Danger looms over the future of the iconic sports car if worldwide fossil fuels are depleted. Engineers are setting out to build the world's first hybrid supercar. Jakso 4 Kausi 1 Vuosi 2014
The show that aims to go behind the inherent beauty, amazing mechanical prowess, and basic building process of some of the most desirable supercars on the planet. Jakso 3 Kausi 1 Vuosi 2014
The Continental GT was once the world's fastest 2+2 coupé. But now the platform has aged and Bentley wants to build a faster, more fuel-efficient machine. Jakso 2 Kausi 1 Vuosi 2014
Get a behind-the-scenes look at the design and construction of Aston Martin's latest supercar, the Vantage V12 S. But have they fashioned a classic? Jakso 1 Kausi 1 Vuosi 2014
One man set out to create his dream: an ultra-expensive, ultra-aerodynamic sculptural form that has over 700 horsepower and a top speed north of 230-miles per hour. Jakso 8 Kausi 1 Vuosi 2014
Ford's focus was to build machines that could be sold around the world. The last car to conform to this way of thinking is the brand's most iconic badge - The Mustang. Jakso 7 Kausi 1 Vuosi 2014
After the last Lamborghini Gallardo has rolled off the assembly line, Lamborghini designs the Huracàn. Can it live up to the legacy of the supercar it replaces? Jakso 6 Kausi 1 Vuosi 2014
In order to continue to stay relevant in the automotive world, Maserati decides to take on the challenge of growing their business. How? Shrink the supercar. Jakso 5 Kausi 1 Vuosi 2014
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.
Kun viimeinen Lamborghini Gallardo oli saatu liukuhihnalta ulos, Lamborghini suunnitteli Huracànin. Voiko auto täyttää sitä edeltäneen superauton luomat odotukset?
Kun viimeinen Lamborghini Gallardo oli saatu liukuhihnalta ulos, Lamborghini suunnitteli Huracànin. Voiko auto täyttää sitä edeltäneen superauton luomat odotukset?
Kun viimeinen Lamborghini Gallardo oli saatu liukuhihnalta ulos, Lamborghini suunnitteli Huracànin. Voiko auto täyttää sitä edeltäneen superauton luomat odotukset?
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Jos maailman fossiiliset polttoaineet loppuvat, myös klassisten urheiluautojen tulevaisuus on vaakalaudalla. Insinöörit suunnittelevat maailman ensimmäistä hybridi-superautoa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.
Erään miehen unelmana oli rakentaa huippukallis, ultra-aerodynaaminen veistoksellinen muoto, jolla on hevosvoimia yli 700 ja jonka huippunopeus on yli 370 kilometriä tunnissa.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.
Fordin tavoitteena oli tehdä autoja, joita voitaisiin myydä ympäri maailmaa. Viimeinen tätä ajattelusuuntaa edustanut auto oli merkin tunnetuin luomus, Mustang.