Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutokset Aasafin elämässä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Aasafin elämä. Aasaf, Berekjan poika, on Raamatun vanhatestamentillinen henkilö, joka eli kuningas Daavidin aikana, noin 1000 vuotta ennen Jeesuksen syntymää.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.
Muutoksen tarve. Osa 2/2. Herran palvelijan on saatava henkilökohtainen kokemus Jumalasta, koska me emme opeta teoriaa, vaan sitä mitä me olemme itse kokeneet. Muutokseen tarvitaan aina toinen henkilö, joka itse on kokenut muutoksen.