Talviolympialaiset. Tarkastaja Gadget on ansaitulla lomalla. Hänen on kuitenkin tartuttava toimeen, kun käy ilmi, että talviolympialaiset ovat uhattuna!
Taskuvaraskoulu. Gadgetin ja Pennyn loma Ranskan Rivieralla keskeytyy, kun Nizzalainen taskuvaraskoulu punoo juoniaan. Gadgetin on estettävä sen aikeet.
Ihmekoira Fang. Kuuluisa filmitähti, ihmekoira Fang, on vaarassa, koska siitä voi pyytää suuret lunnaat. Gadgetin on määrä suojella koiraa sieppaajilta, mutta kuinka sitten käykään?
Sulkasato. Tällä kertaa tohtori Claw'n tähtäimessä on maailman arvokkain safiiri, Istanbulin tähti. Gadget joutuu nokikkain MAD:n siivekkäiden kätyrien kanssa.
Smaragdiankka. Gadget lähtee Meksikoon etsimään varastetun smaragdiankan ryöstäjää. Smaragdiankan löytäminen on elintärkeää, sillä MAD yrittää löytää sen avulla tuhoisan kristalliaseen.
Taikavuohi. Gadget lähtee Balkanille selvittämään kahden yliluonnollisen vahvan heimon erimielisyyksiä. Tohtori Claw yrittää puolestaan ryöstää heimojen vuohen, jonka maidon ansiota heimojen uskomattomat voimat ovat.
Vaeltajien prinssi. Tohtori Claw varastaa Romanovian kuninkaallisen vaakunan ja aikoo julistautua kuninkaaksi. Gadget lähtee tutkimaan läheistä vaeltajien leiriä, jonne kuningas epäilee vaakunavarkaan piiloutuneen.
Moukan tuuria. Gadget lähtee Irlantiin etsimään Irlannin kadonnutta kansallisaarretta, Blarney-kiveä. MAD:in Irlannin-agentit tekevät kaikkensa estääkseen Gadgetia.
Viidakkokuume. MAD:n agentti, Borneon villimies, on löytänyt kärpäsistä viruksen, jonka MAD aikoo tartuttaa kaikkiin maailman ihmisiin. Flunssainen Gadget joutuu taas töihin.
Merirosvosaari. Gadget, Penny ja Brain ovat lomamatkalla, jonka aikana he joutuvat pelastamaan joukon miljonäärejä, joiden omaisuuden MAD yrittää varastaa.
Väärä kuningas. Pianostanin valtakunnan kansa on onnellinen, kun heidän kuninkaansa on onneton. Kun MAD yrittää tehdä kuninkaasta onnellisen, Gadget joutuu taas töihin.
Aivastuksen viemää. MAD:in tiedemies on keksinyt laitteen, jonka aivastus tuhoaa kokonaisia kaupunkeja. Gadget lähtee Pohjoisnavalle selvittämään, mistä oudot tuhot johtuvat.
Kaksoisagentti. MAD kehittää Gadgetin näköisen robotin, jonka tarkoitus on lavastaa Gadget syylliseksi pankkiryöstöön. Kun Freelandin shaahin vierailukin lähestyy, Gadgetilla on kädet täynnä työtä.
Talviolympialaiset. Tarkastaja Gadget on ansaitulla lomalla. Hänen on kuitenkin tartuttava toimeen, kun käy ilmi, että talviolympialaiset ovat uhattuna!
Taskuvaraskoulu. Gadgetin ja Pennyn loma Ranskan Rivieralla keskeytyy, kun Nizzalainen taskuvaraskoulu punoo juoniaan. Gadgetin on estettävä sen aikeet.
Ihmekoira Fang. Kuuluisa filmitähti, ihmekoira Fang, on vaarassa, koska siitä voi pyytää suuret lunnaat. Gadgetin on määrä suojella koiraa sieppaajilta, mutta kuinka sitten käykään?
Sulkasato. Tällä kertaa tohtori Claw'n tähtäimessä on maailman arvokkain safiiri, Istanbulin tähti. Gadget joutuu nokikkain MAD:n siivekkäiden kätyrien kanssa.