TietovisatReseptitViihdeVaihtoautotHoroskooppiBlogitSanakirja
TV-ohjelmat tänään

Haulla sub.doc: mainonnan uusi aika - isoveli valvoo löytyy 5 aiemmin esitettyä tv-ohjelmaa.

Kaikki Omat kanavat Ilmaiset
Menneet ohjelmatTiivistetty

Sub.doc: Mainonnan uusi aika - Isoveli valvooU

ke 21.11.2018 04.45 - 05.46 1h 1 minSub

Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo. Digitaalisen maailman laajentuessa myös mainosmarkkinat ovat viime vuosien aikana muuttuneet täysin. Kun yleistettynä mainonta oli aiemmin luovia ratkaisuja kaikelle kansalle laajalevikkisessä lehdessä tai valtakunnallisella tv-kanavalla, niin nyt se on verkossa tarkasti määriteltyinä kohderyhminä ja hetkinä, jolloin kyseiset ihmiset ovat kaikkein valmiimpia kuluttamaan ja tekemään ostopäätöksiä. Yrityksillä on nykyään käytettävissään valtava määrä määrittelemätöntä tietoa yksittäisten ihmisten nettikäyttäytymisestä, ns. big dataa, jota kerätään käyttäen apuna nykyteknologiaa. Dokumentti kaivautuu mainosmaailman kulisseihin ja paljastaa, miten tietoja kerätään ja mainontaa tuotetaan kullekin kohderyhmälle sopivaksi. Kanada 2017. Uusinta.

Sub.doc: Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo

la 17.11.2018 17.50 - 19.00 1h 10 minSub

Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo. Digitaalisen maailman laajentuessa myös mainosmarkkinat ovat viime vuosien aikana muuttuneet täysin. Kun yleistettynä mainonta oli aiemmin luovia ratkaisuja kaikelle kansalle laajalevikkisessä lehdessä tai valtakunnallisella tv-kanavalla, niin nyt se on verkossa tarkasti määriteltyinä kohderyhminä ja hetkinä, jolloin kyseiset ihmiset ovat kaikkein valmiimpia kuluttamaan ja tekemään ostopäätöksiä. Yrityksillä on nykyään käytettävissään valtava määrä määrittelemätöntä tietoa yksittäisten ihmisten nettikäyttäytymisestä, ns. big dataa, jota kerätään käyttäen apuna nykyteknologiaa. Dokumentti kaivautuu mainosmaailman kulisseihin ja paljastaa, miten tietoja kerätään ja mainontaa tuotetaan kullekin kohderyhmälle sopivaksi. Kanada 2017.

Sub.doc: Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo

ke 06.06.2018 23.00 - 00.10 1h 10 minSub

Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo. Digitaalisen maailman laajentuessa myös mainosmarkkinat ovat viime vuosien aikana muuttuneet täysin. Kun yleistettynä mainonta oli aiemmin luovia ratkaisuja kaikelle kansalle laajalevikkisessä lehdessä tai valtakunnallisella tv-kanavalla, niin nyt se on verkossa tarkasti määriteltyinä kohderyhminä ja hetkinä, jolloin kyseiset ihmiset ovat kaikkein valmiimpia kuluttamaan ja tekemään ostopäätöksiä. Yrityksillä on nykyään käytettävissään valtava määrä määrittelemätöntä tietoa yksittäisten ihmisten nettikäyttäytymisestä, ns. big dataa, jota kerätään käyttäen apuna nykyteknologiaa. Dokumentti kaivautuu mainosmaailman kulisseihin ja paljastaa, miten tietoja kerätään ja mainontaa tuotetaan kullekin kohderyhmälle sopivaksi. Kanada 2017.

Sub.doc: Mainonnan uusi aika - Isoveli valvooU

ma 15.01.2018 23.10 - 00.20 1h 10 minSub

Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo. Digitaalisen maailman laajentuessa myös mainosmarkkinat ovat viime vuosien aikana muuttuneet täysin. Kun yleistettynä mainonta oli aiemmin luovia ratkaisuja kaikelle kansalle laajalevikkisessä lehdessä tai valtakunnallisella tv-kanavalla, niin nyt se on verkossa tarkasti määriteltyinä kohderyhminä ja hetkinä, jolloin kyseiset ihmiset ovat kaikkein valmiimpia kuluttamaan ja tekemään ostopäätöksiä. Yrityksillä on nykyään käytettävissään valtava määrä määrittelemätöntä tietoa yksittäisten ihmisten nettikäyttäytymisestä, ns. big dataa, jota kerätään käyttäen apuna nykyteknologiaa. Dokumentti kaivautuu mainosmaailman kulisseihin ja paljastaa, miten tietoja kerätään ja mainontaa tuotetaan kullekin kohderyhmälle sopivaksi. Kanada 2017. Uusinta.

Sub.doc: Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo

su 14.01.2018 19.50 - 21.00 1h 10 minSub

Mainonnan uusi aika - Isoveli valvoo. Digitaalisen maailman laajentuessa myös mainosmarkkinat ovat viime vuosien aikana muuttuneet täysin. Kun yleistettynä mainonta oli aiemmin luovia ratkaisuja kaikelle kansalle laajalevikkisessä lehdessä tai valtakunnallisella tv-kanavalla, niin nyt se on verkossa tarkasti määriteltyinä kohderyhminä ja hetkinä, jolloin kyseiset ihmiset ovat kaikkein valmiimpia kuluttamaan ja tekemään ostopäätöksiä. Yrityksillä on nykyään käytettävissään valtava määrä määrittelemätöntä tietoa yksittäisten ihmisten nettikäyttäytymisestä, ns. big dataa, jota kerätään käyttäen apuna nykyteknologiaa. Dokumentti kaivautuu mainosmaailman kulisseihin ja paljastaa, miten tietoja kerätään ja mainontaa tuotetaan kullekin kohderyhmälle sopivaksi. Kanada 2017.
Takaisin TV-oppaan etusivulle

Suomen näppärin TV-opas.

Telsu Facebookissa

Pinnalla juuri nyt: Jääkiekkoa: Suomi - Ruotsi, Latelan Laurin hurja remontti, Top Gear Suomi: Karavaanarit-erikoisjakso, Kuppilat kuntoon, Ville Haapasalo ja Pipsa Hurmerinta!, SuomiLOVE, Hakekaa kätilö!, La Promesa - Salaisuuksien kartano, Emmerdale, Suuri seikkailu, Race Across The World Suomi

Ota yhteyttä Käyttövinkkejä Tietosuojaseloste Käyttöehdot Evästeet Mainosmyynti
Telsu.fi tv-ohjelmat © Mindmax Oy 2010-2020 Cloudcity