Dalia lukitsee smoothiet vahingossa Herkkuautoon eikä löydä avainta. Saako hän juomat ulos ennen kuin luau-juhlat alkavat? // Jasperin mielestä Keksin vahtiminen on helppoa työtä, mutta mieli muuttuu, kun kissa katoaa!
Joose ja Sini maalaavat kuvaa ystävistään, mutta se on vielä kesken. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, kenet Sini haluaa vielä lisätä kuvaan. Vihjeitä etsiessämme autamme myös värikkäitä ystäviämme!
Luihu lentää vanhalla ja vieraalla koneella, ja Sisun vaarin pitää auttaa häntä laskeutumaan sillä. // Kimi Kilpikonna etsii täydellistä piilopaikkaa ja päätyy Kimmon alukselle. Samalla hän selvittää, että Kimmo vei Kaken haitarin.
Blaze ja Crusher kisailevat Monster Domessa, ja tällä kertaa Crusherin mummi on katsojien joukossa. Crusher yrittää huijata rakettisuksien avulla, mutta suunnitelma epäonnistuu ja Blaze kiitää häntä nopeammin voittoon.
Alex ja herra Porter ovat kuljettamassa pitsataikinaa juhliin, kun pakettiauto suistuu tieltä. Pennut ryntäävät auttamaan. // Skye on lentämässä Jaken vuorelle, kun hänen koneensa putoaa lumeen. Ryder soittaa Everestin apuun.
Päämaja on aivan sotkuinen! Onneksi ROBO G on rakentanut Siivobotin, robotin, joka tekee siivoamisesta hauskaa leikkiä. Mutta haiseva sukka saa Siivobotin epäkuntoon! Saako Calvin Siivobotin kuntoon LEIKIN VOIMALLA, niin että sotkusta selvitään?
Hrrrrhh! ROBO G:n uusi hieno ilmastointilaite on viilentänyt päämajan tosi kylmäksi. Saako Calvin palautettua lämpötilan ennalleen LEIKIN VOIMALLA vai pilaako jeti hänen aikeensa?
Sinillä on suuria uutisia kaikille! Tällä kertaa Joose ja katsojat ryhtyvät Sinin arvoitusleikkiin etsimään vihjeitä ja seuraamaan johtolankoja selvittääkseen, mitä Sinillä on kerrottavanaan.
Alex ja herra Porter ovat telttailemassa trooppisella saarella, mutta joutuvat lumimyräkän uhreiksi. // Herra Porter vie kuuluisia sihikurkkujaan kaupungin asukkaille, mutta purkit hyppivät töyssyisellä tiellä ja alkavat räjähdellä!
Yumin uusi robotti-maissinkerääjä villiintyy, joten Ryderin ja Paw Patrolin pitää pysäyttää se. // Peloton Danny X on pukeutunut Seikkailulahden maskottilinnuksi, mutta joutuukin kahden kotkan armoille, jotka pitävät häntä parveensa kuuluvana.
Kun Paddington joutuu vahingossa herra Curryn vaatekaappiin, hänen täytyy päästä sieltä huomaamatta pois. // Paddington auttaa Judya maantiedon läksyissä ja päätyykin itse olemaan läksyjen aihe.
Kun Zeta varastaa Ulan voimakkaita jalokivia, Shimmer, Shine, Leah ja Nila joutuvat pysäyttämään hänet yhdessä. // Tytöt etsivät Zahramayn teekukkaa ja törmäävät herttaisiin pörrösöpöläisiin, jotka hankaloittavat etsintää.
Kapu Kimmo nimittää tiput mini-merirosvoiksi, joiden tehtävänä on löytää aarrearkun avain. Kadetit joutuvat pelastamaan sekä tiput että merirosvot. // Kaken pikkuveli Kaapo on vain pieni lintunen, kunnes heidän täytyy pelastaa Kaken koko perhe.
Nälkäinen Crusher tekee leipuriauton herkkuboteista vahingossa sottapyttyjä, jotka kaasuttavat tilaisuuden tullen karkuun. AJ ja Blaze yrittävät jäljittää kaikki riehuvat robotit ennen kuin Axle City peittyy leivonnaisiin.
Sakke kaappaa Rivet-labran, mutta Rustylla ja Roosalla on taskussaan pari vakoojatemppua Saken varalle. // Rusty ja Roosa päättävät käydä kuussa. Sakke hiipii salamatkustajana mukaan konnankoukut mielessä.
Pikki-Pekko yrittää epätoivoisesti keksiä mitä voisi esittää hotellin kykykisassa ja hermostuu, kun luulee ettei osaa mitään. // Kun hotellin ruusut katoavat, Anni tapaa ylhäisen pörhön prinsessa Miin, jolla on silmää kauneudelle.
Kukko aiheuttaa kukkokiekuumaisen katastrofin kahvilassa! Krookuksen ja Jasperin pitää saada se kiinni ennen kuin Voipapu tulee takaisin. // Pioni lupaa leipoa asiakkailleen keksejä, joista ei ole ennen kuullutkaan. Löytääkö hän reseptin ajoissa?
Lähde Joosen, Sinin ja ystävien mukaan oppimaan, että kaikki kasvaa eri tavoilla: hedelmät, vihannekset ja jopa sinä ja Sini! Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, mitä Sini tänään haluaa touhuta pihalla.
Kun ystävällinen lehmipaimenauto Starla kadottaa mäntänsä, Blaze ja AJ lähtevät etsimään sitä. Heidän on kuitenkin pidettävä kiirettä, ettei Crusher ehdi saada sitä ahneisiin renkaisiinsa.
Yumin uusi robotti-maissinkerääjä villiintyy, joten Ryderin ja Paw Patrolin pitää pysäyttää se. // Peloton Danny X on pukeutunut Seikkailulahden maskottilinnuksi, mutta joutuukin kahden kotkan armoille, jotka pitävät häntä parveensa kuuluvana.
Päämaja on aivan sotkuinen! Onneksi ROBO G on rakentanut Siivobotin, robotin, joka tekee siivoamisesta hauskaa leikkiä. Mutta haiseva sukka saa Siivobotin epäkuntoon! Saako Calvin Siivobotin kuntoon LEIKIN VOIMALLA, niin että sotkusta selvitään?
Hrrrrhh! ROBO G:n uusi hieno ilmastointilaite on viilentänyt päämajan tosi kylmäksi. Saako Calvin palautettua lämpötilan ennalleen LEIKIN VOIMALLA vai pilaako jeti hänen aikeensa?
Kapu Kimmo nimittää tiput mini-merirosvoiksi, joiden tehtävänä on löytää aarrearkun avain. Kadetit joutuvat pelastamaan sekä tiput että merirosvot. // Kaken pikkuveli Kaapo on vain pieni lintunen, kunnes heidän täytyy pelastaa Kaken koko perhe.
Paddingtonilla ei ole harrastusta kuten kaikilla muilla. Rouva Brown selvittää missä Paddington on taitava. // Paddingtonin käsi juuttuu postilaatikkoon sen seuraksena, kun oli vahingossa liimannut herra Gruberin harvinaisen postimerkin kirjeeseensä.
Dalia lukitsee smoothiet vahingossa Herkkuautoon eikä löydä avainta. Saako hän juomat ulos ennen kuin luau-juhlat alkavat? // Jasperin mielestä Keksin vahtiminen on helppoa työtä, mutta mieli muuttuu, kun kissa katoaa!
Joose ja Sini maalaavat kuvaa ystävistään, mutta se on vielä kesken. Selvitämme Sinin arvoitusleikin avulla, kenet Sini haluaa vielä lisätä kuvaan. Vihjeitä etsiessämme autamme myös värikkäitä ystäviämme!
Luihu lentää vanhalla ja vieraalla koneella, ja Sisun vaarin pitää auttaa häntä laskeutumaan sillä. // Kimi Kilpikonna etsii täydellistä piilopaikkaa ja päätyy Kimmon alukselle. Samalla hän selvittää, että Kimmo vei Kaken haitarin.
Blaze ja Crusher kisailevat Monster Domessa, ja tällä kertaa Crusherin mummi on katsojien joukossa. Crusher yrittää huijata rakettisuksien avulla, mutta suunnitelma epäonnistuu ja Blaze kiitää häntä nopeammin voittoon.
Alex ja herra Porter ovat kuljettamassa pitsataikinaa juhliin, kun pakettiauto suistuu tieltä. Pennut ryntäävät auttamaan. // Skye on lentämässä Jaken vuorelle, kun hänen koneensa putoaa lumeen. Ryder soittaa Everestin apuun.
Tutkimme Sinin vihjeitä selvittääksemme, mitä kirjaa Sini haluaa lukuhetken aikana lukea. Etsiessämme vihjeitä harjoittelemme tunnistamaan kirjaimia, autamme herra Suolaa ja rouva Pippuria ostoslistan tekemisessä ja livahdamme kirjaan!
Rocky ja pennut kunnostavat vanhan auton synttärilahjaksi Ace Soarensenille. // Seikkailulahden väki uurastaa, jotta he onnistuisivat rikkomaan korkeimman pitsatornin ennätyksen!
Yumin hunajapurkit ja mehiläispesä katoavat hänen farmiltaan! // Pormestari Goodwayn käsilaukku katoaa ja sen myötä myös jotain arvokasta, meinaan Chickaletta!
Herra Brown on unohtanut ostaa rouva Brownille synttärilahjan, joten Paddington päättää järjestää yllätysjuhlat. // Judy ei tykkää viulutunneistaan, joten hän piiloutuu neiti Pottsilta. Paddingon tarttuu haasteeseen. Peitä korvasi!
Shimmer, Shine ja Leah matkustavat taikamaahan nimeltä Zahramayn taivas ja tapaavat tähtipölyprinsessa Adaran. Kun Zeta ilmestyy paikalle ja päästää Adaran tähdet pakoon, tyttöjen on saatava ne takaisin ja pelastettava Zahramayn taivas.
Kadettien täytyy läpäistä tarkastaja Kotkansilmän koe tai Vinha ja Piia joutuvat takaisin opettajakouluun. Ässäluokka loistaa kokeessa ja pelastaa tarkastajan päämajan komentoaluksella: sillä osalla päämajasta, jolla voi lentää!
Zeg löytää pienen dinosauruksen munan kesken AJ:n, Blazen ja Zegin Jysäys-peliä. Kolmikko lähtee ikimuistoiselle matkalle halki esihistoriallisen maiseman palauttaakseen munan Rekkasaurus-äidille.
Blaze ja AJ törmäävät syvällä metsässä asuvaan, mutaa rakastavaan monsteriautoon Gasquatchiin. He lähtevät uuden ystävänsä kanssa jännittävälle matkalle kohti Mutakemuja, kaikkien aikojen mutaisimpia kekkereitä.
Orbit tekee pakkolaskun pohjoisnavalle, ja Rustyn ja Roosan tehtävä on palauttaa satelliitti Maata kiertävälle radalle. // Rusty ja Roosa tekevät Lasselle superpuvun. Lasse ei jaksa opetella, miten puku toimii, ja siitäkös ongelmia seuraa!
Jesse hermoilee tuubakonsertistaan ja pitää soittamisellaan hotellin asukkaat hereillä yötä myöten. // Prinsesa Mii haluaa kovasti, että Ollin juhlat olisivat hänen kunniakseen ja uhkaa vahingossa pilata koko kemut.
Kun kuuluisa rokkitähtikeiju Teo tulee kaupunkiin, Jasperi haluaa tehdä häneen vaikutuksen niin kovasti, että alkaa käyttäytyä kuin hän! // Neiti Marmeladi haluaa olla paras täti siskonpojalleen, mutta siihen hän tarvitsee paputiimin apua.
Kuplamuksujen ravintolassa muksut tarjoilevat pöytiin, laittavat ruokaa ja valmistautuvat palvelemaan toistaiseksi vaikeinta asiakastaan. Mutta löytyykö ruokalistalta mitään, mikä saisi Äkäevän hymyilemään?
Violalla on tiedossa jännittävä päivä, sillä se saa silmälasit! Selvitämme Sinin ja Violan arvoitusleikinavulla, mitä Viola haluaa tehdä saatuaan lasit, sekä pääsemme mukaan optikolle.
Kun dinosaurusauto Zeg vaihtaa vahingossa 'superpomppurenkaat', hän alkaa pomppia hervottomasti. Blaze ja AJ tutustuvat adheesioon yrittäessään saada pomppivan ystävänsä seisahtumaan.
Darington aikoo valloittaa äärimmäisen stunttiradan, ja kaikki kaupungin monsterikoneet saapuvat katsomaan hänen temppuaan. Kun kateellinen Crusher lähettää Daringtonin kauas pois, Blazen ja AJ:n ja pelastettava Darington ennen esitystä.
Rocky ja pennut kunnostavat vanhan auton synttärilahjaksi Ace Soarensenille. // Seikkailulahden väki uurastaa, jotta he onnistuisivat rikkomaan korkeimman pitsatornin ennätyksen!
Kun Kaisonin auto sotkeentuu kasvillisuuteen ja rikkoutuu, Calvin ja ROBO G yrittävät korjata sen äkkiä PIKAKORJAUSKONEELLA. Mutta kun auto juuttuu koneen sisään, Calvinin täytyy turvautua LEIKIN VOIMAAN pelastaakseen tilanteen, ja pian!
On jälleen YLIVETO RALLIPÄIVÄ. Lastenluolaan rakennetulla radalla. Mutta kun rata hajoaa kesken kisan, Calvinin auto on pulassa. Hänen on käytettävä LEIKIN VOIMAA ja tehtävä kaikkien aikojen loikkatemppu!
Kake intoilee, kun saa laulaa Sonjan kojulla, mutta Kroko ja Simppa vievät pianon. Kadettien täytyy saada se takaisin. // Armi Apina ja banaanivarkaat murtautuvat päämajaan ja yrittävät lentää tiehensä komentoaluksella.
Kun Paddington joutuu vahingossa herra Curryn vaatekaappiin, hänen täytyy päästä sieltä huomaamatta pois. // Paddington auttaa Judya maantiedon läksyissä ja päätyykin itse olemaan läksyjen aihe.
Kun lohikäärme Agnes muuttaa Ruusuvaltakuntaan, kaikki pelkäävät sen kamalaa karjuntaa! Kaikki paitsi Zooli, joka ystävystyy Agneksen kanssa ja näyttää ystävilleen, miten herttainen se onkaan.