2009 Ferrari F430 Scuderia. Yksi nopeimmista koskaan valmistetuista Ferrareista kulkee yli 500 hevosvoiman turvin. Autossa on tehopainosuhde kohdallaan ja vaihteet vaihtuvat formula-tyyliin silmänräpäyksessä.
2008 Porsche 911 Turbo. Vaikka Teemu ei tunnustaudukaan varsinaiseksi Porsche-faniksi, pitkän perinteen omaava 911-malli on hänen mielestään hieno auto. Tupla-turbot ja 480 hevosvoimaa takaavat riittävän suorituskyvyn.
1970 Dodge Challenger R/T. Teemun toiveiden mukaan rakennettu avomallinen muskeliauto kätkee konepellin alle yli 600 hevosvoimaisen, harrastajapiireissä kunnioitusta herättävän Hemi-moottorin.
2009 Aston Martin DB9. Teemu hankki tämän uudenkarhean Aston Martinin vakuutusyhtiön huutokaupasta. Hän ylistää englantilaisten tekemää upeaa sisustaa ja tietysti ison V12-moottorin tarjoamaa tehoa ja vääntöä.
1963 Chevrolet Corvette. Vanhan näköinen, mutta uudella tekniikalla toteutettu Corvette on juuri Teemun mieltymysten mukainen. Yli 600 hevosvoimaa huolehtii siitä, että auto on todella nopea ja voimakas paketti.
1998 Panoz Roadster. Panoz on ensimmäinen amerikkalainen alumiinirungolle tehty auto. Näitä katottomia, kaksipaikkaisia ja nopeita autoja valmistettiin neljän vuoden aikana ainoastaan 174 kappaletta.
1971 Plymouth Cuda. Avomalliset muskeliautot ovat aina olleet Teemun mieleen. Hyvin hoidettuna tämä `Cuda on säilynyt hienossa kunnossa ja se on melko harvinainen vähäisen valmistusmäärän takia.
1957 Chevrolet Bel Air. Tämä Letukka on ensimmäisiä Teemun hankkimia autoja vanhalla lookilla ja uudella tekniikalla. Toimivuudessa ja suorituskyvyssä on nojauduttu pitkälti uudehkoon Corvetteen.
2005 Lamborghini Murciélago. Kahdella turbolla varustettu 6,2 litrainen V12-moottori kirkuu tarvittaessa yli 1000 hevosvoimalla. Tätä Lamborghinia ei voi tankata bensa-asemalla, koska korkeasti viritetty kone tarvitsee toimiakseen kilpabensaa.
1961 Lincoln Continental. Teemu hankki ensimmäiseksi autokseen tämän Kennedy-mallinakin tunnetun avoauton 17-vuotiaana. Muistoja matkojen ja tapahtumien varrelta on kertynyt vuodesta 1988 lähtien.
1999 Ferrari 550 Maranello. Teemu kehuu tämän 5,5 litraisella ja 550 hevosvoimaisella V12-koneella varustetun Ferrarin vääntöä ja ajettavuutta. Kiihtyvyys 0-100 km/h on neljän sekunnin paikkeilla.
2009 Ferrari F430 Scuderia. Yksi nopeimmista koskaan valmistetuista Ferrareista kulkee yli 500 hevosvoiman turvin. Autossa on tehopainosuhde kohdallaan ja vaihteet vaihtuvat formula-tyyliin silmänräpäyksessä.
2009 Ferrari F430 Scuderia. Yksi nopeimmista koskaan valmistetuista Ferrareista kulkee yli 500 hevosvoiman turvin. Autossa on tehopainosuhde kohdallaan ja vaihteet vaihtuvat formula-tyyliin silmänräpäyksessä.
2009 Ferrari F430 Scuderia. Yksi nopeimmista koskaan valmistetuista Ferrareista kulkee yli 500 hevosvoiman turvin. Autossa on tehopainosuhde kohdallaan ja vaihteet vaihtuvat formula-tyyliin silmänräpäyksessä.
2008 Porsche 911 Turbo. Vaikka Teemu ei tunnustaudukaan varsinaiseksi Porsche-faniksi, pitkän perinteen omaava 911-malli on hänen mielestään hieno auto. Tupla-turbot ja 480 hevosvoimaa takaavat riittävän suorituskyvyn.
2008 Porsche 911 Turbo. Vaikka Teemu ei tunnustaudukaan varsinaiseksi Porsche-faniksi, pitkän perinteen omaava 911-malli on hänen mielestään hieno auto. Tupla-turbot ja 480 hevosvoimaa takaavat riittävän suorituskyvyn.
2008 Porsche 911 Turbo. Vaikka Teemu ei tunnustaudukaan varsinaiseksi Porsche-faniksi, pitkän perinteen omaava 911-malli on hänen mielestään hieno auto. Tupla-turbot ja 480 hevosvoimaa takaavat riittävän suorituskyvyn.
1970 Dodge Challenger R/T. Teemun toiveiden mukaan rakennettu avomallinen muskeliauto kätkee konepellin alle yli 600 hevosvoimaisen, harrastajapiireissä kunnioitusta herättävän Hemi-moottorin.
1970 Dodge Challenger R/T. Teemun toiveiden mukaan rakennettu avomallinen muskeliauto kätkee konepellin alle yli 600 hevosvoimaisen, harrastajapiireissä kunnioitusta herättävän Hemi-moottorin.
1970 Dodge Challenger R/T. Teemun toiveiden mukaan rakennettu avomallinen muskeliauto kätkee konepellin alle yli 600 hevosvoimaisen, harrastajapiireissä kunnioitusta herättävän Hemi-moottorin.
2009 Aston Martin DB9. Teemu hankki tämän uudenkarhean Aston Martinin vakuutusyhtiön huutokaupasta. Hän ylistää englantilaisten tekemää upeaa sisustaa ja tietysti ison V12-moottorin tarjoamaa tehoa ja vääntöä.
2009 Aston Martin DB9. Teemu hankki tämän uudenkarhean Aston Martinin vakuutusyhtiön huutokaupasta. Hän ylistää englantilaisten tekemää upeaa sisustaa ja tietysti ison V12-moottorin tarjoamaa tehoa ja vääntöä.
2009 Aston Martin DB9. Teemu hankki tämän uudenkarhean Aston Martinin vakuutusyhtiön huutokaupasta. Hän ylistää englantilaisten tekemää upeaa sisustaa ja tietysti ison V12-moottorin tarjoamaa tehoa ja vääntöä.
1963 Chevrolet Corvette. Vanhan näköinen, mutta uudella tekniikalla toteutettu Corvette on juuri Teemun mieltymysten mukainen. Yli 600 hevosvoimaa huolehtii siitä, että auto on todella nopea ja voimakas paketti.
1963 Chevrolet Corvette. Vanhan näköinen, mutta uudella tekniikalla toteutettu Corvette on juuri Teemun mieltymysten mukainen. Yli 600 hevosvoimaa huolehtii siitä, että auto on todella nopea ja voimakas paketti.
1963 Chevrolet Corvette. Vanhan näköinen, mutta uudella tekniikalla toteutettu Corvette on juuri Teemun mieltymysten mukainen. Yli 600 hevosvoimaa huolehtii siitä, että auto on todella nopea ja voimakas paketti.
1998 Panoz Roadster. Panoz on ensimmäinen amerikkalainen alumiinirungolle tehty auto. Näitä katottomia, kaksipaikkaisia ja nopeita autoja valmistettiin neljän vuoden aikana ainoastaan 174 kappaletta.
1998 Panoz Roadster. Panoz on ensimmäinen amerikkalainen alumiinirungolle tehty auto. Näitä katottomia, kaksipaikkaisia ja nopeita autoja valmistettiin neljän vuoden aikana ainoastaan 174 kappaletta.
1998 Panoz Roadster. Panoz on ensimmäinen amerikkalainen alumiinirungolle tehty auto. Näitä katottomia, kaksipaikkaisia ja nopeita autoja valmistettiin neljän vuoden aikana ainoastaan 174 kappaletta.
1971 Plymouth Cuda. Avomalliset muskeliautot ovat aina olleet Teemun mieleen. Hyvin hoidettuna tämä `Cuda on säilynyt hienossa kunnossa ja se on melko harvinainen vähäisen valmistusmäärän takia.
1971 Plymouth Cuda. Avomalliset muskeliautot ovat aina olleet Teemun mieleen. Hyvin hoidettuna tämä `Cuda on säilynyt hienossa kunnossa ja se on melko harvinainen vähäisen valmistusmäärän takia.
1971 Plymouth Cuda. Avomalliset muskeliautot ovat aina olleet Teemun mieleen. Hyvin hoidettuna tämä `Cuda on säilynyt hienossa kunnossa ja se on melko harvinainen vähäisen valmistusmäärän takia.
1999 Ferrari 550 Maranello. Teemu kehuu tämän 5,5 litraisella ja 550 hevosvoimaisella V12-koneella varustetun Ferrarin vääntöä ja ajettavuutta. Kiihtyvyys 0-100 km/h on neljän sekunnin paikkeilla.
1999 Ferrari 550 Maranello. Teemu kehuu tämän 5,5 litraisella ja 550 hevosvoimaisella V12-koneella varustetun Ferrarin vääntöä ja ajettavuutta. Kiihtyvyys 0-100 km/h on neljän sekunnin paikkeilla.
1999 Ferrari 550 Maranello. Teemu kehuu tämän 5,5 litraisella ja 550 hevosvoimaisella V12-koneella varustetun Ferrarin vääntöä ja ajettavuutta. Kiihtyvyys 0-100 km/h on neljän sekunnin paikkeilla.
1957 Chevrolet Bel Air. Tämä Letukka on ensimmäisiä Teemun hankkimia autoja vanhalla lookilla ja uudella tekniikalla. Toimivuudessa ja suorituskyvyssä on nojauduttu pitkälti uudehkoon Corvetteen.
1957 Chevrolet Bel Air. Tämä Letukka on ensimmäisiä Teemun hankkimia autoja vanhalla lookilla ja uudella tekniikalla. Toimivuudessa ja suorituskyvyssä on nojauduttu pitkälti uudehkoon Corvetteen.
1957 Chevrolet Bel Air. Tämä Letukka on ensimmäisiä Teemun hankkimia autoja vanhalla lookilla ja uudella tekniikalla. Toimivuudessa ja suorituskyvyssä on nojauduttu pitkälti uudehkoon Corvetteen.
2005 Lamborghini Murciélago. Kahdella turbolla varustettu 6,2 litrainen V12-moottori kirkuu tarvittaessa yli 1000 hevosvoimalla. Tätä Lamborghinia ei voi tankata bensa-asemalla, koska korkeasti viritetty kone tarvitsee toimiakseen kilpabensaa.
2005 Lamborghini Murciélago. Kahdella turbolla varustettu 6,2 litrainen V12-moottori kirkuu tarvittaessa yli 1000 hevosvoimalla. Tätä Lamborghinia ei voi tankata bensa-asemalla, koska korkeasti viritetty kone tarvitsee toimiakseen kilpabensaa.
2005 Lamborghini Murciélago. Kahdella turbolla varustettu 6,2 litrainen V12-moottori kirkuu tarvittaessa yli 1000 hevosvoimalla. Tätä Lamborghinia ei voi tankata bensa-asemalla, koska korkeasti viritetty kone tarvitsee toimiakseen kilpabensaa.
1961 Lincoln Continental. Teemu hankki ensimmäiseksi autokseen tämän Kennedy-mallinakin tunnetun avoauton 17-vuotiaana. Muistoja matkojen ja tapahtumien varrelta on kertynyt vuodesta 1988 lähtien.
1961 Lincoln Continental. Teemu hankki ensimmäiseksi autokseen tämän Kennedy-mallinakin tunnetun avoauton 17-vuotiaana. Muistoja matkojen ja tapahtumien varrelta on kertynyt vuodesta 1988 lähtien.
1961 Lincoln Continental. Teemu hankki ensimmäiseksi autokseen tämän Kennedy-mallinakin tunnetun avoauton 17-vuotiaana. Muistoja matkojen ja tapahtumien varrelta on kertynyt vuodesta 1988 lähtien.
1968 Chevrolet Corvette. Teemun suosikkiautoihin lukeutuu 1960-luvun Corvettet ja mielellään isolla moottorilla. Tämä hienosti entisöity avomalli on varustettu tehokkaalla 427 kuutiotuumaisella veekasilla.
1968 Chevrolet Corvette. Teemun suosikkiautoihin lukeutuu 1960-luvun Corvettet ja mielellään isolla moottorilla. Tämä hienosti entisöity avomalli on varustettu tehokkaalla 427 kuutiotuumaisella veekasilla.
1968 Chevrolet Corvette. Teemun suosikkiautoihin lukeutuu 1960-luvun Corvettet ja mielellään isolla moottorilla. Tämä hienosti entisöity avomalli on varustettu tehokkaalla 427 kuutiotuumaisella veekasilla.
1959 Cadillac Series 62 Coupe. Alkuperäisenä säilynyt ja ensimmäiseltä omistajalta hankittu Cadillac on harvinaisuus. Siipiautojen kuninkaalla on ajettu 50 vuodessa vain vähän yli 30000 kilometriä.
1959 Cadillac Series 62 Coupe. Alkuperäisenä säilynyt ja ensimmäiseltä omistajalta hankittu Cadillac on harvinaisuus. Siipiautojen kuninkaalla on ajettu 50 vuodessa vain vähän yli 30000 kilometriä.
1959 Cadillac Series 62 Coupe. Alkuperäisenä säilynyt ja ensimmäiseltä omistajalta hankittu Cadillac on harvinaisuus. Siipiautojen kuninkaalla on ajettu 50 vuodessa vain vähän yli 30000 kilometriä.