Kausi 4, 13/13. Sisäpiirin juttu. Sukellusvene on jäänyt jumiin outoon paikkaan. Meren perhe käynnistää operaation sukellusveneessä olevien pelastamiseksi. Voisivatko nämä ihmiset olla perheen kadonneet isovanhemmat?
Kausi 4, 12/13. Tärkeä johtolanka. Fiona hämmästyy, kun Hymyilevä Finn soittaa ja kertoo jäljittäneensä signaalin Fionan isovanhempien sukellusveneestä. Onko tämä pilaa, huijausta vai jotain vielä uskomattomampaa?
Kausi 4, 11/13. Lämpenevää. Antti ja Fiona pelastavat jääkarhun keskeltä aavaa merta. Tuotuaan jääkarhun alukselle he huomaavat, että sen synnytyksen hetki koittaa pian. Ehtiikö perhe siirtää jääkarhun ajoissa turvaan?
Kausi 4, 10/13. Kalakävelyä. Bajau laut -heimo on meripaimentolaisia, jotka asuvat Etelä-Kiinan merellä. Heimolla on salaisuus, ja kun Antti ja Fiona saavat sen selville, heidän on pakko auttaa heimoa.
Kausi 4, 9/13. Pyörteen pauloissa. Jättiläismäinen otus on nielaissut laitteen, joka rakennettiin raivaamaan kelluva jätepyörre. Pystyykö Meren perhe pelastamaan sekä otuksen että samalla planeetan hukkumasta roskiin?
Kausi 4, 8/13. Tunnistamattomat kelluvat esineet. Peto Pietilä matkii kaikkia Antin ideoita. Hänellä on jopa oma lemmikkikala Bertta. Meren perhe on kiireinen työskennellessään uponneiden merikonttien nostamiseksi.
Kausi 4, 7/13. Lasikaappi. Meren perhe auttaa paikantamaan legendaarisen Singaporen lasikaapin, huomatakseen että sitä vartioi hurja entuudestaan tuttu otus. Aiemmin he juuri ja juuri pääsivät pakenemaan sen kynsistä.
Kausi 4, 6/13. Pettävä ulkokuori. Merirosvotyttö Manta varastaa kuningatar Doriuksen vaarallisen valtikan ja Meren perheen saapuessa hän kadottaa sen. Palauttaakseen valtikan Antin on kohdattava pelottavat saharauskut.
Kausi 4, 5/13. Vapaus koittaa. Mystinen delfiini elektronisissa valjaissa imee virrat Kuplasta! Antti ja Fiona saavat valjaat irti, mutta pystyvätkö he uudelleenkouluttamaan kyberneettisen delfiinin takasin luontoon?
Kausi 4, 2/13. Etumatka. Onko Dolosilla todellista tietoa Antin isovanhempien olinpaikasta? Vai johtaako hän pahat mielessään Meren perheen vaaralliseen rotkoon, joka on kolmen liikkuvan tektonisen laatan välissä?
Kausi 4, 2/13. Kolme pientä ongelmaa. Kolme monumentiaalikilpikonnan poikasta on kuoriutunut ja ne ovat jättimäisiä. "Pienokaiset" upottavat vahingossa troolarin. Pystyykö Meren perhe paimentamaan nämä jätit toisaalle?
Kausi 4, 2/13. Jättiläishirviö. Antti etsii syvästä vedenalaisesta rotkosta merkkejä isovanhemmistaan. Hän hämmästyy tavatessaan merirosvotyttö Mantan. Manta on ollut etsimässä kaikkien aikojen arvokkainta aarretta.
Kausi 4, 1/13. Mikä on totuus? Antti ja Fiona huomaavat, että heidän isovanhempansa ovat löytäneet Lemurian ennen heitä. Meren perhe seuraa isovanhempien jättämiä jälkiä, mutta törmäävät vaarallisiin monisukasmatoihin.
Kausi 3, 13/13. Doreuksen valtikka. Perhe löytää kuningattaren valtikan. Kraken ja sähkörauskumonumentiaali hyökkäävät yhdessä. Pystyykö Antti hallitsemaan hirviöitä valtikalla?
Kausi 3, 11/13. Ukkosta ja salamointia. Perhe palaa mystisille porteille, jotka he löysivät aiemmin. Hämmästyksekseen he huomaavat, että portti johtaa Lemuriaan.
Kausi 3, 10/13. Kidnappaus. Mustavalaan merirosvot ovat siepanneet Jarkin Jarkkiritareineen päivineen. He uskovat Meren perheen uusimman teknologian hyödyttävän heitä, mutta kuinka käy?
Kausi 3, 9/13. Nopeuskilpailu. Antti haluaa kiitää nopeammin kuin nopein kala - purjekala, mutta hän joutuukin kamppailemaan öljypäästön kanssa, joka uhkaa tuhota ympäristön.
Ympyräteos. Perhe löytää uskomattoman upean kehän meren pohjasta. Sen on luonut jättiläispallokala kumppanin houkuttelemiseksi. Voiko Antti auttaa romanssin syntymisessä?
Yhtä perhettä. Peto Pietilä aikoo siirtää vaarallisen miekkavalaan toiseen paikkaan, mutta juoni on vaarallinen. Sankarimme joutuvat pelastamaan sekä Antin että valaan.
Ystävät pulassa. Antti ja Fiona yrittävät pelastaa Jessi Korkmanin vaarallisesta luolasta. Heidän avukseen tulee manaatti. Mutta tuleeko se liian myöhään?
Irti verkosta. Verkkoyhteyden katkeaminen on pahinta, mitä Antti ja Fiona voivat kuvitella, kunnes Antti löytää merihirviön, joka on syyllinen kaikkeen. Voiko hän pelastaa molemmat?
Doreuksen valtikka. Perhe löytää kuningattaren valtikan. Kraken ja sähkörauskumonumentiaali hyökkäävät yhdessä. Pystyykö Antti hallitsemaan hirviöitä valtikalla? HD
Kidnappaus. Mustavalaan merirosvot ovat siepanneet Jarkin Jarkkiritareineen päivineen. He uskovat Meren perheen uusimman teknologian hyödyttävän heitä, mutta kuinka käy? HD
Nopeuskilpailu. Antti haluaa kiitää nopeammin kuin nopein kala - purjekala, mutta hän joutuukin kamppailemaan öljypäästön kanssa, joka uhkaa tuhota ympäristön. HD
Purppuravuoksi. Perhe yrittää pelastaa saaren purppuravuokselta, joka legendan mukaan tuhoaa kaiken alleen. Tehtävään he tarvitsevat suojelijan apua. HD
Timanttisarvinen. Antti yrittää löytää timanttisarvisen yksisarvisen syntymäpäivälahjaksi Fionalle, mutta myös Dolos ja Peto Pietilä metsästävät sitä. HD
Ympyräteos. Perhe löytää uskomattoman upean kehän meren pohjasta. Sen on luonut jättiläispallokala kumppanin houkuttelemiseksi. Voiko Antti auttaa romanssin syntymisessä? HD
Yhtä perhettä. Peto Pietilä aikoo siirtää vaarallisen miekkavalaan toiseen paikkaan, mutta juoni on vaarallinen. Sankarimme joutuvat pelastamaan sekä Antin että valaan. HD
Ystävät pulassa. Antti ja Fiona yrittävät pelastaa Jessi Korkmanin vaarallisesta luolasta. Heidän avukseen tulee manaatti. Mutta tuleeko se liian myöhään? HD
Irti verkosta. Verkkoyhteyden katkeaminen on pahinta, mitä Antti ja Fiona voivat kuvitella, kunnes Antti löytää merihirviön, joka on syyllinen kaikkeen. Voiko hän pelastaa molemmat? HD
Portit. Kun Alpheus Benthos ilmoittaa löytäneensä Lemurian portit, Meren perhe pelkää, että tämä on voittanut heidät. Mutta Alpheus vapauttaakin voimat, joita hän ei voi hallita. HD
Ukkosta ja salamointia. Catatumbon lahdella ukkosmyrskyt ovat riehuneet satoja vuosia, ja nyt ensimmäistä kertaa ne alkavat entisestään voimistua. Tutkimukset paljastavat, että siihen on syynä jättiläismäinen olio. HD
Kadoksissa. Meren perhe löytää merirosvojen sukellusveneen, Mustavalaan, tyhjänä. Näyttää siltä kuin merirosvomiehistö olisi hylännyt sen. Mutta miksi? Mitä ovat nuo salaperäiset, aavemaiset äänet? HD
Tarujen valas. Meren perhe kohtaa valtavan "valkoisen valaan", jonka hirviönmetsästäjä Peto Pietilä yrittää vangita. Kun tutkijoille selviää, mistä valaasta on kysymys, alkaa kilpajuoksu valaan pelastamiseksi. HD
Labyrintti. Meren perhe löytää vedenalaisen salaperäisen labyrintin, jonka seinät siirtyilevät paikasta toiseen kuin itsestään. Tutkijat menettävät suuntavaistonsa ja he joutuvat sokkelon vangiksi. HD
Kätketyt salaisuudet. Meren perheen arkkivihollinen Alpheus Benthos murtautuu Aronnaxiin. Hän himoitsee Efemmikronia omakseen ja haluaa estää tutkijoita löytämästä Lemuriaa. HD
Varokaa vartijoita. Salaperäinen, muinainen temppeli on uinunut meren pohjassa vuosisatoja. Meren perhe huomaa, että temppeli on kätketty ja sille on hyvä syy. Merenelävät suojelevat sitä kaikin keinoin. HD
Finn nousee laivaan. Merirosvopoika Hymyilevä Finn pyytää Meren perheeltä apua. Finn pyytää, että perhe estäisi hänen isäänsä, kapteeni Nuijapäätä, varastamasta aarretta. Finn pelkää, että aarre tuhoaa hänen perheensä. HD
Kenjin hirviö. Jättiläismäinen otus, suoraan kauhuelokuvasta, kävelee merenpohjassa ja tuhoaa kaiken tieltään. Keiko tietää, että se ei voi olla oikea merihirviö. Mutta mikä se on? Ja miten se voidaan pysäyttää? HD
Vaarallisilla vesillä. Meren perhe saapuu Bermudan kolmion alueelle, jossa fysiikan lait eivät tunnu pätevän, sillä jokin estää heitä pakenemasta. Antin kala Jarkki joutuu pelastuspuuhiin. HD
Merenneidot. Merenneitoja ei ole olemassakaan - eikö niin? Jos väite pitää paikkansa, mikä sitten on merenneidon näköinen olio, joka ui Aronnaxin lähettyvillä? HD