Kun taikamainen kömmähdys herättää apinakeksit henkiin, tiimin pitää tehdä kaikkensa saadakseen hilluvat eläimet aisoihin! // Keijuystävät jättävät tervetuliaiskorin uusille naapureilleen. Omiiko neiti Marmeladi lämpimän tervehdyksen itselleen?
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
Blaze ja AJ auttavat ystäväänsä Stripesiä huolehtimaan eläinvauvoista, mutta yhtäkkiä pienet otukset ajautuvat pois isojen kuplien kyydissä. Nyt kolmen lastenvahdin täytyy pelastaa suloiset eläinystävänsä.
Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat. // Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!
Korjattuaan merikilpikonna Trevorin raajamurtuman Calvinin on rakennettava täydellinen vedenalainen toipumispaikka ystävälleen. LEIKIN VOIMALLA Calvin onnistuu löytämään kaiken tarvittavan Trevorin uuteen kotiin.
Calvinin seikkailut vievät hänet Fossiilien laaksoon etsimään hienoa fossiilia Kaisonille. Hänen kaivaessaan fossiilia esiin osa kalliosta murtuu ja ROBO G jää loukkuun. Calvinin on jälleen käytettävä LEIKIN VOIMAA!
Lähde Joosen, Sinin ja ystävien mukaan oppimaan, että kaikki kasvaa eri tavoilla: hedelmät, vihannekset ja jopa sinä ja Sini! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini tänään haluaa touhuta pihalla.
Kun pieni hanhenpoikanen eksyy parvestaan, pentujen on autettava se takaisin omiensa pariin. // Korkean paikan kammosta kärsivä pormestari joutuu tukalaan paikkaan kuumailmapallokilpailussa.
Kun Paddington joutuu vahingossa herra Curryn vaatekaappiin, hänen täytyy päästä sieltä huomaamatta pois. // Paddington auttaa Judya maantiedon läksyissä ja päätyykin itse olemaan läksyjen aihe.
Leah on kutsunut Shimmerin ja Shinen ensimmäistä kertaa yökylään. Yön aikana on tarkoitus syödä pizzaa, tanssia ja nukkua tyynylinnassa. Shimmer ja Shine auttavat järjestelyissä parhaansa mukaan, mutta ilta saa painajaismaisen käänteen, kun tytöt eivät voikaan lopettaa tanssimista.
Hanna Haikara hukkaa silmälasinsa ja sekoittaa munat. Kadettien pitää viedä munat koteihinsa ennen kuin ne kuoriutuvat. // Simppa ja Kroko pihistävät Pyörresaaren helmet, ja Top Wingin tiimin täytyy hakea ne takaisin ennen Helmihulinoiden alkua.
Alkamassa on Tiimiautohaaste, jossa autot kisaavat parivaljakkoina. Kun Crusher päättää valita itselleen uuden parin, pettynyt Pickle liittoutuu Blazen kanssa todistaakseen kykynsä.
Stripes rakastaa viidakkotorveaan, jonka avulla hän voi kutsua villieläimiä. Kun kateellinen Crusher varastaa sen, Blaze ja Stripes ampaisevat hurjaan takaa-ajoon.
Lasse haluaisi huvipuistoon, mutta matkalla sattuu yhtä jos toista. Niinpä Rusty tekee Lasselle oman huvipuiston. // Rusty rakentaa ison imurin, jotta löytäisi meisselinsä Lassen sotkujen seasta. Superimuri osoittautuu kuitenkin turhan tehokkaaksi.
Pikki-Pekko yrittää epätoivoisesti keksiä mitä voisi esittää hotellin kykykisassa ja hermostuu, kun luulee ettei osaa mitään. // Kun hotellin ruusut katoavat, Anni tapaa ylhäisen pörhön prinsessa Miin, jolla on silmää kauneudelle.
Voipavulta loppuu maagiset taikahelyt, joten keijut lähtevät seikkailemaan ja etsimään niitä lisää. Neiti Marmeladi kuulee heidän aikeistaan ja tahtoo helyt itselleen. Kuka mahtaa löytää taikahelyt ensimmäisenä?
Molly ja Gil näkevät, miten kokki Stefin keittiössä leivotaan herkullisia kuplakermakakkuja. Muksujen vuoro koittaa, kun he lähtevät pelaamaan Kakkupalloa! Tiimityötä tarvitaan, kun juostaan keittiöpisteiden kautta ja leivotaan makupaloja!
Barbapaavo yrittää löytää mysteeriä ratkaistavaksi ihailemansa etsivän tavoin. Onnistuuko hän selvittämään kadonneen patsaan arvoituksen? // Barbalapset tekevät erilaisia sankariasuja. Mutta jokaisella sankarilla on myös pahisvastustaja...
Violalla on tiedossa jännittävä päivä, sillä se saa silmälasit! Selvitämme Sinin ja Violan arvoitusleikinavulla, mitä Viola haluaa tehdä saatuaan lasit, sekä pääsemme mukaan optikolle.
Kun komentaja Megan joutuu pulaan Plutolla, robottisankarien täytyy kiitää madonreikien läpi, kurvata jäisten tulivuorten ohitse ja suhahtaa asteroidien välistä auttaakseen uuden ystävänsä takaisin kotiin.
Blazen renkaat puhkeavat ja hän luulee, ettei voikaan jatkaa kisailua. Onneksi Gabbylla on mukanaan uudet korkealuokkaiset voimarenkaat, jotka muuntautuessaan auttavat Blazea jatkamaan matkaa.
Calvinin kauko-ohjattava auto sai turbolatauksen ja riistäytyi hallinnasta! Ehtiikö Calvin turvautua LEIKIN VOIMAAN ennen kuin Lastenluola tuhoutuu kokonaan?
ROBO G:n robottikaverit ovat kadonneet vaaralliselle Palikkavuorelle! Calvin aloittaa robottipelastuksen, mutta robotit karkailevat saman tien! Calvin turvautuu LEIKIN VOIMAAN ja kutsuu apurin pelastaakseen karkurit.
Kadetit lähettävät hermostuneen Onnan Latvamökkiin lomalle, mutta asiat eivät suju mökissä odotetulla tavalla. // Luihu tahtoo näkyä Urho Untuvikon parhaimmassa seikkailukuvassa, mutta kadetit pelastavat Luihun ja päätyvät kuvaan.
Paddington pelastaa pannukakkupäivän, kun rouva Bird satuttaa kätensä eikä voi tehdä pannukakkuja. // Jonathan opettaa Paddingtonille jalkapalloa, mutta Paddington potkaisee pallon herra Curryn pihalle. He päättävät kiivetä aidan yli pallon luo.
Muksut rakastavat hedelmiä ja vihanneksia, mutta Deema ei halua maistaa parsakaalia! Kun muksut lähtevät Versopartion kilpailuun, Deeman on käännettävä uusi lehti, jos hän haluaa ansaita parsakaalimerkkinsä.
Kun taikamainen kömmähdys herättää apinakeksit henkiin, tiimin pitää tehdä kaikkensa saadakseen hilluvat eläimet aisoihin! // Keijuystävät jättävät tervetuliaiskorin uusille naapureilleen. Omiiko neiti Marmeladi lämpimän tervehdyksen itselleen?
Laske Joosen ja Sinin mukana Sinin arvoitusleikissä ja selvitä, mitä Sini haluaa ostaa kaupasta. Autamme myös Lapiota ja Sankoa selvittämään, kummalla on enemmän keksejä, sekä Joosea miettimään, mitä hän voi ostaa sinieuroillaan.
Blaze ja AJ auttavat ystäväänsä Stripesiä huolehtimaan eläinvauvoista, mutta yhtäkkiä pienet otukset ajautuvat pois isojen kuplien kyydissä. Nyt kolmen lastenvahdin täytyy pelastaa suloiset eläinystävänsä.
Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat. // Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!
Muu perhe valaa savea, mutta Barbapaavo ja Barbapinko yrittävät rikkoa maailman suurimman juustokohokkaan ennätystä. // Barbapapat lähtevät puistoon, jossa Barbatipu yrittää määrätä kaikesta.
Violalla on tiedossa jännittävä päivä, sillä se saa silmälasit! Selvitämme Sinin ja Violan arvoitusleikinavulla, mitä Viola haluaa tehdä saatuaan lasit, sekä pääsemme mukaan optikolle.
Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat. // Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!
Leah ja Zac tahtovat voittaa pelihallin pääpalkinnon: jättikoskettimet. Ystävysten pahaksi onneksi pelihallin laskentakone menee kuitenkin rikki juuri heidän kohdallaan ja syö vaivalla voitetut liput. Leah toivoo apua hengiltä, mutta saa lippujen sijaan vain pelipoletteja. On siis yritettävä voittaa valtava määrä lippuja ja nopeasti, ennen kuin joku ehtii lunastaa viimeisen koskettimiston.
Lennin täytyy pelastaa turbosurffaajakaverinsa, jotka joutuvat pulaan Haaksirikkorotkon vesipyörteen luona. // Lennin ja ässäluokkalaisten täytyy vruumata apuun, kun Lennin pikkusisko joutuu kiipeliin Lunnikalliolla.
Blaze oppii uuden jännittävän pelin nimeltä autopallo. Kun Crusher ja hänen tiiminsä haastavat hänet, Blazen on koottava Axle Cityn asukkaista autopallojoukkue ennen suuren pelin alkua.
Nälkäinen Crusher tekee leipuriauton herkkuboteista vahingossa sottapyttyjä, jotka kaasuttavat tilaisuuden tullen karkuun. AJ ja Blaze yrittävät jäljittää kaikki riehuvat robotit ennen kuin Axle City peittyy leivonnaisiin.
Rusty ja Roosa tekevät Karrista supersankarin, jotta tästä tulisi jäätelömyyjien kunkku. // Lapset lähtevät urheasti etsimään salaperäistä hirviötä, joka paljastuukin yllättävän tutuksi.
Jesse hermoilee tuubakonsertistaan ja pitää soittamisellaan hotellin asukkaat hereillä yötä myöten. // Prinsesa Mii haluaa kovasti, että Ollin juhlat olisivat hänen kunniakseen ja uhkaa vahingossa pilata koko kemut.
Dalia tekee poksuvan munkin aprillipäivän pilaksi, mutta se viedäänkin vahingossa koulun rehtorille. // Dalia luulee, että kaikki ovat unohtaneet hänen syntymäpäivänsä. Osoittavatko hänen ystävänsä moiset luulot vääriksi?
Kun häijy robotti Iso Ilkiö aikoo tuhota galaksista kaiken musiikin, pop-prinsessa Molly yhdistää voimansa avaruusmuksujen kanssa palauttaakseen rauhan, sopusoinnun ja sävelet! Ehtivätkö he suurelle Galaktiselle Kupla-asemalle ajoissa?
Barbalapset voittavat tabletin. He kaikki haluavat käyttää sitä ja pihistelevät sitä toisiltaan. // Barbapoju kerää viiksekkäiden julkkisten tarroja. Hän ei mistään löydä Charles Horseshoe-Furlipin tarraa ja epäilee salaliittoa.
Tänään opettelemme fysiikkaa samalla kun selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, minkä kokeen Sini haluaa tehdä. Etsiessämme vihjeitä tutkimme maailmaa suurennuslasilla, tapaamme Auringon ja opettelemme planeettalaulun!
Axle Cityssä sataa lunta ja kaupungin jokainen ajoneuvo jonottaa saadakseen herkullista talvijuomaa - kuumaa kaakaota. Kun Crusher yrittää saada kaiken kuuman kaakaon itselleen, Blaze tekee kaikkensa saadakseen juomat takaisin.
Kun Crusher ja Pickle joutuvat kiipeliin korkean ja huteran tornin huipulla, Blaze, Stripes ja Starla muuntautuvat mahtaviksi rakennuskoneiksi ja rakentavat reitin tornista alas.
Katie saa esittää kilpailussa voiton vieneen kappaleensa Luke Starsin kanssa. Kun Luke on matkalla Seikkailulahteen, hän joutuu vuorella ongelmiin! // Chickaletta katoaa Kananpäivänä. Paw Patrolin pitää etsiä se, jotta juhlat eivät mene mönkään.
Kaikki Calvinin leikkilimat ovat pilalla! ROBO G auttaa tekemään uuden erän Super-duper-limakoneella. Mutta kun kone sekoaa, Calvinin on turvauduttava LEIKIN VOIMAAN.
Äkillinen sähkövika vie ROBO G:n latauksen vaarallisen alhaalle ja pimentää koko Lastenluolan. Calvinin on käytettävä LEIKIN VOIMAA ja korjattava Supervoimalaite, jotta ROBO G voi taas latautua täyteen!
Luihu lentää vanhalla ja vieraalla koneella, ja Sisun vaarin pitää auttaa häntä laskeutumaan sillä. // Kimi Kilpikonna etsii täydellistä piilopaikkaa ja päätyy Kimmon alukselle. Samalla hän selvittää, että Kimmo vei Kaken haitarin.
Herra Gruber antaa Paddingtonille taikatemppulaatikon eikä hän opi temppuja muuta kuin harjoitelemalla kerta toisensa jälkeen. // Herra Curry on sairastunut ja Paddington päättää piristää häntä itsetekemällään sipulikeitolla.
Molly ja Gil löytävät Kuplakisu-nimisen kissanpennun, ja muksut oppivat, että kotikissat ovat isojen kissaeläinten sukua. Kun Kuplakisun omistaja soittaa, he lähtevät viemään Kuplakisua kotiin Kattikalliolle, jonka kuvat esittävät kissoja!