Pioni harjoittelee balettikoulun pääsykokeisiin, mutta kahvilan velvollisuudet ovat tiellä. Selviääkö hän molemmista tehtävistä? // Krookusta jännittää ensimmäinen telttaretki. Saako Voipapu hänet voittamaan pelkonsa?
Lähde Joosen, Sinin ja ystävien mukaan oppimaan, että kaikki kasvaa eri tavoilla: hedelmät, vihannekset ja jopa sinä ja Sini! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini tänään haluaa touhuta pihalla.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Seikkailulahdella valmistaudutaan lännenjuhliin, mutta karanneet lehmät uhkaavat pilata juhlat. // Maatilalla on eläimellinen hätätilanne, jonka ratkaisemisessa tarvitaan Alexia.
Rubble leikkii superpentua, mutta joutuu auttamisvimmassaan itsekin kiipeliin. // Ryderin robottikoira hajoaa ja aiheuttaa ongelmia ympäri Seikkailulahtea.
On tuulinen päivä ja Jonathan tahtoisi lennättää leijaa isänsä kanssa. Koska herra Brown jumittaa kotona, Paddington vie Jonathanin puistoon. // Ränniputki-Rane varastaa rouva Brownin hääsormuksen. Etsivä Paddington yrittää löytää sen.
Päämaja on aivan sotkuinen! Onneksi ROBO G on rakentanut Siivobotin, robotin, joka tekee siivoamisesta hauskaa leikkiä. Mutta haiseva sukka saa Siivobotin epäkuntoon! Saako Calvin Siivobotin kuntoon LEIKIN VOIMALLA, niin että sotkusta selvitään?
Hrrrrhh! ROBO G:n uusi hieno ilmastointilaite on viilentänyt päämajan tosi kylmäksi. Saako Calvin palautettua lämpötilan ennalleen LEIKIN VOIMALLA vai pilaako jeti hänen aikeensa?
Tämä on Sinirock, Sinin arvoitusten musiikkikonsertti! Selvitämme arvoitusleikin avulla, minkä laulun Sini haluaa esittää. Sini ja Joose kuuntelevat innoissaan musikaalisia ystäviään, kuten Violaa ja Ally Brookea.
Merellä hajonnut öljytankkeri uhkaa saastuttaa koko Seikkailulahden. // Pormestarin suvun juhlapäivä saa ikävän käänteen, kun tilaisuuteen varta vasten kiillotettu patsas katoaa.
Seikkailulahdella valmistaudutaan lännenjuhliin, mutta karanneet lehmät uhkaavat pilata juhlat. // Maatilalla on eläimellinen hätätilanne, jonka ratkaisemisessa tarvitaan Alexia.
Paddington vapauttaa vahingossa koulun lemmikkigerbiilin, jota Judy oli hoitamassa. He etsivät sitä talosta ja herra Curryn puutarhasta. // Jonathan ja Paddingon yrittävät ansaita partiomerkkejään, mutta herra Curry ei ole tyytyväinen heihin.
Leah on saanut uuden nukkekodin ja toivoo nukelleen uusia leikkikavereita. Henget ymmärtävät toiveen väärin ja kutistavat itsensä nukenkokoisiksi. Hetken päästä myös Leah saa katsella maailmaa nuken näkövinkkelistä. Tilannetta mutkistaa Zac, joka lukitsee tytöt leikin päätteeksi nukkekodin sisään.
Pinja kiitää Haaksirikkorotkoon etsimään kadonnutta aarretta ja pelastaa kommodori Smurkturkskin. // Kaken täytyy pysytellä pedissä flunssan takia. Pinjan pitää opetella käyttämään Maastosiipeä.
Crusher saa Gabbyn Autopesun ylikierroksille, ja pesulan osat singahtavat ympäri Axle Cityä. Blazen ja AJ:n täytyy liukastella kadonneiden osien perään ja korjata Autopesu, jotta heidän ystävänsä pääsevät vihdoin pesulle.
Kun Blaze ja Starla törmäävät tasangolla vaeltavaan lehmälaumaan, he päättävät viedä naudat Starlan navettaan. Reissusta sukeutuukin oikea villin lännen seikkailu.
Konstaapeli Carl säntäilee edestakaisin kiirepäivänä, joten bitit lähetetään apuun. Kohta apupoliisit tarvitsevatkin itse apua. // Rouskija-majavan loukattua hampaansa Rusty ja Ruusa ryhtyvät korjaamaan patoa. Riittävätkö parivaljakon taidot?
Jesse valmistelee suuria päivällisiä ja tahtoo Kutrin pysyvän poissa tieltä. // Kun Olli saa lemmikikseen kissan, Anni huomaa, että pörhöt pelkäävät kissoja.
Neiti Marmeladi ja hänen siskonsa osallistuvat sisarusleivontakisaan, mutta he kinastelevat kaikesta. Pystyvätkö he yhteistyöhön? // Krookus kuulee Voipavun mainitsevan, että aikoo sulkea kahvilan. Sulkeeko kahvila ovensa... ikiajoiksi?
Kun muksut kuulevat, että Molly saa kohta pikkusisaruksen, kaikki innostuvat vauvoista! He oppivat, että vauvat tarvitsevat huolenpitoa ja paljon rakkautta. Päivän päätteeksi he lähtevät sairaalaan katsomaan uutta vauvaa!
Barbapinko päällystää talon taikatuotteella, joka estää vesivahinkoja. Seuraavana päivänä talo latistuu kuin ilmapallo. // Lintu rakentaa pesänsä Barbapojun vatsalle. Barbapoju haluaa muuttua isoksi puuksi, joka tarjoaa turvapaikan eläimille.
Leikkiessämme supersankareita kuulemme oudon äänen. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mistä se kuuluu. Matkalla tarkastelemme myös superystäviemme supervoimia.
Mestaruuskisat ovat alkamassa ja kaikki nopeimmat autot ovat valmiita kaahailemaan. Mutta kun Crusher varastaa palkinnon ennen kisojen alkamista, Blazen ja hänen ystäviensä pitää saada se ajoissa takaisin.
Corny karkaa farmari Alin maatilalta sähkökatkon aikana, ja pentujen täytyy valaista sen ja Skyen reitti takaisin kotiin! // Otis-setä kiitää kaivosvaunussa Jaken vuorta pitkin alas. Ryderin ja pentujen täytyy pelastaa hänet ennen kuin käy huonosti.
Peloton Danny X tekee uuden temppunsa. Hän keikkuu valjaissa kanjonin yllä syömässä, mutta tuuli kääntää hänet ylösalaisin. // On piirakanvaihtopäivä! Humdinger lähettää kisunsa pihistämään herra Porterin piirakan, jotta voi osallistua kisaan.
ROBO G vie Calvinin syvänmeren seikkailulle etsimään materiaalia vedenalaiseen taideteokseensa. Mutta kun meduusan lonkerot häiritsevät työtä, Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA voidakseen viimeistellä mestariteoksensa.
Kaken rakas Kukkokaveri katoaa! Kadettien pitää löytää lelu, jotta he saisivat taas levätä rauhassa. // Keksijäorava Olli rakentaa Onnalle toimituslennokin, joka riistäytyykin hallinnasta. Kadetit kiitävät apuun.
Paddingtonilla ei ole harrastusta kuten kaikilla muilla. Rouva Brown selvittää missä Paddington on taitava. // Paddingtonin käsi juuttuu postilaatikkoon sen seuraksena, kun oli vahingossa liimannut herra Gruberin harvinaisen postimerkin kirjeeseensä.
Molly ja Gil kohtaavat Jampan, pikku delfiinin, jolla on merten iloisin naama! Tänään on Jampan ensimmäinen syntymäpäivä, ja hänen parvensa järjestää yllätysjuhlat. Osaavatko muksut ohjata Jampan juhliin?
Pioni harjoittelee balettikoulun pääsykokeisiin, mutta kahvilan velvollisuudet ovat tiellä. Selviääkö hän molemmista tehtävistä? // Krookusta jännittää ensimmäinen telttaretki. Saako Voipapu hänet voittamaan pelkonsa?
Lähde Joosen, Sinin ja ystävien mukaan oppimaan, että kaikki kasvaa eri tavoilla: hedelmät, vihannekset ja jopa sinä ja Sini! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini tänään haluaa touhuta pihalla.
Blaze ja AJ tutustuvat Gormy-nimiseen avaruusolentoon. Kun Gormyn rakettirepun virrat ehtyvät, he auttavat etsimään kuusi erityistä avaruusakkua, jotta alienystävä pääsisi takaisin perheensä luokse.
Seikkailulahdella valmistaudutaan lännenjuhliin, mutta karanneet lehmät uhkaavat pilata juhlat. // Maatilalla on eläimellinen hätätilanne, jonka ratkaisemisessa tarvitaan Alexia.
Rubble leikkii superpentua, mutta joutuu auttamisvimmassaan itsekin kiipeliin. // Ryderin robottikoira hajoaa ja aiheuttaa ongelmia ympäri Seikkailulahtea.
On tuulinen päivä ja Jonathan tahtoisi lennättää leijaa isänsä kanssa. Koska herra Brown jumittaa kotona, Paddington vie Jonathanin puistoon. // Ränniputki-Rane varastaa rouva Brownin hääsormuksen. Etsivä Paddington yrittää löytää sen.
Barbapapat rakentavat hiihtoreissulla ison iglun. Barbapaavo ja Barbatipu kisaavat siitä kumpi on urheampi. // Barbapinko kehittää imurirobotin, joka osaa pelata jalkapalloa. Barbalapset järjestävät matsin robotteja vastaan.
Leikkiessämme supersankareita kuulemme oudon äänen. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mistä se kuuluu. Matkalla tarkastelemme myös superystäviemme supervoimia.
Blaze ja hänen kuskinsa AJ esittäytyvät monsterikoneiden suurelle yleisölle. Kun auto nimeltä Crusher yrittää voittaa mestaruuden likaisilla tempuilla, Blaze tekee kaikkensa auttaakseen ystäviään ja ehtiäkseen maaliviivalle ennen Crusheria.
On tuulinen päivä ja Jonathan tahtoisi lennättää leijaa isänsä kanssa. Koska herra Brown jumittaa kotona, Paddington vie Jonathanin puistoon. // Ränniputki-Rane varastaa rouva Brownin hääsormuksen. Etsivä Paddington yrittää löytää sen.
Leahin ja Zacin vierailu kotieläintilalla saa ikävän käänteen, kun Leah päästää vahingossa vuohen vapaalle jalalle. Leahin ei auta muu kuin kutsua henkiystävänsä hätiin ja aloittaa karvaisen karkurin vauhdikas takaa-ajo.
Kapu Kimmon juhlaväki eksyy yöllä merelle. Lennin pitää kohdata pimeän pelkonsa ja kiitää apuun. // Kadettien täytyy tehdä yhteistyötä, jotta saavat ansaittua perämiesmerkit.
Alkamassa on Lohikäärmesaari-kisa, Blazen ja Crusherin välinen kilpa-ajo trooppisella Lohikäärmesaarella. Kun Crusher sinkauttaa Blazen kauas kisapaikalta, AJ:n on pelastettava paras ystävänsä ja tuotava hänet takaisin lähtöviivalle.
Kun Crusher yrittää huijata tivolipelissä, hän ja Pickle jäävät vahingossa jumiin valtavaan rakettiin. Blazen ja AJ:n täytyy pelastaa autot ennen kuin karannut raketti törmää kaatopaikan jätekasaan.
Rusty, Roosa ja Lasse rakentavat linnakkeen. Bottisaurus ei mahdu sisään ja lähtee loukkaantuneena rakentamaan omaansa. // Rusty ja Ruusa auttavat herra Hinkua korjaamaan rikkoutuneen puskutratktorin, joka villiintyy kunnostuksesta.
Hotellissa on jotain, joka jättää jälkeensä hirveän lemun. Anni saa selville, että syypää on Katrin lempisukkanukke. // Prinsesa Mii ei halua likaantua puistossa, mutta hän ei myöskään halua jäädä hauskanpitoa vaille.
Kokki Kaarlo ällistyy Pionin kasvattamaa isoa tomaattia. Onnistuuko neiti Marmeladi ällistyttämään hänet vielä enemmän? // Paputiimi ei onnistu leipomaan oikeanlaisia herkkuja vaikealle asiakkaalle, mutta Jasperilla taitaa olla pulmaan ratkaisu.
Barbalapset löytävät oudon luolan. Barbatipu kertoo luolien tarinan ja muuttumishommat Barbapapalle. // Barbalapset pitävät pyjamakemut olohuoneessa. He pelkäävät, että komerossa on hirviöitä ja asettavat hassuja ansoja niille.
Joose ja Sini maalaavat kuvaa ystävistään, mutta se on vielä kesken. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, kenet Sini haluaa vielä lisätä kuvaan. Vihjeitä etsiessämme autamme myös värikkäitä ystäviämme!
Blaze ja AJ auttavat ystäväänsä Stripesiä huolehtimaan eläinvauvoista, mutta yhtäkkiä pienet otukset ajautuvat pois isojen kuplien kyydissä. Nyt kolmen lastenvahdin täytyy pelastaa suloiset eläinystävänsä.
Pickle järjestää taikashown Axle Cityssä. Mutta kun Crusher vahingossa tekee maagisen virheen, Blazen ja Picklen täytyy tehdä taikuuksia ja pelastaa ystävänsä. Abra-Ka-Pickle!
Chickaletta on jumissa karanneessa lennokissa, ja kummalliset perhoset aiheuttavat kaaosta Seikkailulahdella. // Pormestari Humdinger varastaa Chickalettan patsaan ja kuljettaa sen pois Seikkailulahden maanalaisia tunneleita pitkin.
Kun neiti Marjorie ajaa kirja-autonsa Everestin ja vuorten lapsien luokse, Maynard saa auton vahingossa käyntiin ja joutuu villiin kyyditykseen. // Pormestari Humdinger kaivertaa kasvojaan Seikkailulahden kallioon.
Calvin sotkee vahingossa vaatteensa juuri Ylivoimainen sankari, haasteen edellä. Onneksi ROBO G auttaa luomaan upouuden asun, juuri ajoissa. Mutta riittääkö LEIKIN VOIMA viemään Calvinin voittoon?
Calvin on hukannut ROBO G:n synttärilahjan. Sen on siepannut salaperäinen vedenalainen otus, joka rakastaa kaikkea kiiltävää. Löytääkö Calvin sen LEIKIN VOIMALLA?
Kun tarkastaja Kotkansilmä testailee kadetteja uusien ajoneuvojensa kanssa, Sisu pelastaa Luihun ja hänen uuden suihkarinsa. // Armi pihistää komentoaluksen ja lennättää Sitruunakojun sen avulla tiehensä. Kadettien on riennettävä apuun!
Kun Paddington joutuu vahingossa herra Curryn vaatekaappiin, hänen täytyy päästä sieltä huomaamatta pois. // Paddington auttaa Judya maantiedon läksyissä ja päätyykin itse olemaan läksyjen aihe.
Kun Molly ja Gil tuovat kouluun sarjakuvakirjan, kaikki haluavat olla supersankareita! Molly ja Gil sukeltavat seikkailuun Kalatyttönä ja Kuplapoikana, mutta onnistuvatko sankarimme pysäyttämään haisevan konnan, Sulo Simpun?