SanakirjaBlogitHoroskooppiViihdeVaihtoautotReseptitTietovisat
TV-ohjelmat tänään

Haulla myyntitykit löytyy 51 aiemmin esitettyä tv-ohjelmaa.

Kaikki Omat kanavat Ilmaiset
Menneet ohjelmatTiivistetty

MyyntitykitU

ti 23.07.2013 19.00 - 20.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ma 22.07.2013 23.00 - 09.00 10h 0 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ke 10.07.2013 13.00 - 14.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

MyyntitykitU

ti 09.07.2013 21.00 - 22.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

to 04.07.2013 13.40 - 15.17 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

MyyntitykitU

ke 19.06.2013 09.00 - 10.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ti 18.06.2013 15.00 - 16.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

MyyntitykitU

su 26.05.2013 13.10 - 14.47 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

la 25.05.2013 21.20 - 22.57 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ti 16.04.2013 13.00 - 14.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

MyyntitykitU

ti 09.04.2013 12.50 - 14.27 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ma 08.04.2013 21.00 - 22.37 1h 37 min

(Glengarry Glen Ross/1992) Lama on jättänyt jälkensä, ja kiinteistönvälittäjät yrittävät turhaan houkutella ostajia. Yrityksen johtaja pistää pystyyn myyntikilpailun, jonka voittaja saa Cadillacin ja jumboksi jäänyt potkut.

Myyntitykit

ke 19.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Billy Maysin muistolle. Billy Mays kuoli äkillisesti 28.6.2009. Tämä erikoisjakso on omistettu hänen muistolleen. Jaksossa Billyn kollegat ja omaiset kertovat hauskimpia ja koskettavimpia muistojaan hänestä ja kertaavat hänen uransa ja elämänsä huippuhetkiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Sarja jää tauolle.

Myyntitykit

ti 18.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Myyntitykkien kaksintaisto. Billy ja Anthony ottavat mittaa toisistaan kaupittelukilpailussa. Kummallakin on päivä aikaa myydä tuotettaan messuilla ja se, kumpi onnistuu tekemään enemmän voittoa, on myyntitaiston voittaja ja parempi myyntitykki. Anthony ei malta pitäytyä reilussa pelissä vaan käyttää kepulikonsteja häiritäkseen Billyn keskittymistä. Lisäksi kerrataan kauden menestyneimmät tuotteet. Keistä menneissä jaksoissa esitellyistä keksijöistä tuli miljonäärejä? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 17.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Kolme Billyä. Mark on kehitellyt suihkeen, joka värjää nurmikossa olevat ruskeat läikät jälleen vihreiksi ja lannoittaa samalla nurmikkoa. Billyn poika ohjaa televisiomainoksen tutulle ravintolalle ja pestaa isänsä ja Anthonyn avukseen kuvauksiin. Billyn isä puolestaan on keksinyt mielenkiintoisen tuotteen auringonottajille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 11.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Rapeus ratkaisee. Selviytyjät-realitysarjasta tuttu Ethan Zohn on kehitellyt uudenlaisen murokulhon, jonka tarkoituksena on pitää murot rapeina koko aamiaisen ajan. Puhdistavien tuulilasinpyyhkijöiden tehoa testataan ampumalla auton tuulilasi täyteen ötököitä eräänlaisella ötökkäsingolla. Billy pääsee pukeutumaan haarniskaan ja leikkimään ritaria mainostaessaan metallinkiillotusainetta. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 10.09.2012 14.55 - 15.50 55 minSub

Mullankaivajat. Billy auttaa vanhaa ystäväänsä Tomia markkinoimaan puutarhanhoitotuotetta, joka helpottaa kukkien istuttamista. Anthony ja Billy vierailevat jälleen keksintömessuilla bongatakseen lupaavimmat neronleimaukset, mutta pettyvät pahasti. Lisäksi tutustutaan rääväsuisen Billyn herkempään puoleen hänen esitellessään perheensä kameralle. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 04.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Raasteella rahoiksi. Jeremy haluaisi kaupitella kansalle uudenlaista raastinta, jonka avulla on helppoa raastaa esimerkiksi mausteita, valkosipulia tai juustoa. Billy ja Anthony kuvaavat tuotteelle kumpikin oman mainoksensa selvittääkseen, kumpi heistä on parempi myyntimies. Lisäksi myyntitykit matkaavat Princetonin yliopistoon luennoimaan erikoisalastaan opiskelijoille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 03.09.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Hui, hai!. Brian on keksinyt laitteen, jonka tarkoitus on karkottaa hait. Teho perustuu laitteen pitämään ääneen, jota hait Brianin mukaan kammoavat. Mutta miten moisen tuotteen toimivuutta voidaan testata luotettavasti? Jason puolestaan on kehitellyt entistä turvallisemman kännykkään liitettävän hands free -laitteen autoilijoille. Saadaanko kuluttajat vakuuttuneiksi sen tarpeellisuudesta? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 28.08.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Puhdistusta ja pehmennystä. 17-vuotias keksijälupaus Kyle on kehitellyt kätevän ja tehokkaan laitteen, joka poistaa tahrat vaatteista ja jonka voi ottaa mukaan minne vain. Billy ja Anthony opettavat häntä markkinoimaan keksintöään yrityksille, joilla saattaisi olla rahaa kehittää siitä menestystuote. Melinda puolestaan on luonut voidepuikon, jolla saa kuivat ja halkeilevat kantapäät kuntoon. Mutta kiinnostaako se ostajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 27.08.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Menestyksen tuoksu. Tympeisiin hajuihin kyllästynyt Nelson on kehittänyt täysin myrkyttömän ja turvallisen hajunpoistosuihkeen. Billyn ja Anthonyn mielestä tuotteessa on potentiaalia, mutta hajunpoistotuotteiden markkinointi on vaikeaa, sillä hajut ja tuoksut eivät välity television kautta. Niinpä mainosta kuvattaessa Billy-parka joutuu halailemaan haisunäätää, jotta katsojille varmasti selviää, miten tehokas tuote on kyseessä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 21.08.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Työkalutuokio. Tällä kertaa testissä ovat työkalut. Mike on kehittänyt olkavarteen kiinnitettävän magneettisen nauhan, joka pitää työkalut ja naulat kätevästi tallessa ja käden ulottuvilla. Yvon on ostanut patentin hylsysarjaan, joka irrottaa tehokkaasti vioittuneet ruuvit. Toimivatko keksinnöt tarpeeksi hyvin, ja kiinnostavatko ne kuluttajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 20.08.2012 15.00 - 16.00 60 minSub

Kuntosali käsilaukussasi. Forbes Riley on ostoskanavamainosten monitoiminainen, joka on myynyt kaikenlaisia tuotteita kuntoilulaitteista mehulinkoihin. Hänen uusin ideansa on pieni kuntoiluvempele, jolla voi harjoittaa kaikkia yläkehon lihaksia - ja joka silti mahtuu käsilaukkuun. Mutta innostuvatko kuluttajat tuotteesta? Lisäksi Billy vierailee Jay Lenon talk show'ssa hauskuuttamassa katsojia. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 14.08.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Siivousta ja sirkkelöintiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Tällä kertaa onneaan saapuvat kokeilemaan Frederic, joka on kehittänyt uudenlaisen, tarkan ja turvallisen käsisirkkelin, sekä Kristen, jonka keksintö on jalkoihin kiinnitettävä siivousväline.

Myyntitykit

ma 13.08.2012 14.55 - 15.55 60 minSub

Iskuja ja vaimennusta. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat uusia tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Tällä kertaa heidän puheilleen marssivat Matt, joka on kehittänyt iskunvaimentimena toimivan geelin, ja Jim, jonka keksintö on GPS-paikantimen teline. Billy ja Anthony yrittävät tehdä tuotteille mahdollisimman vetävät mainokset, joita esitetään ostoskanavalla. Herättääkö kumpikaan tuote kuluttajien mielenkiintoa?

Myyntitykit

pe 16.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Billy Maysin muistolle. Billy Mays kuoli äkillisesti 28.6.2009. Tämä erikoisjakso on omistettu hänen muistolleen. Jaksossa Billyn kollegat ja omaiset kertovat hauskimpia ja koskettavimpia muistojaan hänestä ja kertaavat hänen uransa ja elämänsä huippuhetkiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Sarja jää tauolle.

Myyntitykit

to 15.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Myyntitykkien kaksintaisto. Billy ja Anthony ottavat mittaa toisistaan kaupittelukilpailussa. Kummallakin on päivä aikaa myydä tuotettaan messuilla ja se, kumpi onnistuu tekemään enemmän voittoa, on myyntitaiston voittaja ja parempi myyntitykki. Anthony ei malta pitäytyä reilussa pelissä vaan käyttää kepulikonsteja häiritäkseen Billyn keskittymistä. Lisäksi kerrataan kauden menestyneimmät tuotteet. Keistä menneissä jaksoissa esitellyistä keksijöistä tuli miljonäärejä? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ke 14.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Kolme Billyä. Mark on kehitellyt suihkeen, joka värjää nurmikossa olevat ruskeat läikät jälleen vihreiksi ja lannoittaa samalla nurmikkoa. Billyn poika ohjaa televisiomainoksen tutulle ravintolalle ja pestaa isänsä ja Anthonyn avukseen kuvauksiin. Billyn isä puolestaan on keksinyt mielenkiintoisen tuotteen auringonottajille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 13.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Rapeus ratkaisee. Selviytyjät-realitysarjasta tuttu Ethan Zohn on kehitellyt uudenlaisen murokulhon, jonka tarkoituksena on pitää murot rapeina koko aamiaisen ajan. Puhdistavien tuulilasinpyyhkijöiden tehoa testataan ampumalla auton tuulilasi täyteen ötököitä eräänlaisella ötökkäsingolla. Billy pääsee pukeutumaan haarniskaan ja leikkimään ritaria mainostaessaan metallinkiillotusainetta. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 12.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Mullankaivajat. Billy auttaa vanhaa ystäväänsä Tomia markkinoimaan puutarhanhoitotuotetta, joka helpottaa kukkien istuttamista. Anthony ja Billy vierailevat jälleen keksintömessuilla bongatakseen lupaavimmat neronleimaukset, mutta pettyvät pahasti. Lisäksi tutustutaan rääväsuisen Billyn herkempään puoleen hänen esitellessään perheensä kameralle. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

pe 09.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Raasteella rahoiksi. Jeremy haluaisi kaupitella kansalle uudenlaista raastinta, jonka avulla on helppoa raastaa esimerkiksi mausteita, valkosipulia tai juustoa. Billy ja Anthony kuvaavat tuotteelle kumpikin oman mainoksensa selvittääkseen, kumpi heistä on parempi myyntimies. Lisäksi myyntitykit matkaavat Princetonin yliopistoon luennoimaan erikoisalastaan opiskelijoille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

to 08.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Hui, hai!. Brian on keksinyt laitteen, jonka tarkoitus on karkottaa hait. Teho perustuu laitteen pitämään ääneen, jota hait Brianin mukaan kammoavat. Mutta miten moisen tuotteen toimivuutta voidaan testata luotettavasti? Jason puolestaan on kehitellyt entistä turvallisemman kännykkään liitettävän hands free -laitteen autoilijoille. Saadaanko kuluttajat vakuuttuneiksi sen tarpeellisuudesta? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ke 07.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Puhdistusta ja pehmennystä. 17-vuotias keksijälupaus Kyle on kehitellyt kätevän ja tehokkaan laitteen, joka poistaa tahrat vaatteista ja jonka voi ottaa mukaan minne vain. Billy ja Anthony opettavat häntä markkinoimaan keksintöään yrityksille, joilla saattaisi olla rahaa kehittää siitä menestystuote. Melinda puolestaan on luonut voidepuikon, jolla saa kuivat ja halkeilevat kantapäät kuntoon. Mutta kiinnostaako se ostajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ti 06.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Menestyksen tuoksu. Tympeisiin hajuihin kyllästynyt Nelson on kehittänyt täysin myrkyttömän ja turvallisen hajunpoistosuihkeen. Billyn ja Anthonyn mielestä tuotteessa on potentiaalia, mutta hajunpoistotuotteiden markkinointi on vaikeaa, sillä hajut ja tuoksut eivät välity television kautta. Niinpä mainosta kuvattaessa Billy-parka joutuu halailemaan haisunäätää, jotta katsojille varmasti selviää, miten tehokas tuote on kyseessä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

ma 05.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Työkalutuokio. Tällä kertaa testissä ovat työkalut. Mike on kehittänyt olkavarteen kiinnitettävän magneettisen nauhan, joka pitää työkalut ja naulat kätevästi tallessa ja käden ulottuvilla. Yvon on ostanut patentin hylsysarjaan, joka irrottaa tehokkaasti vioittuneet ruuvit. Toimivatko keksinnöt tarpeeksi hyvin, ja kiinnostavatko ne kuluttajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

pe 02.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Kuntosali käsilaukussasi. Forbes Riley on ostoskanavamainosten monitoiminainen, joka on myynyt kaikenlaisia tuotteita kuntoilulaitteista mehulinkoihin. Hänen uusin ideansa on pieni kuntoiluvempele, jolla voi harjoittaa kaikkia yläkehon lihaksia - ja joka silti mahtuu käsilaukkuun. Mutta innostuvatko kuluttajat tuotteesta? Lisäksi Billy vierailee Jay Lenon talk show'ssa hauskuuttamassa katsojia. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

to 01.03.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Siivousta ja sirkkelöintiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Tällä kertaa onneaan saapuvat kokeilemaan Frederic, joka on kehittänyt uudenlaisen, tarkan ja turvallisen käsisirkkelin, sekä Kristen, jonka keksintö on jalkoihin kiinnitettävä siivousväline.

Myyntitykit

ke 29.02.2012 15.30 - 16.25 55 minSub

Iskuja ja vaimennusta. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat uusia tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Tällä kertaa heidän puheilleen marssivat Matt, joka on kehittänyt iskunvaimentimena toimivan geelin, ja Jim, jonka keksintö on GPS-paikantimen teline. Billy ja Anthony yrittävät tehdä tuotteille mahdollisimman vetävät mainokset, joita esitetään ostoskanavalla. Herättääkö kumpikaan tuote kuluttajien mielenkiintoa?

Myyntitykit

la 25.06.2011 15.50 - 16.50 60 minSub

Billy Maysin muistolle. Billy Mays kuoli äkillisesti 28.6.2009. Tämä erikoisjakso on omistettu hänen muistolleen. Jaksossa Billyn kollegat ja omaiset kertovat hauskimpia ja koskettavimpia muistojaan hänestä ja kertaavat hänen uransa ja elämänsä huippuhetkiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Sarja jää tauolle.

Myyntitykit

la 18.06.2011 15.50 - 16.50 60 minSub

Myyntitykkien kaksintaisto. Billy ja Anthony ottavat mittaa toisistaan kaupittelukilpailussa. Kummallakin on päivä aikaa myydä tuotettaan messuilla ja se, kumpi onnistuu tekemään enemmän voittoa, on myyntitaiston voittaja ja parempi myyntitykki. Anthony ei malta pitäytyä reilussa pelissä vaan käyttää kepulikonsteja häiritäkseen Billyn keskittymistä. Lisäksi kerrataan kauden menestyneimmät tuotteet. Keistä menneissä jaksoissa esitellyistä keksijöistä tuli miljonäärejä? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 11.06.2011 15.50 - 16.50 60 minSub

Kolme Billyä. Mark on kehitellyt suihkeen, joka värjää nurmikossa olevat ruskeat läikät jälleen vihreiksi ja lannoittaa samalla nurmikkoa. Billyn poika ohjaa televisiomainoksen tutulle ravintolalle ja pestaa isänsä ja Anthonyn avukseen kuvauksiin. Billyn isä puolestaan on keksinyt mielenkiintoisen tuotteen auringonottajille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 04.06.2011 16.30 - 17.30 60 minSub

Rapeus ratkaisee. Selviytyjät-realitysarjasta tuttu Ethan Zohn on kehitellyt uudenlaisen murokulhon, jonka tarkoituksena on pitää murot rapeina koko aamiaisen ajan. Puhdistavien tuulilasinpyyhkijöiden tehoa testataan ampumalla auton tuulilasi täyteen ötököitä eräänlaisella ötökkäsingolla. Billy pääsee pukeutumaan haarniskaan ja leikkimään ritaria mainostaessaan metallinkiillotusainetta. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 28.05.2011 16.30 - 17.30 60 minSub

Mullankaivajat. Billy auttaa vanhaa ystäväänsä Tomia markkinoimaan puutarhanhoitotuotetta, joka helpottaa kukkien istuttamista. Anthony ja Billy vierailevat jälleen keksintömessuilla bongatakseen lupaavimmat neronleimaukset, mutta pettyvät pahasti. Lisäksi tutustutaan rääväsuisen Billyn herkempään puoleen hänen esitellessään perheensä kameralle. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 21.05.2011 16.30 - 17.30 60 minSub

Raasteella rahoiksi. Jeremy haluaisi kaupitella kansalle uudenlaista raastinta, jonka avulla on helppoa raastaa esimerkiksi mausteita, valkosipulia tai juustoa. Billy ja Anthony kuvaavat tuotteelle kumpikin oman mainoksensa selvittääkseen, kumpi heistä on parempi myyntimies. Lisäksi myyntitykit matkaavat Princetonin yliopistoon luennoimaan erikoisalastaan opiskelijoille. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 14.05.2011 16.30 - 17.30 60 minSub

Hui, hai!. Brian on keksinyt laitteen, jonka tarkoitus on karkottaa hait. Teho perustuu laitteen pitämään ääneen, jota hait Brianin mukaan kammoavat. Mutta miten moisen tuotteen toimivuutta voidaan testata luotettavasti? Jason puolestaan on kehitellyt entistä turvallisemman kännykkään liitettävän hands free -laitteen autoilijoille. Saadaanko kuluttajat vakuuttuneiksi sen tarpeellisuudesta? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 07.05.2011 16.30 - 17.30 60 minSub

Puhdistusta ja pehmennystä. 17-vuotias keksijälupaus Kyle on kehitellyt kätevän ja tehokkaan laitteen, joka poistaa tahrat vaatteista ja jonka voi ottaa mukaan minne vain. Billy ja Anthony opettavat häntä markkinoimaan keksintöään yrityksille, joilla saattaisi olla rahaa kehittää siitä menestystuote. Melinda puolestaan on luonut voidepuikon, jolla saa kuivat ja halkeilevat kantapäät kuntoon. Mutta kiinnostaako se ostajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 30.04.2011 15.30 - 16.30 60 minSub

Menestyksen tuoksu. Tympeisiin hajuihin kyllästynyt Nelson on kehittänyt täysin myrkyttömän ja turvallisen hajunpoistosuihkeen. Billyn ja Anthonyn mielestä tuotteessa on potentiaalia, mutta hajunpoistotuotteiden markkinointi on vaikeaa, sillä hajut ja tuoksut eivät välity television kautta. Niinpä mainosta kuvattaessa Billy-parka joutuu halailemaan haisunäätää, jotta katsojille varmasti selviää, miten tehokas tuote on kyseessä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 23.04.2011 15.30 - 16.30 60 minSub

Työkalutuokio. Tällä kertaa testissä ovat työkalut. Mike on kehittänyt olkavarteen kiinnitettävän magneettisen nauhan, joka pitää työkalut ja naulat kätevästi tallessa ja käden ulottuvilla. Yvon on ostanut patentin hylsysarjaan, joka irrottaa tehokkaasti vioittuneet ruuvit. Toimivatko keksinnöt tarpeeksi hyvin, ja kiinnostavatko ne kuluttajia? Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 16.04.2011 15.30 - 16.30 60 minSub

Kuntosali käsilaukussasi. Forbes Riley on ostoskanavamainosten monitoiminainen, joka on myynyt kaikenlaisia tuotteita kuntoilulaitteista mehulinkoihin. Hänen uusin ideansa on pieni kuntoiluvempele, jolla voi harjoittaa kaikkia yläkehon lihaksia - ja joka silti mahtuu käsilaukkuun. Mutta innostuvatko kuluttajat tuotteesta? Lisäksi Billy vierailee Jay Lenon talk show'ssa hauskuuttamassa katsojia. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi?

Myyntitykit

la 09.04.2011 15.30 - 16.30 60 minSub

Siivousta ja sirkkelöintiä. Amerikkalaisessa realitysarjassa ostoskanava-ammattilaiset Billy Mays ja Anthony Sullivan testaavat ja markkinoivat tuotteita, joita toiveikkaat keksijät ovat kehittäneet. Missä keksinnöissä on ainesta ostoskanavan myyntimenestykseksi? Tällä kertaa onneaan saapuvat kokeilemaan Frederic, joka on kehittänyt uudenlaisen, tarkan ja turvallisen käsisirkkelin, sekä Kristen, jonka keksintö on jalkoihin kiinnitettävä siivousväline.
Takaisin TV-oppaan etusivulle

Suomen suosituin TV-opas.

Telsu Facebookissa

Pinnalla juuri nyt: Haluatko miljonääriksi?, Syke, Race Across The World Suomi, Roy Grace, Suuri seikkailu, Gran Hotel, Hiljainen todistaja, SuomiLOVE, Simpsonit, Emmerdale

Ota yhteyttä Käyttövinkkejä Tietosuojaseloste Käyttöehdot Evästeet Mainosmyynti
Telsu.fi tv-ohjelmat © Mindmax Oy 2010-2020 Cloudcity