Voipapu leipoo kakun, joka näyttää kevään kukkasilta. Onnistuvatko kevään sadekuurot pilaamaan kakun? // Dalia on hyvä laulaja, mutta hänen laulamisensa alkaa häiritä muita. Miten Voipapu voi kertoa asian hänelle ilman, että loukkaa hänen tunteitaan?
Sinin ystävä Viola tulee kylään! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini haluaa Violan kanssa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme vastakohtia ja eläinten jälkiä ystäviemme Lapion ja Sangon kanssa.
Lennin täytyy pelastaa turbosurffaajakaverinsa, jotka joutuvat pulaan Haaksirikkorotkon vesipyörteen luona. // Lennin ja ässäluokkalaisten täytyy vruumata apuun, kun Lennin pikkusisko joutuu kiipeliin Lunnikalliolla.
Blaze ystävineen on liittynyt Autosamoojiin, jossa autot ansaitsevat ansiomerkkejä. Kun Crusherin itsekäs toiminta saattaa koko joukon pulaan, Blazen täytyy syöksyä hätiin.
Salaperäinen aave tekee tuhojaan öisin. Pennut ja Chase päättävät napata sen, mutta onko se sittenkään aave? // Pennut harjoittelevat kaupunginaukiolla keskiaikaista näytelmää, kunnes linnalavasteet romahtavat.
Sini on surullinen, ja me selvitämme arvoitusleikin avulla syyn siihen. Matkalla autamme huopaisia ystäviämme ja Sinin koulukavereita käsittelemään tunteitaan erilaisissa tilanteissa.
Paddington lainaa herra Gruberin antiikkikameraa. Hänellä on kolme mahdollisuutta ottaa valokuva meteoriparvesta. // Paddingron ilmoittaa herra Brownin kykykilpailuun. Herra Brownille iskee ramppikuume ja Paddingtonin pitää pelastaa tilanne.
Sateenkaariputouksessa on jokin vialla, joten Samira lähettää tytöt putouksen toiselle puolelle, ihmeelliseen Sateenkaari-Zahrayn maahan. Siellä Shimmer ja Shine tapaavat putouksen hengen, joka auttaa heitä palauttamaan asiat raiteilleen.
Hanna Haikara hukkaa silmälasinsa ja sekoittaa munat. Kadettien pitää viedä munat koteihinsa ennen kuin ne kuoriutuvat. // Simppa ja Kroko pihistävät Pyörresaaren helmet, ja Top Wingin tiimin täytyy hakea ne takaisin ennen Helmihulinoiden alkua.
Blaze ja AJ huomaavat Axle Cityn tivolissa ettei heillä ole tarpeeksi kolikoita uuteen Super-Isoon Voittopalloon. Blaze ottaa vastaan kolme työtä ansaitakseen rahaa ja muuttuu todella hienoiksi ajoneuvoiksi.
Rusty unohtaa robottisäästöpossunsa avauskoodin. Possu menee suojausmoodiin ja lähtee röhkien karkuteille. // Valaanpoikanen ajautuu rannalle, ja Rusty ja Roosa päättävät auttaa sitä pääsemään takaisin perheensä luo.
Jesse valmistelee suuria päivällisiä ja tahtoo Kutrin pysyvän poissa tieltä. // Kun Olli saa lemmikikseen kissan, Anni huomaa, että pörhöt pelkäävät kissoja.
Neiti Marmeladin erehdys saa valtavan piparkakku-ukon säntäilemään villisti. Saako paputiimi veitikan kiinni ennen kuin se tuhoaa kahvilan? // Doora matkii Krookusta aivan kaikessa, ja Krookus hermostuu. Menikö heidän leikkituokionsa nyt pilalle?
On salaisen agentin Nonnyn syntymäpäivä, ja hänen tehtävänsä on toimittaa salaiset viestit kaikille agenttiystävilleen. Paljastuu, että ne ovatkin kutsuja hänen omille yllätyssynttäreilleen!
Tänään opettelemme fysiikkaa samalla kun selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, minkä kokeen Sini haluaa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme maailmaa suurennuslasilla, tapaamme Auringon ja opettelemme planeettalaulun!
Blaze, AJ ja Gabby tapaavat uuden Watts-nimisen monsterikoneen, supernopean auton, jolla on sähkörenkaat. Kun yksi hänen renkaistaan katoaa viidakkoon, ystävykset lupaavat etsiä sen keinolla millä hyvänsä.
Blaze ja piraatti Pegwheel lyöttäytyvät yhteen ja lähtevät aarrejahtiin. Heidän täytyy löytää kolme avainta, joilla avataan kolme erityistä arkkua. Aarre kiinnostaa Crusheriakin, ja hän tekee kaikkensa saadakseen sen itselleen.
Pormestari Humdinger keksii vääriä hätätilanteita, jotta kisut vaikuttaisivat pätevämmiltä kuin Paw Patrol. // Wingnutien uusi lemmikkistrutsi karkaa kotimatkalla. Paw Patrolin pitää löytää se ja viedä se Wingnutien maatilalle.
Daalia auttaa Seikkailukarhua tutkimaan Loiskiskanjonin salaisia luolia. Kadettien pitää paeta ennen kuin he jäävät ikiajoiksi kiipeliin. // Luihu yrittää huijata kanjonin Loiskiskisassa ja kadettien pitää rientää pelastamaan muut kilpailijat.
Paddington päättää tehdä leikekirjan muistoistaan ja yrittää mahduttaa siihen kaikki ystävänsä, jotta voisi näyttää sen Lucy-tädille. // Paddington päättää kaivaa tunnelin Maapallon läpi Peruun asti, mutta hän päätyykin herra Curryn kasvihuoneeseen.
Kuplakylän muotiviikon huippu koittaa, kun Molly osallistuu vaatteiden vaihtamisen nopeuskisaan. Taitojensa ansiosta hän pääsee kaupungin kuumimman muotijulkaisun, Pukujuhla-lehden kanteen!
Voipapu leipoo kakun, joka näyttää kevään kukkasilta. Onnistuvatko kevään sadekuurot pilaamaan kakun? // Dalia on hyvä laulaja, mutta hänen laulamisensa alkaa häiritä muita. Miten Voipapu voi kertoa asian hänelle ilman, että loukkaa hänen tunteitaan?
Sinin ystävä Viola tulee kylään! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini haluaa Violan kanssa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme vastakohtia ja eläinten jälkiä ystäviemme Lapion ja Sangon kanssa.
Lennin täytyy pelastaa turbosurffaajakaverinsa, jotka joutuvat pulaan Haaksirikkorotkon vesipyörteen luona. // Lennin ja ässäluokkalaisten täytyy vruumata apuun, kun Lennin pikkusisko joutuu kiipeliin Lunnikalliolla.
Blaze ystävineen on liittynyt Autosamoojiin, jossa autot ansaitsevat ansiomerkkejä. Kun Crusherin itsekäs toiminta saattaa koko joukon pulaan, Blazen täytyy syöksyä hätiin.
Salaperäinen aave tekee tuhojaan öisin. Pennut ja Chase päättävät napata sen, mutta onko se sittenkään aave? // Pennut harjoittelevat kaupunginaukiolla keskiaikaista näytelmää, kunnes linnalavasteet romahtavat.
Joose hassuttelee, mutta Sini ei vain naura! Leikimme Sinin arvoitusleikkiä selvittääksemme, mikä sitä naurattaisi. Etsiessämme vihjeitä me tunnistamme kuvioita hassun taskurotan avulla ja etsimme kaikki Hassulassa vinksallaan olevat asiat.
Ryder ja pennut tarvitsevat apua, jotta saavat jäätelöstä tehdyn synttärikakun Jaken mökille. // Alex ja Peloton Danny X lumilautailevat Riskirinteellä ja tarvitsevat Paw Patrolin apua.
Herra Porterin toimituslennokit riistäytyvät käsistä ja ne alkavat pudotella ruoka-annoksia minne sattuu! // Pormestari Humdinger varastaa Seikkailulahden maailmanpyörän.
Paddington vapauttaa vahingossa koulun lemmikkigerbiilin, jota Judy oli hoitamassa. He etsivät sitä talosta ja herra Curryn puutarhasta. // Jonathan ja Paddingon yrittävät ansaita partiomerkkejään, mutta herra Curry ei ole tyytyväinen heihin.
Tytöt tapaavat hengen, jolla on oivalliset kampaajan taidot. Zetan mielestä nuo taidot sopisivat paremmin hänelle. // Shimmer ja Shine tapaavat liihottajahengen ja pääsevät tämän seurassa tutustumaan kukkien maailmaan.
Lennin täytyy pelastaa turbosurffaajakaverinsa, jotka joutuvat pulaan Haaksirikkorotkon vesipyörteen luona. // Lennin ja ässäluokkalaisten täytyy vruumata apuun, kun Lennin pikkusisko joutuu kiipeliin Lunnikalliolla.
Kun kolme hätätilannetta on liikaa yhdelle monsterikoneelle, Blaze ja hänen ystävänsä muuttuvat supervahvoiksi roboteiksi. Heidän pitää hoidella hallinnasta riistäytynyt juna, tulviva liimatehdas ja purkautuva tulivuori.
Blaze ja Zeg esittelevät uskomattomia robottidino-voimiaan dinosaurus-ystävilleen. Kun kolme pientä tyrannosaurusta katoaa, heidän täytyy laittaa robottivoimansa koitokseen saadakseen pikkuiset takaisin kotiin.
Rustyn uusi naapuri Sakke Sökö karkaa Bottisauruksen kanssa, joten Rustya ja Roosaa odottaa pelastustehtävä! // Rusty rakentaa koneen, joka tekee ja latoo hiekkatiiliä Lassen toivomaa jättimäistä hiekkalinnaa varten.
Hotellissa on jotain, joka jättää jälkeensä hirveän lemun. Anni saa selville, että syypää on Katrin lempisukkanukke. // Prinsesa Mii ei halua likaantua puistossa, mutta hän ei myöskään halua jäädä hauskanpitoa vaille.
Voipavulta loppuu maagiset taikahelyt, joten keijut lähtevät seikkailemaan ja etsimään niitä lisää. Neiti Marmeladi kuulee heidän aikeistaan ja tahtoo helyt itselleen. Kuka mahtaa löytää taikahelyt ensimmäisenä?
Kun herra Äkäevä saapuu Hilpeälän kaupunkiin, hän tekee kaikki asukkaat äkäisiksi! Keksiikö sheriffi Molly keinon auttaa asukkaita käsittelemään hankalia tunteitaan?
Olemme melkein valmiit lukemaan, mutta ensin selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla Sinin suosikkitarinan! Etsiessämme vihjeitä muistelemme Sinin ensimmäistä koulupäivää ja autamme kolmea karhua tavaroidensa kanssa
Crusher yrittää itse saavuttaa bleisausvauhtia, ja onnistuu vahingossa lähettämään Blazen moottorin lentoon. Kun Blaze ja Crusher kisaavat vastakkain, moottorittoman Blazen täytyy keksiä uusia keinoja voittamiseen.
Pian alkaa kaikkien aikojen toinen tiimiautohaaste - kisa, jossa kaksi autoa kisaavat joukkueena. Tällä kertaa Blazen tiimikaveri on Crusher. Malttaako Crusher olla huijaamatta, jotta voittaisi ihan ensimmäistä kertaa?
Muinainen esine katoaa Carloksen arkeologisilta kaivauksilta, ja Trackerin ja Skyen on löydettävä olento, joka vei sen. // Pormestari Humdinger haluaa voittaa kisan ja teeskentelee, että hänen varpaansa murtui. Pennut rakentavat hänelle kulkuvälineen
Calvin sotkee vahingossa vaatteensa juuri Ylivoimainen sankari, haasteen edellä. Onneksi ROBO G auttaa luomaan upouuden asun, juuri ajoissa. Mutta riittääkö LEIKIN VOIMA viemään Calvinin voittoon?
Calvin on hukannut ROBO G:n synttärilahjan. Sen on siepannut salaperäinen vedenalainen otus, joka rakastaa kaikkea kiiltävää. Löytääkö Calvin sen LEIKIN VOIMALLA?
Kun Daalia Dolon munat huuhtoutuvat pois, kadettien pitää rientää apuun pelastaakseen Daalian pienet untuvikot. // Luihu vie Venlan katsomaan Pyörresaaren vaarallisimpia paikkoja ja he joutuvat pulaan Luhistusluolassa.
Paddington lainaa herra Gruberin antiikkikameraa. Hänellä on kolme mahdollisuutta ottaa valokuva meteoriparvesta. // Paddingron ilmoittaa herra Brownin kykykilpailuun. Herra Brownille iskee ramppikuume ja Paddingtonin pitää pelastaa tilanne.
Muksujen ystävän Sipin muuttopäivä ei suju suunnitelmien mukaan, joten Molly, Gil ja muut Muuttomuksut saapuvat laittamaan tavarat järjestykseen Sipin uudessa kodissa!