Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva uppståndelselivet. Guds oändliga uppståndelsekraft är till för oss som tror, den verkar i och genom oss, i Jesu namn. "Hans gudomliga makt har skänkt oss allt vi behöver för liv och gudsfruktan." 2 Petr 1:3-4
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Att leva i en mirakelsfär. Människor som insett uppståndelsens betydelse ser vad Gud vill göra och förtröstar på Hans omsorg och ledning. De slutar leva från ett mirakel till nästa och börjar leva i undrens atmosfär.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Mirakel. Nya Testamentet nämner alltid uppståndelsen efter korset. Om vi stannar bara vid korset fokuserar vi på oss själva och våra misslyckanden istället för på Guds kraft. John Fenn undervisar.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.
Korstänkande eller uppståndelsetänkande?. Församlingen var under sina första 300 år fokuserad på uppståndelsen och dess kraft och såg mirakel. Idag vill vi komma tillbaka till dessa rötter och börja se mirakel i våra liv.