5/5. Mitä voin tietää? Koululaiset tarttuvat jännittäviin filosofisiin kysymyksiin ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Tällä kertaa aiheena on tieto: mitä epäilen ja mistä olen varma? (U)
5/5. Mitä voin tietää? Koululaiset tarttuvat jännittäviin filosofisiin kysymyksiin ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Tällä kertaa aiheena on tieto: mitä epäilen ja mistä olen varma? (U)
4/5. Sanani tarkoittavat. Voimmeko ymmärtää toisiamme käyttämättä sanoja? Koululaiset nostavat hatusta sanoihin ja kieleen liittyviä kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia. (U)
4/5. Sanani tarkoittavat. Voimmeko ymmärtää toisiamme käyttämättä sanoja? Koululaiset nostavat hatusta sanoihin ja kieleen liittyviä kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia. (U)
3/5. Omantunnon jäljillä. Koululaiset nostavat hatusta filosofisia kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Mistä tiedän mikä on oikein ja mikä väärin? (U)
3/5. Omantunnon jäljillä. Koululaiset nostavat hatusta filosofisia kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Mistä tiedän mikä on oikein ja mikä väärin? (U)
2/5. Kuka minä olen? Koululaiset tarttuvat filosofisiin kysymyksiin vailla valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Tällä kertaa aiheena on ihminen. (U)
2/5. Kuka minä olen? Koululaiset tarttuvat filosofisiin kysymyksiin vailla valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Tällä kertaa aiheena on ihminen. (U)
1/5. Ajatukseni kuplivat. Koululaiset nostavat hatusta filosofisia kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Mistä tiedän, että juuri minä olen olemassa? (U)
1/5. Ajatukseni kuplivat. Koululaiset nostavat hatusta filosofisia kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia ja pohtivat niitä myös piirtämällä. Mistä tiedän, että juuri minä olen olemassa? (U)
4/5: Sanani tarkoittavat. Voimmeko ymmärtää toisiamme käyttämättä sanoja? Koululaiset nostavat hatusta sanoihin ja kieleen liittyviä kysymyksiä, joihin ei ole valmiita vastauksia. Luokat 2 - 5, katsomusaineet