Wayne löytää satavuotiaan Harley Davidsonin kellarista ja pelaa uhkapeliä parista Ducatista Las Vegasin huutokaupassa. Hän tapaa myös moottoripyörien huippurakentaja Arlen Nessin. Jakso 4 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne löytää satavuotiaan Harley Davidsonin kellarista ja pelaa uhkapeliä parista Ducatista Las Vegasin huutokaupassa. Hän tapaa myös moottoripyörien huippurakentaja Arlen Nessin. Jakso 4 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne tuo kotiin 1957-vuosimallin Porsche 356A 1500 GS Carreran, jossa on harvinainen neliosainen nokka-akseli. Apple-guru Steve Jobsin 2000 BMW Z8 on tullut myyntiin. Jakso 1 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne tuo kotiin 1957-vuosimallin Porsche 356A 1500 GS Carreran, jossa on harvinainen neliosainen nokka-akseli. Apple-guru Steve Jobsin 2000 BMW Z8 on tullut myyntiin. Jakso 1 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne tuo kotiin 1957-vuosimallin Porsche 356A 1500 GS Carreran, jossa on harvinainen neliosainen nokka-akseli. Apple-guru Steve Jobsin 2000 BMW Z8 on tullut myyntiin. Jakso 1 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne tuo kotiin 1957-vuosimallin Porsche 356A 1500 GS Carreran, jossa on harvinainen neliosainen nokka-akseli. Apple-guru Steve Jobsin 2000 BMW Z8 on tullut myyntiin. Jakso 1 Kausi 10 Vuosi 2018
Wayne tuo kotiin 1957-vuosimallin Porsche 356A 1500 GS Carreran, jossa on harvinainen neliosainen nokka-akseli. Apple-guru Steve Jobsin 2000 BMW Z8 on tullut myyntiin. Jakso 1 Kausi 10 Vuosi 2018
Keräilyautot ovat kaiken kokoisia ja näköisiä, aina 1972-vm Datsun 280Z:sta höyrymoottoriseen 1900-malliin. Wayne heittää ison haavin ja saa takaisin huippusaaliin.
Keräilyautot ovat kaiken kokoisia ja näköisiä, aina 1972-vm Datsun 280Z:sta höyrymoottoriseen 1900-malliin. Wayne heittää ison haavin ja saa takaisin huippusaaliin.
Wayne kärkkyy AC Bristolia ja 1956-vm Porsche Speedsteriä, joka on ollut samalla omistajalla jo 55 vuotta. Sitten hän vie huutokauppaan 1960-vm 190 SL Mercedeksen.
Wayne tuo huutokauppaan harvinaisen 1946-vm Volkswagen Type 11 Beetlen ja pahamaineisen BMC Technical Support -bussin. Joukkoon liittyy myös kirsikanvärinen 1979-vm Super Beetle.
Wayne kärkkyy AC Bristolia ja 1956-vm Porsche Speedsteriä, joka on ollut samalla omistajalla jo 55 vuotta. Sitten hän vie huutokauppaan 1960-vm 190 SL Mercedeksen.
Wayne tuo huutokauppaan harvinaisen 1946-vm Volkswagen Type 11 Beetlen ja pahamaineisen BMC Technical Support -bussin. Joukkoon liittyy myös kirsikanvärinen 1979-vm Super Beetle.
Wayne pestaa kustomoitujen korien tekijän piirtämään hotrodin. Itse hän viimeistelee maailman vanhimman jäljellä olevan DuPontin Pebble Beachin Concours d'Elegance -näyttelyyn.
Wayne käy European Auto Salvage Yardin Porsche-kisoissa. Sieltä hän jatkaa autotapahtumaan Berkeleyhin, missä odottaa käsinrakennettujen hot rodien taivas.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Wayne käy European Auto Salvage Yardin Porsche-kisoissa. Sieltä hän jatkaa autotapahtumaan Berkeleyhin, missä odottaa käsinrakennettujen hot rodien taivas.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Wayne käy European Auto Salvage Yardin Porsche-kisoissa. Sieltä hän jatkaa autotapahtumaan Berkeleyhin, missä odottaa käsinrakennettujen hot rodien taivas.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Kun Waynen Bentleyn induktorit rikkoontuvat, hän tietää, että ainoa oikea ihminen niitä korjaamaan on Laurence Anderson. Hän pyytää Waynen liikkeelleen Kaliforniaan.
Wayne paikallistaa Ferrari 275 GTB4:n Bostonista. Kahden testin ja muutaman korjauksen jälkeen auto on valmis myytäväksi. Kaliforniassa Wayne pääsee ajamaan alkuperäistä 275:sta.
Kun Waynen Bentleyn induktorit rikkoontuvat, hän tietää, että ainoa oikea ihminen niitä korjaamaan on Laurence Anderson. Hän pyytää Waynen liikkeelleen Kaliforniaan.
Wayne paikallistaa Ferrari 275 GTB4:n Bostonista. Kahden testin ja muutaman korjauksen jälkeen auto on valmis myytäväksi. Kaliforniassa Wayne pääsee ajamaan alkuperäistä 275:sta.
Kun Waynen Bentleyn induktorit rikkoontuvat, hän tietää, että ainoa oikea ihminen niitä korjaamaan on Laurence Anderson. Hän pyytää Waynen liikkeelleen Kaliforniaan.
Wayne paikallistaa Ferrari 275 GTB4:n Bostonista. Kahden testin ja muutaman korjauksen jälkeen auto on valmis myytäväksi. Kaliforniassa Wayne pääsee ajamaan alkuperäistä 275:sta.
Wayne asettaa kolme pyhää italialaista urheiluautoa huutokauppaan Floridassa, mm. 1971-vuosimallin Ferrari Daytona Spyderin. Sen arviohinta on 1,5-2 miljoonaa dollaria.
Wayne asettaa kolme pyhää italialaista urheiluautoa huutokauppaan Floridassa, mm. 1971-vuosimallin Ferrari Daytona Spyderin. Sen arviohinta on 1,5-2 miljoonaa dollaria.
Wayne asettaa kolme pyhää italialaista urheiluautoa huutokauppaan Floridassa, mm. 1971-vuosimallin Ferrari Daytona Spyderin. Sen arviohinta on 1,5-2 miljoonaa dollaria.
Wayne myy kaksi muskeliautoa Mecumin huutokaupassa Kissimmeessä. Hän ei voi vastustaa kiusausta, vaan tekee tarjouksen kahdesta vintage-Jeepistä ja Chevy-lava-autosta.
Kaksi autokeräilijää palkkaa Waynen myymään neljä muskeliautoa Kissimmeen huutokaupassa. Hukkuvatko autot kahden tuhannen myyntiyksikön joukkoon, vai irtoavatko niillä isot rahat?
Wayne myy kaksi muskeliautoa Mecumin huutokaupassa Kissimmeessä. Hän ei voi vastustaa kiusausta, vaan tekee tarjouksen kahdesta vintage-Jeepistä ja Chevy-lava-autosta.
Kaksi autokeräilijää palkkaa Waynen myymään neljä muskeliautoa Kissimmeen huutokaupassa. Hukkuvatko autot kahden tuhannen myyntiyksikön joukkoon, vai irtoavatko niillä isot rahat?
Wayne myy kaksi muskeliautoa Mecumin huutokaupassa Kissimmeessä. Hän ei voi vastustaa kiusausta, vaan tekee tarjouksen kahdesta vintage-Jeepistä ja Chevy-lava-autosta.
Kaksi autokeräilijää palkkaa Waynen myymään neljä muskeliautoa Kissimmeen huutokaupassa. Hukkuvatko autot kahden tuhannen myyntiyksikön joukkoon, vai irtoavatko niillä isot rahat?
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.
Ferrari-asiantuntija ja autojen mestarientisöijä Wayne Carini matkustaa ympäri Yhdysvaltoja etsimässä klassikkoautoja, jotka hän entisöi ja myy eteenpäin.