jännittävälle matkalle kohti Mutakemuja, kaikkien aikojen mutaisimpia kekkereitä.
Kapu Turbot ja hänen serkkunsa lähtevät merenpohjaan ottamaan kuvia harvinaisesta merimakkarasta. Valitettavasti sukelluskello jää pohjaan jumiin. // Myrsky hajottaa Chompy-majavan padon, joten se alkaa nakertaa farmari Yumin maatilan puupintoja.
Sini on surullinen, ja me selvitämme arvoitusleikin avulla syyn siihen. Matkalla autamme huopaisia ystäviämme ja Sinin koulukavereita käsittelemään tunteitaan erilaisissa tilanteissa.
Paddington lainaa herra Gruberin antiikkikameraa. Hänellä on kolme mahdollisuutta ottaa valokuva meteoriparvesta. // Paddingron ilmoittaa herra Brownin kykykilpailuun. Herra Brownille iskee ramppikuume ja Paddingtonin pitää pelastaa tilanne.
Sateenkaariputouksessa on jokin vialla, joten Samira lähettää tytöt putouksen toiselle puolelle, ihmeelliseen Sateenkaari-Zahrayn maahan. Siellä Shimmer ja Shine tapaavat putouksen hengen, joka auttaa heitä palauttamaan asiat raiteilleen.
Hanna Haikara hukkaa silmälasinsa ja sekoittaa munat. Kadettien pitää viedä munat koteihinsa ennen kuin ne kuoriutuvat. // Simppa ja Kroko pihistävät Pyörresaaren helmet, ja Top Wingin tiimin täytyy hakea ne takaisin ennen Helmihulinoiden alkua.
Blaze ja AJ huomaavat Axle Cityn tivolissa ettei heillä ole tarpeeksi kolikoita uuteen Super-Isoon Voittopalloon. Blaze ottaa vastaan kolme työtä ansaitakseen rahaa ja muuttuu todella hienoiksi ajoneuvoiksi.
Rusty unohtaa robottisäästöpossunsa avauskoodin. Possu menee suojausmoodiin ja lähtee röhkien karkuteille. // Valaanpoikanen ajautuu rannalle, ja Rusty ja Roosa päättävät auttaa sitä pääsemään takaisin perheensä luo.
Jesse valmistelee suuria päivällisiä ja tahtoo Kutrin pysyvän poissa tieltä. // Kun Olli saa lemmikikseen kissan, Anni huomaa, että pörhöt pelkäävät kissoja.
Neiti Marmeladin erehdys saa valtavan piparkakku-ukon säntäilemään villisti. Saako paputiimi veitikan kiinni ennen kuin se tuhoaa kahvilan? // Doora matkii Krookusta aivan kaikessa, ja Krookus hermostuu. Menikö heidän leikkituokionsa nyt pilalle?
On salaisen agentin Nonnyn syntymäpäivä, ja hänen tehtävänsä on toimittaa salaiset viestit kaikille agenttiystävilleen. Paljastuu, että ne ovatkin kutsuja hänen omille yllätyssynttäreilleen!
Tänään opettelemme fysiikkaa samalla kun selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, minkä kokeen Sini haluaa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme maailmaa suurennuslasilla, tapaamme Auringon ja opettelemme planeettalaulun!
Blaze, AJ ja Gabby tapaavat uuden Watts-nimisen monsterikoneen, supernopean auton, jolla on sähkörenkaat. Kun yksi hänen renkaistaan katoaa viidakkoon, ystävykset lupaavat etsiä sen keinolla millä hyvänsä.
Blaze ja piraatti Pegwheel lyöttäytyvät yhteen ja lähtevät aarrejahtiin. Heidän täytyy löytää kolme avainta, joilla avataan kolme erityistä arkkua. Aarre kiinnostaa Crusheriakin, ja hän tekee kaikkensa saadakseen sen itselleen.
Pormestari Humdinger keksii vääriä hätätilanteita, jotta kisut vaikuttaisivat pätevämmiltä kuin Paw Patrol. // Wingnutien uusi lemmikkistrutsi karkaa kotimatkalla. Paw Patrolin pitää löytää se ja viedä se Wingnutien maatilalle.
Daalia auttaa Seikkailukarhua tutkimaan Loiskiskanjonin salaisia luolia. Kadettien pitää paeta ennen kuin he jäävät ikiajoiksi kiipeliin. // Luihu yrittää huijata kanjonin Loiskiskisassa ja kadettien pitää rientää pelastamaan muut kilpailijat.
Paddington päättää tehdä leikekirjan muistoistaan ja yrittää mahduttaa siihen kaikki ystävänsä, jotta voisi näyttää sen Lucy-tädille. // Paddington päättää kaivaa tunnelin Maapallon läpi Peruun asti, mutta hän päätyykin herra Curryn kasvihuoneeseen.
Kuplakylän muotiviikon huippu koittaa, kun Molly osallistuu vaatteiden vaihtamisen nopeuskisaan. Taitojensa ansiosta hän pääsee kaupungin kuumimman muotijulkaisun, Pukujuhla-lehden kanteen!