Saalistajat ja saaliit. Tämänkertainen dronekisa käydään saalistajien ja saaliiden välillä. Kummankin joukkueen menestys riippuu siitä, kuinka hyvin yhteistyö sujuu. Vai sujuuko se?
Planktoneiden salaisuus. Maroro vioittuu kisassa ja putoaa jäätikölle. Kun etsinnät alkavat, sitä ei näy missään. Lopulta se löytyy keskeltä Aavevyöhykettä.
Nopsapina-kisa. Tiki-tiimi ja Planktonit lähetetään erikoiseen kisaan hankkimaan tietoja harvinaisesta nopsapinasta. Enkin vanhemmat tulevat seuraamaan kisan tapahtumia.
Pamauttajat kisassa. Seuraavassa suuressa kisassa nuorempi ja vanhempi sukupolvi ottavat yhteen. Kuinka Snadin käy vanhojen konkareiden pitäessä vauhtia yllä?
Salainen kisa. Ifa yrittää päästä isoäitinsä suosioon osoittamalla rohkeuttaan. Hän on päättänyt lähteä Salaiselle alueelle vaarallisiin korjaustöihin.
Kuninkaallinen kisa. Vuorossa on jännittävä Kuninkaallinen kisa. Sani ehdottaa Snadille liittoutumista, mutta Snadi torjuu ehdotuksen. Pian hän katuu päätöstään.
Lempeilypäivän kisa. Tortugassa vietetään lempeilypäivää, jonka kunniaksi dronekisan joukkueetkin yhdistetään. Illalla on tiedossa tanssiaiset ja Enki tahtoisi pyytää Flooran treffeille.
Wotan-kisa. Tiki-tiimi saa seuraavaan kisaan haastajakseen Pavelin, Polaris Akatemian vahvan ja häijyn edustajan. Kylmä tuo omat haasteensa kisan läpiviemiseen.
Tervetuloa Tortugaan, 2/2. Dronettajat panevat kaiken peliin valmistautuessaan suuren Roottori-iskukisan karsintaotteluihin. Snadi kohtaa uuden vastustajan, jossa on jotain tuttua.
Tervetuloa Tortugaan, 1/2. Tiki-tiimi lähtee Tortugan saarelle ja tapaa Ruostekuningattaren. Luvassa on monta haastavaa kisaa uusien ja vanhojen kilpakumppaneiden kanssa.
25/26. Viimeinen kisa, osa 1/2. Valas-turnauksen viimeinen kisa on käsillä. Finaalissa kamppailee kolme joukkuetta, mutta kaikilla ei taida olla rehelliset keinot käytössä. Kuka voittaa turnauksen?
23/26. Kylmän kuninkaiden uusi kuski. Tiki-tiimi valmistautuu kisaan Kylmän kuninkaiden kanssa. Kaikkien yllätykseksi heidän uudeksi kuskikseen paljastuu Pavel, jonka toimintatavat paljastuvat pian hyvin kyseenalaisiksi.
21/26. Kami tulee mukaan. Kisaan valmistautuvat Harhaajat sekä Tiki-tiimi. Valas on matkoilla ja Neptunus on vastuussa harjoitusten etenemisestä. Kisaradalta löytyy osuus, josta kukaan henki ei voi selvitä.
20/26. Viestikisa. Dronettajat valmistautuvat viestikisaan, jossa kaksi tiimiä muodostaa yhden kisajoukkueen. Tiki-tiimi saa parikseen Kaksoset, joiden välille syntyy kitkaa juuri ennen kisoja.
19/26. Kaksintaistelu. Paroassa järjestetään kaksintaistelukisat, joihin Hiiri haluaa osallistua. Pahaksi onneksi myös Valas-turnaus jatkuu samana päivänä. Kuinka olla kahdessa paikassa yhtä aikaa?
18/26. Dronelähettipalvelu. Hai tulee apuun, kun Tiki-tiimi sitä kipeästi tarvitsee. Joten kun Snadi voi puolestaan auttaa Haita, vieläpä osallistumalla jännittävään kisaan, hän ei epäröi hetkeäkään.
17/26. Lavinian säännöt. Tämän kertaista kisaa tulee seuraamaan erityinen vieras. Hänen määräyksestään kisan säännöt muuttuvat. Uusien sääntöjen opettelu saa dronekuskit osaamisensa äärirajoille.
16/26. Suuri Belugaga-kisa. Dronettajat kokoontuvat taas uutta kisaa varten. Ennen kisaa kuitenkin Meritähti-tiimissä käy myllerrys ja pian mikään ei ole niin kuin ennen.
15/26. Rinnakkain. Vuorossa on dronekisa, jossa kilpaillaan yhdessä toisen tiimin kanssa. Snadin on vaikea hyväksyä, että hän joutuu mukautumaan toisen kuskin ohjaamiseen.
14/26. Komea paluu. Ville Valas päättää kisata vielä yhden kisan. Kanssakilpailijat eivät usko hänen menestykseensä, mutta pitkää kokemusta ei koskaan kannata aliarvioida.
13/26. Oron salaisuus. Tiki-tiimi lähtee etsimään kristallia akva-alukselta. Alusta vartioi mystinen Jeroboam. Retken aikana Oron suuri salaisuus paljastuu.
11/26. Iso Maran tärkeä kisa. Tunnelma Tiki-tiimissä muuttuu melkoisesti, kun paikalle ilmestyy Hiiren isä, Iso Mara. Tiimin tulevaisuus on katkolla, sillä Iso Mara vaatii Hiirtä palaamaan kotiin.
7/26. Aave. Tiki-tiimi ja Harhaajat kisaavat tänään Kauhujen kilparadalla. Onko radalla oikeita kummituksia ja mitä salaperäisessä kartanossa oikein tapahtuu?
6/26. Haastava silmukka. Snadi lähtee hakemaan Tiki-tiimin droneen uutta moottoria, mutta matkan varrella silmiin osuukin jotain muuta mielenkiintoista.
4/26. Tervetuloa Paroaan. Tiki-tiimi tarvitsee droneensa uuden moottorin. Niitä löytyy vain yhdestä paikasta, Paroasta. Matkaan liittyy omat vaaransa, mutta onneksi Hiiri tietää, mitä tehdä.
2/26. Piraijus-kisa. Rannalla järjestetään juhlat ja kaikki muut on kutsuttu, paitsi Enki. Jännittävässä kisassa ovat vastakkain Tiki-tiimi ja Seireenit.
1/26. Hämistitaanin tarina. Päivän kisassa Tiki-tiimin Snadi ja Piraattien Maksi ottavat mittaa toisistaan. Kaikki tietävät, että Maksi on taitava dronen ohjaaja, mutta harva uskoo, että hän on onnistunut voittamaan hirviön.
25/26. Viimeinen kisa, osa 1/2. Valas-turnauksen viimeinen kisa on käsillä. Finaalissa kamppailee kolme joukkuetta, mutta kaikilla ei taida olla rehelliset keinot käytössä. Kuka voittaa turnauksen?
23/26. Kylmän kuninkaiden uusi kuski. Tiki-tiimi valmistautuu kisaan Kylmän kuninkaiden kanssa. Kaikkien yllätykseksi heidän uudeksi kuskikseen paljastuu Pavel, jonka toimintatavat paljastuvat pian hyvin kyseenalaisiksi.
21/26. Kami tulee mukaan. Kisaan valmistautuvat Harhaajat sekä Tiki-tiimi. Valas on matkoilla ja Neptunus on vastuussa harjoitusten etenemisestä. Kisaradalta löytyy osuus, josta kukaan henki ei voi selvitä.
20/26. Viestikisa. Dronettajat valmistautuvat viestikisaan, jossa kaksi tiimiä muodostaa yhden kisajoukkueen. Tiki-tiimi saa parikseen Kaksoset, joiden välille syntyy kitkaa juuri ennen kisoja.