Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Ensimmäinen alus lasketaan vesille, sen merikelpoisuus testataan ja se lastataan neitsytmatkaansa varten. Aluksen vastaanottavat satamat kiirehtivät laajennustöitään valmiiksi.
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Miehistön turvallisuuden takaaminen tulipalon, uppoamisen tai merirosvohyökkäyksen varalta vaatii paljon huomiota. Saadaanko laivaan mahtumaan tarpeeksi turvallisuusominaisuuksia?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Arvorahdin takia Triple-E:ssä täytyy olla isompi ja vahvempi kansi kuin yhdessäkään aikaisemmin rakennetussa laivassa. Miten laivanrakentajat saavat valmiiksi jättimäisen urakan?
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.
Kaksi laivanrakennustiimien pioneeriä, toinen Tanskasta ja toinen Koreasta, rakentaa yhdessä ennätysmäistä, 40 prosenttia nykyisiä aluksia suurempaa rahtilaivaa.