Kadonneen kinon metsästäjät. Anni haikailee vanhoista kaavoista poikkeavaa halloweenia. Hän ehdottaa kavereilleen, että he etsisivät legendaarisen kadonneen elokuvateatterin - ja sen karamellit.
Vispilänkauppaa. Anni ja Poni ovat huolissaan Erkasta, joka on ihastunut Veeraan mutta pelkää lähestyä tätä. He päättävät hieman autella ujoa ystäväänsä.
Aikatynnyri. Iskä julistaa, että hänen kurkkutynnyrinsä on aikakone. Poni ottaa tokaisun turhankin kirjaimellisesti ja päättää matkustaa tulevaisuuteen.
Maalaiselämää. Anni pelkää, että Poni kärsii kaupunkielämästä. Perhe saakin tilaisuuden muuttaa maalle, mutta huomaa, ettei maalaiselämäkään ole ruusuilla tanssimista.
Onnen poni. Poni uskoo tuottavansa onnea sillä, että putoaa portaissa. Anni väittää vastaan, mutta arvelee itsekin, että hänen urheilumenestyksensä on Ponin ansiota.
Lehmävoimaa. Anni ja Poni ostavat lehmän, koska haluavat luontoystävällisen vaihtoehdon iskän saastuttavalle autolle. Lehmäseikkailusta kehkeytyy painajainen.
Vaalikuumetta. Taloyhtiön puheenjohtaja aikoo kieltää Ponia matkustamassa hississä. Anni päättää syrjäyttää puheenjohtajan ja panee pystyyn räväkän vaalikampanjan.
Kaikki peliin! Anni pelkää että hänen peli-illastaan on tulossa liian tylsä, mutta onneksi Ponilla on takataskussaan itse kehitettyjä pelejä, jotka eivät jätä ketään kylmäksi.
Katuviisas. Poni sijoittaa Annin säästöt ilmiselvään huijaukseen. Annin mielestä Poni on liian sinisilmäinen, ja hänet on koulutettava katujen tavoille.
Maan laulu. Iskä ja äiskä loukkaavat selkänsä juuri kun sadonkorjuun pitäisi alkaa. Anni ja Poni joutuvat huolehtimaan viljelyksistä, jotka ovat yllättävän laajat.
Pönttö tähtenä. Poni onnistuu jotenkin hankkimaan potkut Annin suosikkinäyttelijälle. Kiperään paikkaan joutunut Anni yrittää järjestää näyttelijän takaisin tähtirooliinsa.
Kissojen kuja. Anni haluaisi oikaista koulumatkalla erään kujan kautta. Pian kuitenkin selviää, että Poni kammoksuu kujaa siellä asuvien ärhäköiden kissojen takia.
Hääsuunnitelmia. Anni ja Poni yrittävät hyödyntää iskän ja äiskän avioliittodistusta saadakseen ilmaisen matkan. Todistus paljastuu kuitenkin väärennökseksi!
Safiiri ja eräs poni. Annin ja Ponin on ihan pakko saada lukea fantasiatrilogia-sarjan viimeisin kirja, mutta kirjan saaminen käsiin osoittautuu varsin hankalaksi.
Sankariäiti. Annin äiti liittyy naapurivartioon. Annille ja Ponille äiti on oikea tosielämän toimintasankari, ja heidän mielestään kaikkien kuuluu tietää se.
Faniponi. Anni ja Poni voittavat kilpailun, jossa on palkintona tapaaminen kuuluisan poptähden kanssa. Ainoa ongelma on, että poppari ei ole ponien ylin ystävä.
Toka paras kaveri. Anni ei millään jaksa uskoa, että Ponin toiseksi paras kaveri on kärpänen. Samalla hän saattaa vaaraan oman parhaan kaverinsa Erkan.
Possuilua. Anni valitaan possuilijaksi! Tehtävänä on vain osoittaa sormella possua suuressa juhlassa, mutta jostain syystä homma alkaakin mennä päin prinkkalaa.
Selvä selvänäkijä. Riina ennustaa, että Poni sotkee Annin yritykset voittaa eräs kilpailu. Tämä saa Ponin vakuuttuneeksi siitä, että Riina on selvänäkijä.
Kanojen lento. Anni saa luvan jäädä kotiin kahdestaan Ponin kanssa, mutta kun kanat karkaavat, ne on pakko saada kiinni, muuten heitä ei jätetä enää koskaan yksin kotiin.
Outo lintu. Ihmiset availevat kilvan kukkaronnyörejään suloisen kissanpennun auttamiseksi. Anni haluaa löytää kohteen, joka oikeasti tarvitsee hänen ja Ponin apua.
Koulun lemmikki. Poni pääsee viimeinkin kouluun Annin kanssa, kun hänet nimitetään luokan lemmikiksi. Ikävä puoli asiassa on, että luokan lemmikkiä ei päästetä koulusta pois.
Loman tarpeessa. Annin perhe lähtee loman viettoon mummolaan mutta eksyy matkalla keskelle metsää. Vaaditaan Annin nokkeluutta, jotta perinteinen loma ei jäisi viettämättä.